Ik zal het voor de volgende keer onthoudenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:36 schreef Bart het volgende:
Kan alleen in de stad waar het geloof is ontdekt. Wel doen, lekker rendabel als je daarna missionarissen gaat spammen
Gewoon meer religies ontdekken... Je kunt gewoon 6 holy cities hebben hoorquote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:08 schreef Green1 het volgende:
[..]
Ik zal het voor de volgende keer onthoudenToen ik erachter kwam dat mijn holy city pleite was ben ik ermee gekapt.
Handigquote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:10 schreef Bart het volgende:
[..]
Gewoon meer religies ontdekken... Je kunt gewoon 6 holy cities hebben hoor.
Echt altijd met de Romeinen. Al sinds ik Civ 1 speel heb ik vrijwel elk potje met de Romeinen gespeeldquote:Op zondag 30 mei 2010 02:43 schreef compier het volgende:
met wie spelen jullie meestal? ik inca of aztec meestal..
Random. Alleen maar random.quote:Op zondag 30 mei 2010 02:43 schreef compier het volgende:
met wie spelen jullie meestal? ik inca of aztec meestal..
Komt voor mekaar!quote:Op zondag 30 mei 2010 03:56 schreef Tijn het volgende:
Als je Beyond The Sword hebt, kun je ook met de Nederlanders spelen
Erg handig, wel jammer dat hier NL niet bijstaat.quote:Op maandag 31 mei 2010 19:21 schreef compier het volgende:
http://www.civfanatics.com/civ4/reference/leader_picker.html
Deze dan:quote:Op maandag 31 mei 2010 23:38 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Erg handig, wel jammer dat hier NL niet bijstaat.
Door zo snel mogelijk voor Judaism te gaan. Dat betekent:quote:Op woensdag 2 juni 2010 01:50 schreef compier het volgende:
hoe doen jullie het wanneer je niet met mysticism start, religie is dan vaak moeilijk te krijgen
Veel leuker is om de Duitsers tot het Jodendom te bekerenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:56 schreef Beerdepo het volgende:
Kheb van Nederland een Moslim land gemaakt. Overal staan Moskeeën
Mocht het mislukken om het Jodendom te pakken te krijgen, klik ik altijd Theocracy aan in de tech planner. Dan heb je als eerste het Christendom, want niemand gaat al die techs specifiek daarvoor ontwikkelen.quote:Op woensdag 2 juni 2010 01:50 schreef compier het volgende:
hoe doen jullie het wanneer je niet met mysticism start, religie is dan vaak moeilijk te krijgen
En arabierenquote:Op woensdag 2 juni 2010 13:46 schreef Bart het volgende:
[..]
Veel leuker is om de Duitsers tot het Jodendom te bekeren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |