abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79867905
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 @ 13:41 schreef Mehehelzs het volgende:
Ik heb nu de naggellak remover van de etos, die paarse, maar bij mij gaan mijn lakjes er ook maar moeilijk vanaf. Zag ook die van Herome staan, is die goed? Wil een remover die ook goed is voor mijn nageltjes
Die heb ik nu dus, met brute kracht Er komt ook niet heel snel wat uit Maar ja.
  vrijdag 2 april 2010 @ 13:44:07 #152
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_79867911
ik vind die paarse van de HEMA juist ruk, plus dat die mijn gel beschadigd terwijl die aceton vrij is...
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_79867916
* DeltaCephei gebruikt voor het brute werk pure aceton
pi_79867928
Kruidvat en trekpleister hebben nog steeds geen nieuwe Catrice
I had a signature once. It was awful.
pi_79867955
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 13:44 schreef Puckzzz het volgende:
ik vind die paarse van de HEMA juist ruk, plus dat die mijn gel beschadigd terwijl die aceton vrij is...
Ja die vind ik ook niet fijn Alles voelt ook plakkerig erna..

Ik zweer wel bij Etos eigen merk, die kleinere flesjes, voor droge broze nagels oid. Heerlijk spul
pi_79867977
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 13:44 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb de gele van de Hema, is ook aceton vrij, die is echt perfect
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_79867988
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 @ 13:44 schreef DeltaCephei het volgende:
* DeltaCephei gebruikt voor het brute werk pure aceton
Ik had heel normale nagellak op Maar heb een kwartier zitten boenen en het is er nog niet helemaal af. Boeiend, gewoon basecoat eroverheen gegooid.
En pure aceton is ook pure hel voor mijn handen denk ik, die zijn al zo lelijk, dan worden ze alleen droger en meer velletjes
pi_79868061
Jezus nou weet ik niet meer welke ik moet halen hoor

Ik vind die paarse van etos bagger, duurt lang voordat er iets uit is en dan ook nog lang wachten voor het er af is

niet goed als je net veel nieuwe lakjes hebt en elke dag een andere op wilt doen ik vlieg ook door mijn wattenschijfjes heen
pi_79868080
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 13:45 schreef RenRen- het volgende:

[..]

Ik had heel normale nagellak op Maar heb een kwartier zitten boenen en het is er nog niet helemaal af. Boeiend, gewoon basecoat eroverheen gegooid.
En pure aceton is ook pure hel voor mijn handen denk ik, die zijn al zo lelijk, dan worden ze alleen droger en meer velletjes
Het droogt je handen/nagels inderdaad wel uit Maar ik ben dan weer een luie doos die niet te lang bezig wil zijn met schrobben. Voor rode en zwarte lak gebruik ik hem ook want anders smeer je heel je handen onder
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 13:47 schreef Mehehelzs het volgende:

niet goed als je net veel nieuwe lakjes hebt en elke dag een andere op wilt doen ik vlieg ook door mijn wattenschijfjes heen
Ohja, die moet ik ook nog nieuwe halen En nieuwe cheapassremover. Gaat er snel doorheen hier
  Licht Ontvlambaar vrijdag 2 april 2010 @ 13:49:24 #160
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_79868118
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 13:45 schreef snkr-xxx het volgende:

[..]

Ja die vind ik ook niet fijn Alles voelt ook plakkerig erna..

Ik zweer wel bij Etos eigen merk, die kleinere flesjes, voor droge broze nagels oid. Heerlijk spul
Isa dat die roze? Die gebruik ik vooral voor bijwerken Voor echt afhalen heb ik de roze europrofit van KV.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_79868198
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 @ 13:48 schreef DeltaCephei het volgende:

[..]

Het droogt je handen/nagels inderdaad wel uit Maar ik ben dan weer een luie doos die niet te lang bezig wil zijn met schrobben. Voor rode en zwarte lak gebruik ik hem ook want anders smeer je heel je handen onder
[..]

Ohja, die moet ik ook nog nieuwe halen En nieuwe cheapassremover. Gaat er snel doorheen hier
HAHA, dat heb ik wel gemerkt ja. Dan schrok mijn moeder van mijn nagelriemen, dacht dat ze weer ontstoken waren, maar dat lag gewoon aan de rode lak. Maar ik moet dat gewoon niet doen, ze zijn net herstellende
pi_79868215
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 13:49 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Isa dat die roze? Die gebruik ik vooral voor bijwerken Voor echt afhalen heb ik de roze europrofit van KV.
Ja ik heb idd de roze en niet de paarse

Ik vind 'm heel fijn, hij droogt niet uit en laat ook geen gek gevoel achter.

Dit is 'm:
pi_79868224
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 13:48 schreef DeltaCephei het volgende:

[..]

[..]

Ik ga zo naar de kruidvat toe voor nieuw remover & wattenschijfjes! Ik had laatst 3 pakken bij de etos gehaald omdat ze in de aanbieding waren maar zijn nu alweer op

hup hup nieuwe lakjes, kooooooom!!!
pi_79868225
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 13:41 schreef snkr-xxx het volgende:

[..]

Leuke kleurtjeshoor! Is die op je pinkie Shockful of een andere?
Ja, shockful inderdaad Ik vind 'm wel lekker zomers
pi_79868263
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 13:52 schreef snkr-xxx het volgende:

[..]

Dit is 'm:
[ afbeelding ]
jouw nagels zijn zo mooi, niet grappig meer
pi_79868323
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 @ 13:52 schreef snkr-xxx het volgende:

[..]

Dit is 'm:
[afbeelding]
Lijkt een hele grote pot Shampoopot.
Gister kon ik trouwens niet bij jou een comment achterlaten. Nu wel weer zo te zien.
pi_79868367
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 13:52 schreef Mehehelzs het volgende:

[..]

Ik ga zo naar de kruidvat toe voor nieuw remover & wattenschijfjes! Ik had laatst 3 pakken bij de etos gehaald omdat ze in de aanbieding waren maar zijn nu alweer op

hup hup nieuwe lakjes, kooooooom!!!
Hier hebben ze gelukkig geen Catrice anders moest ik ook lakjes kopen
Ik had eerst wattenschijfjes van Kruidvat met van die ribbels aan de ene kant, maar nu heb ik weer die normale die uit elkaar vallen als je ermee gaat werken Was zo'n cheap 3-pak.
pi_79868561
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 13:56 schreef DeltaCephei het volgende:

[..]

Hier hebben ze gelukkig geen Catrice anders moest ik ook lakjes kopen
Ik had eerst wattenschijfjes van Kruidvat met van die ribbels aan de ene kant, maar nu heb ik weer die normale die uit elkaar vallen als je ermee gaat werken Was zo'n cheap 3-pak.
ik heb nu schijfjes die uit elkaar vallen als je er naar kijkt daarom zo even nieuwe halen

had gister belangrijke bespreking @ work dus had mijn nageltjes maar gewoon met een nette kleur rood gedaan, heeft lang geduurd voordat ik MAAH er af kreeg

Ik wil Kinky in Helsinki opdoen! Ik dacht dat hij vandaag wel binnen zou komen, hopelijk morgen dan ga ik lekker lakken!
pi_79868838

Vandaag zo maar.
  PR/Manusje van alles vrijdag 2 april 2010 @ 14:21:57 #170
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_79869324
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 14:09 schreef RenRen- het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaag zo maar.
wat zijn ze lang zeg!
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_79869395
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 13:53 schreef Mehehelzs het volgende:

[..]

jouw nagels zijn zo mooi, niet grappig meer
Dat compliment kwam uit het niets Dankjewel Vind de jouwe anders ook prachtig
pi_79869443
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 13:55 schreef RenRen- het volgende:

[..]

Lijkt een hele grote pot Shampoopot.
Gister kon ik trouwens niet bij jou een comment achterlaten. Nu wel weer zo te zien.
Oh wat gek Krijg je dan nog een foutmelding ofzo?

En dankje voor je comment Waarom zijn holos meh op jou?
  vrijdag 2 april 2010 @ 14:31:54 #173
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_79869731
Nou komt ie dan

Stap voor stap gelnagels zetten:

1 nagels lekker kort:

2:Opruwen (en in mijn geval een laagje oude gel afvijlen)

3: behandel met primer voor goede hechting. goed laten drogen!

4: plak de tips tegen het randje van je eigen nagel. Probeer er geen luchtbellen onder te krijgen.

5: Vijl de rand mooi egaal met je eigen nagel en vijl de tip in model

6: Behandel opnieuw met primer

7: breng de gel aan zoals onderstaand. Maak dan je kwastje een beetje schoon langs de rand van het potje en verdeel de gel richting je nagelriem (om een dikke rand bij je nagelriem te voorkomen doe ik het op deze manier) Het is een beetje oefenen om het mooi glad te krijgen maar de gel vloeit ook nog glad uit onder de lamp.

8: onder de UV lamp voor 180 seconden

Herhaal het aanbrengen van de gel tot je 3 lagen hebt. Laag 2 en 3 wat dunner opzetten en prober zo egaal ogelijk zonder puntjes of bubbels aan te brengen. Ik houd vaak mijn nagels wat in het licht om te kijken of er oneffenheden inzitten.

9: Haal met het witte blokje de laatste oneffenheidjes en/of puntjes eruit en vijl met een fijnere vijl nog even het randje bij je nagelriem weg. Breng daarna nog 1 laag gel als toplaag aan.

10: Eindresultaat

Pfoe wat een post!!
Nu ben ik lekker naar het KV
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  vrijdag 2 april 2010 @ 14:34:42 #174
149959 SQ
snelle trees
pi_79869830
Nog even een oproep!
Willen de dames die nog verdunner willen en mij nog geen PM hebben gestuurd dit even doen?
Voor 15:15
Prijs: 4 euro incl. verzenden voor een flesje van 15 ml.
Ik ga ze zo halen namelijk
disclaimer
  vrijdag 2 april 2010 @ 14:36:32 #175
215872 PartyHardy
Live life to the fullest
pi_79869888
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 14:31 schreef Puckzzz het volgende:
Nou komt ie dan

Stap voor stap gelnagels zetten:

1 nagels lekker kort:
[ afbeelding ]

2:Opruwen (en in mijn geval een laagje oude gel afvijlen)
[ afbeelding ]

3: behandel met primer voor goede hechting. goed laten drogen!
[ afbeelding ]

4: plak de tips tegen het randje van je eigen nagel. Probeer er geen luchtbellen onder te krijgen.
[ afbeelding ]

5: Vijl de rand mooi egaal met je eigen nagel en vijl de tip in model
[ afbeelding ]

6: Behandel opnieuw met primer
[ afbeelding ]

7: breng de gel aan zoals onderstaand. Maak dan je kwastje een beetje schoon langs de rand van het potje en verdeel de gel richting je nagelriem (om een dikke rand bij je nagelriem te voorkomen doe ik het op deze manier) Het is een beetje oefenen om het mooi glad te krijgen maar de gel vloeit ook nog glad uit onder de lamp.
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

8: onder de UV lamp voor 180 seconden
[ afbeelding ]

Herhaal het aanbrengen van de gel tot je 3 lagen hebt. Laag 2 en 3 wat dunner opzetten en prober zo egaal ogelijk zonder puntjes of bubbels aan te brengen. Ik houd vaak mijn nagels wat in het licht om te kijken of er oneffenheden inzitten.

9: Haal met het witte blokje de laatste oneffenheidjes en/of puntjes eruit en vijl met een fijnere vijl nog even het randje bij je nagelriem weg. Breng daarna nog 1 laag gel als toplaag aan.
[ afbeelding ]

10: Eindresultaat
[ afbeelding ]

Pfoe wat een post!!
Nu ben ik lekker naar het KV

Leuk om te zien bij jou loopt dat trouwens heel mooi over van tip op nagel, ik krijg altijd een witte rand te zien op de een of andere manier
What if the hokey-pokey is really what it's all about?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')