En lukt het een beetje?quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:56 schreef Burdie het volgende:
Mijn gelnagelset is binnen.
Zojuist 1 hand gedaan, straks verder met de andere hand..
Wat een mooie tutorialquote:Op vrijdag 2 april 2010 14:31 schreef Puckzzz het volgende:
Nou komt ie dan
Stap voor stap gelnagels zetten:
1 nagels lekker kort:
[ afbeelding ]
2:Opruwen (en in mijn geval een laagje oude gel afvijlen)
[ afbeelding ]
3: behandel met primer voor goede hechting. goed laten drogen!
[ afbeelding ]
4: plak de tips tegen het randje van je eigen nagel. Probeer er geen luchtbellen onder te krijgen.
[ afbeelding ]
5: Vijl de rand mooi egaal met je eigen nagel en vijl de tip in model
[ afbeelding ]
6: Behandel opnieuw met primer
[ afbeelding ]
7: breng de gel aan zoals onderstaand. Maak dan je kwastje een beetje schoon langs de rand van het potje en verdeel de gel richting je nagelriem (om een dikke rand bij je nagelriem te voorkomen doe ik het op deze manier) Het is een beetje oefenen om het mooi glad te krijgen maar de gel vloeit ook nog glad uit onder de lamp.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
8: onder de UV lamp voor 180 seconden
[ afbeelding ]
Herhaal het aanbrengen van de gel tot je 3 lagen hebt. Laag 2 en 3 wat dunner opzetten en prober zo egaal ogelijk zonder puntjes of bubbels aan te brengen. Ik houd vaak mijn nagels wat in het licht om te kijken of er oneffenheden inzitten.
9: Haal met het witte blokje de laatste oneffenheidjes en/of puntjes eruit en vijl met een fijnere vijl nog even het randje bij je nagelriem weg. Breng daarna nog 1 laag gel als toplaag aan.
[ afbeelding ]
10: Eindresultaat
[ afbeelding ]
Pfoe wat een post!!
Nu ben ik lekker naar het KV
Of het daadwerkelijk vervliegt, weet ik niet. (buzzwheedle weet misschien meer)quote:Op vrijdag 2 april 2010 18:13 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik weet het niet maar als ik al die tutorials zie waarbij ze maar een heel klein beetje vloeistof in een bakje doen ben ik geneigd te denken van wel.
Mogen we dan het resultaat zien ?quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:56 schreef Burdie het volgende:
Mijn gelnagelset is binnen.
Zojuist 1 hand gedaan, straks verder met de andere hand..
Wanneer ga je en vanaf waar?quote:Op vrijdag 2 april 2010 18:28 schreef Mss het volgende:
Ik wil ook naar de groothandel. Zijn er mensen die zin hebben om mij in de trein te joinen?
Ik woon in Amsterdam, en ik zou misschien woensdag wel kunnen gaan...quote:Op vrijdag 2 april 2010 18:42 schreef princess-a het volgende:
[..]
Wanneer ga je en vanaf waar?
Ik woon in Friesland, hier is nergens zo'n groothandel. Ben wel een heerlijke week vrij en wel in voor een nagellak hemel
want!quote:
hier ging alles om 19:00 dicht vandaag... maar ja, brabantquote:Op vrijdag 2 april 2010 19:23 schreef Mirjam het volgende:
thanks dames, dan gaq ik euronageldinges ff mailen, ik kon de acrylvloeistof al ruiken door het karton van het pakket heen, en er mist zeker 1/5 uit de fles..?
[..]
want!
alle supermarkten zijn nu zeker al dicht he?kan nergens vinden of ze nou dicht of open zijn
Wilde jij 'm nou per post? een 100ml fles heb ik voor je!quote:
hier ook volgens mij, en wilde nog een boodschap doen straks, qudtquote:Op vrijdag 2 april 2010 19:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hier ging alles om 19:00 dicht vandaag... maar ja, brabant
[..]
Wilde jij 'm nou per post? een 100ml fles heb ik voor je!
Ik heb woensdag tot ongeveer 11 uur toetsen in Amsterdam... daarna kan ik de trein naar Eindhoven wel pakken...quote:Op vrijdag 2 april 2010 18:28 schreef Mss het volgende:
Ik wil ook naar de groothandel. Zijn er mensen die zin hebben om mij in de trein te joinen?
In elk geval is de lucht die eraf komt niet te harden, maar als er 1,5 uit je flesje is, dan was het flesje niet goed afgesloten denk ik.quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:49 schreef Mirjam het volgende:
dsmes, ik ha dt eerder gevraagd, maar geen reply gehad.
is er iemand die weet of acrylvloeistof vervliegt als je het flesje niet goed genoeg afsluit?
Op maandag hebben ze koopavondquote:Op vrijdag 2 april 2010 19:34 schreef IJsdraakje het volgende:
Toch jammer. Moet over een paar weken in Den Bosch zijn, maar dan ben ik pas tegen 17.00 uur klaar. Ben ik eens in de buurt...
Stik, ik moet er nog maandags zijn ook. Uh oh.quote:
I feelz a fail is about to happenquote:Op vrijdag 2 april 2010 19:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Stik, ik moet er nog maandags zijn ook. Uh oh.
Me go failz. Srsly.quote:
quote:Op vrijdag 2 april 2010 19:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Me go failz. Srsly.
Very big failz.
Want een paar dagen eerder krijg ik uitbetaald. Oh noes.
Yep, graagquote:Op vrijdag 2 april 2010 19:24 schreef Stormqueen het volgende:
Wilde jij 'm nou per post? een 100ml fles heb ik voor je!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
Ja leuk leuk leukquote:Op vrijdag 2 april 2010 19:53 schreef Lindytje het volgende:
Ik voel een groothandel-meet aankomen....
jazeker dat dat vervliegt. en redelijk snel.quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:49 schreef Mirjam het volgende:
dsmes, ik ha dt eerder gevraagd, maar geen reply gehad.
is er iemand die weet of acrylvloeistof vervliegt als je het flesje niet goed genoeg afsluit?
quote:
Ik doe het gewoon zoals de nagelstyliste het altijd bij mij deedquote:Op vrijdag 2 april 2010 20:55 schreef Puckzzz het volgende:
Ja jij hebt allemaal van die verschillende gel soorten. Ik gewoon 1
En die vind ik goed genoeg moet ik zeggen, dus ik begin ook niet aan fase1 gel...fase2 gel blah blah...
beetje vette nagel misschien?quote:Op vrijdag 2 april 2010 21:49 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
Sexy in te city en 1 rare nagel waar bubbels op zijn gekomen... hoe kan dat nou?? Dat dat bij 1 nagel zo is??
Oh, en ik zie dat ze nog wel een laagje hadden kunnen hebben...
PICS!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 2 april 2010 21:50 schreef Mirjam het volgende:
ik ben aan het acryllen
na een korte online cursus van obli, van een minujut of 5![]()
*nagelbijt van zenuwen*
rquote:Op vrijdag 2 april 2010 20:42 schreef Burdie het volgende:
Oh, en ik wil een frees, want met de hand vijlen heb ik nu al wel weer gehad.
Maar ik ben er al met al wel blij mee!
Ik ben zo bang dat je te ver vijltquote:Op vrijdag 2 april 2010 21:55 schreef Guess. het volgende:
[..]
r
Dat is dus de reden dat ik het nog niet zelf in huis heb gehaald,ik heb dan wel acryl maar dan moet je ook 1st die acryl laag eraf vijlen,jeetje wat een werk is dat![]()
Ben wel benieuwd naar het resultaat hoor!
Oh, ik vind m wel tof!!quote:Op vrijdag 2 april 2010 21:52 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
beetje vette nagel misschien?
Ik vind Sexy in the City minder...had er meer van verwacht.
van 12 van de 15 weet ik zo de naam op te noemen, zieligquote:
Goed gedaan voor een eerste keer!quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:25 schreef Mirjam het volgende:
mimu, heerlijke faal!
mijn allereerste acrylavontuur:
mijn rechterhand:
[ afbeelding ]
ja, de riemen van m'n wijsvinger en ringvinger zijn kapot, tot bloedens toe
ik begon met die hand acryllen, vrij heldhaftig, ik ben nl. rechtshandig. er kwam vrij veel acryl op de riemen, dus dat werd vijlen. maar even flink verwennen met lemony flutter de komende dagen.
daarna links gedaan;
[ afbeelding ]
het ziet er nog rommelig uit, heb daarna nog een keer zitten vijlen en wassen
nu nog ff lakken.
Lekkere blauwquote:Op vrijdag 2 april 2010 21:49 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
Sexy in te city en 1 rare nagel waar bubbels op zijn gekomen... hoe kan dat nou?? Dat dat bij 1 nagel zo is??
Oh, en ik zie dat ze nog wel een laagje hadden kunnen hebben...
quote:
Ik heb ook echt geen idee hoe het er uit zou moeten zien, maar ik vind je wel stoer!quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:25 schreef Mirjam het volgende:
mimu, heerlijke faal!
mijn allereerste acrylavontuur:
mijn rechterhand:
[ afbeelding ]
ja, de riemen van m'n wijsvinger en ringvinger zijn kapot, tot bloedens toe
ik begon met die hand acryllen, vrij heldhaftig, ik ben nl. rechtshandig. er kwam vrij veel acryl op de riemen, dus dat werd vijlen. maar even flink verwennen met lemony flutter de komende dagen.
daarna links gedaan;
[ afbeelding ]
het ziet er nog rommelig uit, heb daarna nog een keer zitten vijlen en wassen
nu nog ff lakken.
Maak je geen zorgen, die holo's zijn al zo'n beetje onvindbaarquote:Op zaterdag 3 april 2010 01:01 schreef RenRen- het volgende:
Als ik weer ga bestellen, heb ik er nu al 3 die ik wil
Ruby Pumps, My Private Jet (Hopen dat ik een niet-holo krijg) en Gargantuan Green Grape
heerlijk om jequote:Op zaterdag 3 april 2010 09:21 schreef Puckzzz het volgende:
Mooie faal MiMu
Daph en Nune: PM-en jullie mij jullie adres even?
Ik heblaten kiezen welke lak hij het mooist vond. Dat was Sold out forever, maar ik ben eigenwijs en heb I Sea You opgedaan.
Eens kijken hoe de lak over een paar dagen is, dan kan ik pas weer lakken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |