want!quote:
hier ging alles om 19:00 dicht vandaag... maar ja, brabantquote:Op vrijdag 2 april 2010 19:23 schreef Mirjam het volgende:
thanks dames, dan gaq ik euronageldinges ff mailen, ik kon de acrylvloeistof al ruiken door het karton van het pakket heen, en er mist zeker 1/5 uit de fles..?
[..]
want!
alle supermarkten zijn nu zeker al dicht he?kan nergens vinden of ze nou dicht of open zijn
Wilde jij 'm nou per post? een 100ml fles heb ik voor je!quote:
hier ook volgens mij, en wilde nog een boodschap doen straks, qudtquote:Op vrijdag 2 april 2010 19:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hier ging alles om 19:00 dicht vandaag... maar ja, brabant
[..]
Wilde jij 'm nou per post? een 100ml fles heb ik voor je!
Ik heb woensdag tot ongeveer 11 uur toetsen in Amsterdam... daarna kan ik de trein naar Eindhoven wel pakken...quote:Op vrijdag 2 april 2010 18:28 schreef Mss het volgende:
Ik wil ook naar de groothandel. Zijn er mensen die zin hebben om mij in de trein te joinen?
In elk geval is de lucht die eraf komt niet te harden, maar als er 1,5 uit je flesje is, dan was het flesje niet goed afgesloten denk ik.quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:49 schreef Mirjam het volgende:
dsmes, ik ha dt eerder gevraagd, maar geen reply gehad.
is er iemand die weet of acrylvloeistof vervliegt als je het flesje niet goed genoeg afsluit?
Op maandag hebben ze koopavondquote:Op vrijdag 2 april 2010 19:34 schreef IJsdraakje het volgende:
Toch jammer. Moet over een paar weken in Den Bosch zijn, maar dan ben ik pas tegen 17.00 uur klaar. Ben ik eens in de buurt...
Stik, ik moet er nog maandags zijn ook. Uh oh.quote:
I feelz a fail is about to happenquote:Op vrijdag 2 april 2010 19:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Stik, ik moet er nog maandags zijn ook. Uh oh.
Me go failz. Srsly.quote:
quote:Op vrijdag 2 april 2010 19:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Me go failz. Srsly.
Very big failz.
Want een paar dagen eerder krijg ik uitbetaald. Oh noes.
Yep, graagquote:Op vrijdag 2 april 2010 19:24 schreef Stormqueen het volgende:
Wilde jij 'm nou per post? een 100ml fles heb ik voor je!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
Ja leuk leuk leukquote:Op vrijdag 2 april 2010 19:53 schreef Lindytje het volgende:
Ik voel een groothandel-meet aankomen....
jazeker dat dat vervliegt. en redelijk snel.quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:49 schreef Mirjam het volgende:
dsmes, ik ha dt eerder gevraagd, maar geen reply gehad.
is er iemand die weet of acrylvloeistof vervliegt als je het flesje niet goed genoeg afsluit?
quote:
Ik doe het gewoon zoals de nagelstyliste het altijd bij mij deedquote:Op vrijdag 2 april 2010 20:55 schreef Puckzzz het volgende:
Ja jij hebt allemaal van die verschillende gel soorten. Ik gewoon 1
En die vind ik goed genoeg moet ik zeggen, dus ik begin ook niet aan fase1 gel...fase2 gel blah blah...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |