Gewoon een fort op die plek bouwen en je hebt een suezkanaal. Het werkt dacht ik alleen maar als er 1 tile land tussen de 2 waters zit. Let op dat ook de AI er doorheen kan als je open borders hebt.quote:Op maandag 21 juni 2010 20:09 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Dit mis ik in Civ3, als ik de Earthmap speel, op de plek waar het echte Suezkanaal zou moeten zitten
Le korting, zhe is back:quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:55 schreef Green1 het volgende:
Absurd dit!..
http://store.steampowered.com/sub/4323/
40 euroIk dacht eerst even dat het Civ5 was
heb je rhye's and fall of civilizations wel eens geprobeerd?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:22 schreef ImMaxa het volgende:
Als er maar 1 tile tussen 2 waters zit volstaat een stad ook prima, en in Civ3 bouw je toch al zoveel steden dat eentje op een "slechte" plek weinig uitmaakt.
En ik wil iedereen hier graag naar deze topic verwijzen op Civfanatics. Erg goede mod vind ik. Lees de beschrijving en probeer 'm eens uit.![]()
Gewoon altijd doorspelen, vaak genoeg gehad dat ik onder de druk van rifles zonder zelf buskruit te hebbenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:01 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Heb nu zo goed als gewonnen op Monarch-niveau![]()
Wel een paar keer opnieuw geladen, maar ik merk nu dat je juist daarvan leert. Eerder stopte ik het spel wanneer er iets gebeurde dat niet in mijn planning lag
Ik kan er ook niet tegen als een stadje ook maar een beurt uit mijn handen isquote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:11 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Gewoon altijd doorspelen, vaak genoeg gehad dat ik onder de druk van rifles zonder zelf buskruit te hebben. Maar uiteindelijk kan je altijd terugkomen met genoeg land.
Meer scouten, en vooral op hogere niveau's supervroeg oorlog durven te voeren voor die ene spotquote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:05 schreef MrTorture het volgende:
[..]
Ik kan er ook niet tegen als een stadje ook maar een beurt uit mijn handen isMaar het hoort gewoon bij het spel natuurlijk
Meestal ben ik zo'n gierige hollander die wacht tot games goedkoper worden. Of eerst een demo-versie naar binnen kuikt. Maar deze koop ik direct bij zijn relaese.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:08 schreef Frollo het volgende:
Hier nog een preview, met heel veel smakelijke plaatjes.
is het gewoon een kloon van de iPhone-versie?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:34 schreef jpjedi het volgende:
Op de ipad is het wat beperkter maar niet minder leuk voor de civ diehards. Ik denk met weemoed aan mijn eerste civ op de amiga.
Denk het, heet revolution. Resolutie is geschikt voor ipad en dat maakt het erg goed speelbaar. Op iphone heb ik hem niet want dat lijt me prullen op dat schermpje.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:34 schreef Morthill het volgende:
[..]
is het gewoon een kloon van de iPhone-versie?
Het werkte godsgeniaal op de iPhonequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:39 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Denk het, heet revolution. Resolutie is geschikt voor ipad en dat maakt het erg goed speelbaar. Op iphone heb ik hem niet want dat lijt me prullen op dat schermpje.
Cool! Ga ik die vanavond ook proberenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:39 schreef Morthill het volgende:
[..]
Het werkte godsgeniaal op de iPhone
ik gok dat het gewoon dezelfde game isquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:43 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Cool! Ga ik die vanavond ook proberen
heb hem tijdje gespeeld op Touch, vind het niks eigenlijk.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:42 schreef ImMaxa het volgende:
Op de iPhone is vermakelijk, maar toch wat aan de beperkte kant.
quote:At Noble difficulty everything is the same for player and AI. As you move up levels it becomes cheaper for the AI to build units and buildings, they also start with better units (I think at monarch and above they start with an archer instead of a warrier for example). The reverse happens at levels lower than noble.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |