quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:34 schreef Stormqueen het volgende:
Nog even een oproep!
Willen de dames die nog verdunner willen en mij nog geen PM hebben gestuurd dit even doen?
Voor 15:15
Prijs: 4 euro incl. verzenden voor een flesje van 15 ml.
Ik ga ze zo halen namelijk
Allemaal mooi!!!quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:31 schreef Juud- het volgende:
[..]
Dat heb ik ook.. dat ik mn eigen nagels viezig vind. Maar ik gebruik ook nooit basecoat, misschien dat het daar ook wel door komt. Maar de tip-vingers zijn zo mooi schoon en wit.. hoewel je dat verder niet ziet als je er een donker lakje over heen smeert. Maargoed, ik ga straks van alle nagels de acryl eraf weken en nieuwe tips zetten enzo..je brengt me op een idee
Oja, nog ff een snelle swatch van mijn nieuwe P2-lakjes:
[ afbeelding ]
(i need a new camera..waardeloze foto)
Delta: mooie kleur trouwens! Lijkt op P2-Glory
Gefeliciteerd! En ik vind die collages van jou altijd zo leukquote:Op vrijdag 2 april 2010 09:50 schreef samsuus het volgende:
It's my birthday!!! 25!
Gisteravond gevierd en wil even mijn nagels showenmet uiteraard bijpassende oog make-up!
![]()
In het echt is het meer 'groen'. Overigens zit het er al een week op!Zonder chips
![]()
[ afbeelding ]
Meuj, die heb ik ook, echt superlakjequote:
Ik wil dat eens proberen bij m'n mamaquote:Op vrijdag 2 april 2010 14:31 schreef Puckzzz het volgende:
Nou komt ie dan
Stap voor stap gelnagels zetten:
1 nagels lekker kort:
[ afbeelding ]
2:Opruwen (en in mijn geval een laagje oude gel afvijlen)
[ afbeelding ]
3: behandel met primer voor goede hechting. goed laten drogen!
[ afbeelding ]
4: plak de tips tegen het randje van je eigen nagel. Probeer er geen luchtbellen onder te krijgen.
[ afbeelding ]
5: Vijl de rand mooi egaal met je eigen nagel en vijl de tip in model
[ afbeelding ]
6: Behandel opnieuw met primer
[ afbeelding ]
7: breng de gel aan zoals onderstaand. Maak dan je kwastje een beetje schoon langs de rand van het potje en verdeel de gel richting je nagelriem (om een dikke rand bij je nagelriem te voorkomen doe ik het op deze manier) Het is een beetje oefenen om het mooi glad te krijgen maar de gel vloeit ook nog glad uit onder de lamp.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
8: onder de UV lamp voor 180 seconden
[ afbeelding ]
Herhaal het aanbrengen van de gel tot je 3 lagen hebt. Laag 2 en 3 wat dunner opzetten en prober zo egaal ogelijk zonder puntjes of bubbels aan te brengen. Ik houd vaak mijn nagels wat in het licht om te kijken of er oneffenheden inzitten.
9: Haal met het witte blokje de laatste oneffenheidjes en/of puntjes eruit en vijl met een fijnere vijl nog even het randje bij je nagelriem weg. Breng daarna nog 1 laag gel als toplaag aan.
[ afbeelding ]
10: Eindresultaat
[ afbeelding ]
Pfoe wat een post!!
Nu ben ik lekker naar het KV
Leuk om te zien altijd!quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:48 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Leuk om te zien dat het best simpel is Puckzz! Ik hou het alleen toch maar bij m`n acrylletjesVind ik zelf ook best easy om te doen
Mijn stash
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Toch meer dan ik dacht! Ik verzamelde 15 jaar geleden al lakjes, maar had een paar jaar terug alles eens de deur uitgedaan. Toch maar weer begonnen met verzamelen
Oh, ja, ik werd ergens heen gestuurd dat het nu niet kon. En toen vandaag kon ik wel weerquote:Op vrijdag 2 april 2010 @ 14:24 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Oh wat gekKrijg je dan nog een foutmelding ofzo?
En dankje voor je commentWaarom zijn holos meh op jou?
Waar haal je verdunner dan? Want dat lijkt me wel handigquote:Op vrijdag 2 april 2010 @ 14:34 schreef Stormqueen het volgende:
Nog even een oproep!
Willen de dames die nog verdunner willen en mij nog geen PM hebben gestuurd dit even doen?
Voor 15:15
Prijs: 4 euro incl. verzenden voor een flesje van 15 ml.
Ik ga ze zo halen namelijk
Bij de groothandel in Veldhovenquote:Op vrijdag 2 april 2010 14:51 schreef RenRen- het volgende:
[..]
[..]
Waar haal je verdunner dan? Want dat lijkt me wel handig
Ja graag! Had het er net over met mijn moeder, wat moet ik PMen?quote:Op vrijdag 2 april 2010 @ 14:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Bij de groothandel in Veldhoven
Wil je d'r ook 1?
Wat je wil, en waar het heen motquote:Op vrijdag 2 april 2010 14:52 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja graag! Had het er net over met mijn moeder, wat moet ik PMen?
thankyou!quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:07 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Hier staat wel een duidelijke beschrijving. Voor acryl heb je inderdaad geen lamp nodig, dit droogt aan de lucht.
De eerste stappen qua tip aanbrengen zijn bij gel en acryl hetzelfde
Pretty! Is dat van up & away collectie?quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:16 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
China glaze light as air
Jaquote:Op vrijdag 2 april 2010 15:18 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Pretty! Is dat van up & away collectie?
Die van Essence is met een geurtje he? Die duurde mij te lang, plus werd ik misselijk van de geurtjesquote:Op vrijdag 2 april 2010 15:19 schreef Daph_ het volgende:
Net bij de Kruidvat geweest en alle kleurtjes die ze hadden van de nieuwe Catrice meegenomen(het waren er 'maar' 8) Toen zei de cassiere dat ik haar hele voorraad opkocht
!
Oh en wat betreft remover: ik gebruik altijd die van Essence zonder aceton. Van die van Hema en Kruidvat slaan mijn vingers wit uit en die van Etos is gewoon gedegradeerd sinds ik Essence gebruikZal 'm eens opmaken...
Ja kloptquote:Op vrijdag 2 april 2010 15:20 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Die van Essence is met een geurtje he? Die duurde mij te lang, plus werd ik misselijk van de geurtjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |