quote:
Heb je de juf gezien in de OP?quote:Op donderdag 1 april 2010 20:31 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik vrees dat dit inderdaad het klasje gaat worden.
Nee, je schurkt tegen me aan en dat gaat prima zoquote:Op donderdag 1 april 2010 20:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zit een beetje klem met m'n lange benen in die kleine bankjesDirk schuif es iets op
Neh, je lijkt er niet op.quote:Op donderdag 1 april 2010 20:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je de juf gezien in de OP?
En herhaal nu je opmerking nog eens?
Ja, nu zijn het buren met 7 kinderen én adhdquote:Op donderdag 1 april 2010 20:33 schreef Pisces29 het volgende:
Huh, alweer John en Natasja op tv, is het alweer een week geleden dat die Italiaanse sloerie zo aan het gillen was?
quote:Op donderdag 1 april 2010 20:32 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nee, je schurkt tegen me aan en dat gaat prima zo
quote:Op donderdag 1 april 2010 20:30 schreef Ml-etje het volgende:
Ik wil het woord bezuiniging niet meer horen, begrepen kinderen
Lekker he?quote:Op donderdag 1 april 2010 20:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
![]()
Wat ben je anders zo in het echt Dirk
Ik zie er ALTIJD sek.....quote:Op donderdag 1 april 2010 20:32 schreef Pisces29 het volgende:
Jeetje Greys, wat zie je er ehhhhhhhh sekseh uit vandaag
quote:Op donderdag 1 april 2010 20:34 schreef Dirkh het volgende:
Ah fuck, wat een aso kopen, mag ik dat zo zeggen?
Droom... duigenquote:Op donderdag 1 april 2010 20:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zie er ALTIJD sek.....
Neh. Nevermind
quote:Op donderdag 1 april 2010 20:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zie er ALTIJD sek.....
Neh. Nevermind
Ja, eng spul volgens mij.quote:Op donderdag 1 april 2010 20:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die moeder heeft een zwartekousenkoppie
Bestaat dat? Fluffy sloffen met hakken?quote:Op donderdag 1 april 2010 20:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou als ik hoor dat je elke dag hakken draagt
quote:Op donderdag 1 april 2010 20:37 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik hep een brievje fan muh moedur mee dat ik niet mee hoev te deon
quote:Op donderdag 1 april 2010 20:37 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Die ouders. Zo'n uitstraling hebben ze.
Oh dat zou ik meteen zeggenquote:Op donderdag 1 april 2010 20:37 schreef Greys het volgende:
Ik ga op RTL8 wel The Truth About Love kijken![]()
Wel een leuke test trouwens. Je partner een anonieme Valentijnskaart sturen en dan zien of hij/zij die voor je verborgen houdt
quote:Op donderdag 1 april 2010 20:37 schreef Greys het volgende:
Ik ga op RTL8 wel The Truth About Love kijken![]()
Wel een leuke test trouwens. Je partner een anonieme Valentijnskaart sturen en dan zien of hij/zij die voor je verborgen houdt
quote:Op donderdag 1 april 2010 20:34 schreef Dirkh het volgende:
mag ik dat zo zeggen?
quote:Op donderdag 1 april 2010 20:42 schreef Greys het volgende:
Anyone who says screwing is 'nice' is confusing sex with sewing.
Hou op.. we hebben laten meten omdat iedereen wat anders zei.quote:Op donderdag 1 april 2010 20:41 schreef Pisces29 het volgende:
Kadaster gedoe, áltijd iets waardoor buren ruzie krijgen
Jennifer Love Hewitt oid en twee leuke menerenquote:Op donderdag 1 april 2010 20:40 schreef Pisces29 het volgende:
Zitten er nog bekende koppen in die film Greys?
Zij is getrouwd. Maar da's saai.quote:
quote:
Maar toch krijgt ie maar een 5.4 op IMDBquote:This is a genuinely intelligent film about sex, fidelity, and the strange way that love itself often gets lost in people's best efforts to supposedly find love.
quote:Op donderdag 1 april 2010 20:53 schreef Greys het volgende:
Wat duurt die reclame toch lang![]()
Oh Pisces, ze zeggen over de film:
[..]
Maar toch krijgt ie maar een 5.4 op IMDB
quote:Op donderdag 1 april 2010 20:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, echt... jullie vallen me enorm tegen
Ja maar ze kunnen toch even interesse véinzen als ze in ESF posten?quote:Op donderdag 1 april 2010 20:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
De enige echte ESF-ers zijn jij, Dirk, Erik en ik
En trouwens, Dirk is ook een afvallige, want die kijkt liever naar kwaaie buren.quote:Op donderdag 1 april 2010 20:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 1 april 2010 20:57 schreef Greys het volgende:
[..]
En trouwens, Dirk is ook een afvallige, want die kijkt liever naar kwaaie buren.
So that makes three of us.
Ja hee, ik moest even douchen. Scheelt me een half uur extra slaap als ik het haar wassen tot morgenochtend uitstelquote:Op donderdag 1 april 2010 20:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar ze kunnen toch even interesse véinzen als ze in ESF posten?
Pfffffff. Wel de lusten, niet de lasten
Ik kijk naar kwaaie buren want ik zit braaf in het bankje te wachten tot het lesje begintquote:Op donderdag 1 april 2010 20:57 schreef Greys het volgende:
[..]
En trouwens, Dirk is ook een afvallige, want die kijkt liever naar kwaaie buren.
So that makes three of us.
quote:Op donderdag 1 april 2010 20:56 schreef Greys het volgende:
Je man een ranzig smsje sturen vanaf een nieuw gekochte mobiel en kijken hoe hij reageert
*zet amsterdammertje neer*quote:Op donderdag 1 april 2010 20:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 1 april 2010 20:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar ze kunnen toch even interesse véinzen als ze in ESF posten?
Pfffffff. Wel de lusten, niet de lasten
Wegwezen met je Amsterdammertjes.quote:Op donderdag 1 april 2010 20:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
*zet amsterdammertje neer*
Tot HIERRRR loopt de ESF SC.
quote:Op donderdag 1 april 2010 21:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Wegwezen met je Amsterdammertjes.
/Rotterdammert
Wat kijk je?quote:
Ze zijn allemaal een beetje raar.quote:Op donderdag 1 april 2010 21:02 schreef Pisces29 het volgende:
Die vrouw heeft zo het prototype kop van die vrouwen die in Amerika in zo'n polygamie groep wonen daar in the middle of nowhere
quote:
Ik krijg een beetje een plaatsvervangend schaamtegevoel.quote:Op donderdag 1 april 2010 21:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die andere vrouw brult veel meer, wat een gezelligheid zo
quote:Op donderdag 1 april 2010 21:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Yeah, tell her Greys, tell her!
Gij malle Limburgse Cat
Opbokken met je Rotterdamnation!quote:Op donderdag 1 april 2010 21:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Wegwezen met je Amsterdammertjes.
/Rotterdammert
quote:
Brabanders zijn altijd beertjesquote:Op donderdag 1 april 2010 21:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Opbokken met je Rotterdamnation!
/Brabander.
Oud-sporters in een battle met commentaar van een sportpsyho.quote:
Vrijwillig?quote:Op donderdag 1 april 2010 21:07 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oud-sporters in een battle met commentaar van een sportpsyho.
Ow daar heb ik vd week een voorstukje van gezienquote:Op donderdag 1 april 2010 21:07 schreef Greys het volgende:
OMG!
Niemand heeft me verteld dat The Wedding Planner ook op tv is
quote:Op donderdag 1 april 2010 21:07 schreef Greys het volgende:
OMG!
Niemand heeft me verteld dat The Wedding Planner ook op tv is
Wat denk je zelfquote:
In Enough vond ik 'r wel goed. En in the Cell (maar eigenlijk haar niet zo, maar Tarsem, de filmmaker is gewoon briljant).quote:Op donderdag 1 april 2010 21:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zapte er net voorbij toen ik jouw film aan het zoeken was.
Daar heb ik dan echt niks mee, Jennifer Lopez
quote:Op donderdag 1 april 2010 21:07 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Uhm... nee?quote:
Een psyhoquote:Op donderdag 1 april 2010 21:07 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 1 april 2010 21:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
In Enough vond ik 'r wel goed. En in the Cell (maar eigenlijk haar niet zo, maar Tarsem, de filmmaker is gewoon briljant).
quote:
wmbt kan hij/zijquote:Op donderdag 1 april 2010 21:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Een psyho, is dat een hoer die gestoord is?
En in Angel Eyesquote:Op donderdag 1 april 2010 21:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
In Enough vond ik 'r wel goed. En in the Cell (maar eigenlijk haar niet zo, maar Tarsem, de filmmaker is gewoon briljant).
quote:
Oh ik heb een kleine zwak voor Julia Robertsquote:Op donderdag 1 april 2010 21:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mjah het is in dit geval gewoon JLo in een bruiloftfilm.
Net zoiets als Julia Roberts in Pretty woman, nog nooit gezien, niet aan mij besteed
Oh, wat een moeilijke vraagquote:Op donderdag 1 april 2010 21:15 schreef Pisces29 het volgende:
Greys wat is jouw ultieme favoriete romantische film?
quote:
Nee heb boos gekekenquote:
quote:Op donderdag 1 april 2010 21:24 schreef Ml-etje het volgende:
OMG dat is gezellig daar bij de buren.
De heren komen er wel aardig uit.quote:
Alanisquote:Op donderdag 1 april 2010 21:25 schreef Loveless85 het volgende:
Just make sure you don't tell on me especially to members of your family
We best keep this to ourselves and not tell any members of our inner posse
Ik had nooit mijn excuses aangeboden aan iemand die tegen je zegt "Mijn kinderen blijven wel gewoon leven" als je zelf twee kinderen hebt verloren. Ongezien een trap in je zak zou ik zeggen.quote:
Druk vd camera's hé?quote:Op donderdag 1 april 2010 21:28 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik had nooit mijn excuses aangeboden aan iemand die tegen je zegt "Mijn kinderen blijven wel gewoon leven" als je zelf twee kinderen hebt verloren. Ongezien een trap in je zak zou ik zeggen.
Andersom is er gezegd dat die man z'n dochter verkracht heeft omdat ze zo jong zwanger raakte, en ook zijn vrouw is verkracht want anders waren er "toch nooit 7 kinderen".quote:Op donderdag 1 april 2010 21:28 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik had nooit mijn excuses aangeboden aan iemand die tegen je zegt "Mijn kinderen blijven wel gewoon leven" als je zelf twee kinderen hebt verloren. Ongezien een trap in je zak zou ik zeggen.
Het een maakt het andere niet goed.quote:Op donderdag 1 april 2010 21:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Andersom is er gezegd dat die man z'n dochter verkracht heeft omdat ze zo jong zwanger raakte, en ook zijn vrouw is verkracht want anders waren er "toch nooit 7 kinderen".
quote:
Potten en ketels iddquote:Op donderdag 1 april 2010 21:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Andersom is er gezegd dat die man z'n dochter verkracht heeft omdat ze zo jong zwanger raakte, en ook zijn vrouw is verkracht want anders waren er "toch nooit 7 kinderen".
Nou vooruit, ik zal niets zeggen.quote:Op donderdag 1 april 2010 21:25 schreef Loveless85 het volgende:
Just make sure you don't tell on me especially to members of your family
We best keep this to ourselves and not tell any members of our inner posse
quote:Op donderdag 1 april 2010 21:29 schreef Greys het volgende:
[..]
The Notebook
En eh... ik denk nog even verder.
Mooi, afgesproken.quote:
Die is weer vertrokken, er wilde niemand naar haar luisteren.quote:
quote:
D'r uit!quote:Op donderdag 1 april 2010 21:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mooi, afgesproken.
Back on topic, waar gaat het over?
Bezuinigingen?
arggghhh podium en alquote:Op donderdag 1 april 2010 21:32 schreef Pisces29 het volgende:
Lekker hè in een durp wonen
Ik zou er helemaal in stikken en m'n kont tegen de krib gooien.
Je hebt niet echt overwicht.quote:Op donderdag 1 april 2010 21:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Die is weer vertrokken, er wilde niemand naar haar luisteren.
Sjah. Opperdepop!
quote:
The Notebook vind ik echt mooi-mooiquote:Op donderdag 1 april 2010 21:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
The Notebook![]()
Ja en hoeft niet in een vaste volgorde, en hoeft ook vandaag niet hoorWas gewoon benieuwd
Lees je dan eerst in voor je wat roeptquote:
quote:Op donderdag 1 april 2010 21:33 schreef Greys het volgende:
[..]
The Notebook vind ik echt mooi-mooi
En Serendipity vind ik erg leuk om het 'geloven we in toeval'-thema.
En eh... ik denk nog ff verder
Ik had het wel gelezenquote:Op donderdag 1 april 2010 21:33 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Lees je dan eerst in voor je wat roept
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 01-04-2010 21:34:24 ]
quote:
quote:
quote:Op donderdag 1 april 2010 21:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik had het wel gelezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ow ja nou dan was mijn dag hopelijk 1 grote grap
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Volgende week een oud dametje van 90quote:
quote:Op donderdag 1 april 2010 21:35 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Volgende week een oud dametje van 90
Ik vond deze aflevering geen zak aan. Er moet wel wat bij te lachen zijn, kreunende vrouwen of zo.quote:
quote:
quote:Op donderdag 1 april 2010 21:45 schreef Greys het volgende:
Dit was toch echt een beter nummer in de 2004 voorronde van het NSF dan de uiteindelijke winnaar.
Dit vind jij vast ook wel mooiquote:Op donderdag 1 april 2010 21:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat is Penelope hier toch mooi. Ondanks dat het kei geplaybackt is
.
Mijn ESF les van vanavond ging over het jaar 2004quote:Op donderdag 1 april 2010 21:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heeft Babette Labeij(?) ook ooit (toen) mee gedaan
Heb gekliktquote:Op donderdag 1 april 2010 21:47 schreef Loveless85 het volgende:
Ohja, ik heb gister braaf naar ESF liedjes geluisterd, dus nu gaan jullie braaf even 1x WEL een Youtube linkje van me aanklikken.
Want hierbij kan je toch niet stil blijven zitten![]()
quote:Op donderdag 1 april 2010 21:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Mijn ESF les van vanavond ging over het jaar 2004![]()
Waarom we gewoon diverse voorrondes hadden.
Met echt diverse goede nummers. We konden gewoon niet kiezen.
En inderdaad, Babette deed ook mee toen!
Ja ik ken het filmpjequote:
Geklikt.quote:Op donderdag 1 april 2010 21:47 schreef Loveless85 het volgende:
Ohja, ik heb gister braaf naar ESF liedjes geluisterd, dus nu gaan jullie braaf even 1x WEL een Youtube linkje van me aanklikken.
Waaromquote:Op donderdag 1 april 2010 21:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Geklikt.
En toen snel weer weggeklikt.
Ik ook, takkeherrie opeensquote:Op donderdag 1 april 2010 21:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Geklikt.
En toen snel weer weggeklikt.
Serieus, dat is toch geen takkeherriequote:
quote:Op donderdag 1 april 2010 21:47 schreef Loveless85 het volgende:
Nee, dat is zeker niet swingend.quote:
Dit was ook een goed nummer, alleen jammer dat die gozer zo slecht zingt in het begin.
Maar Nederland vond het te hip
Ik wil juist stilzitten en bankhangen. Dus ik klik niet.quote:Op donderdag 1 april 2010 21:47 schreef Loveless85 het volgende:
Ik wist het ook niet meerquote:Op donderdag 1 april 2010 21:53 schreef Greys het volgende:
Erik! Dit wist ik al niet eens meer, dat Waylon (die ene) en Rachel (x-factor/dingesjeweetwel) samen aan het NSF hebben meegedaan! Wat een dráák van een nummer
quote:Op donderdag 1 april 2010 21:53 schreef Greys het volgende:
Erik! Dit wist ik al niet eens meer, dat Waylon (die ene) en Rachel (x-factor/dingesjeweetwel) samen aan het NSF hebben meegedaan! Wat een dráák van een nummer
Jullie hebben gewoon serieus geen verstand van muziekquote:
Dit was ook een goed nummer, alleen jammer dat die gozer zo slecht zingt in het begin.
Maar Nederland vond het te hip
Ik vind in de auto bollywoodmuziek zo fijnquote:Op donderdag 1 april 2010 21:54 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nee, dat is zeker niet swingend.
Ik hou er ook niet van, voor in de auto misschien wel lekker.
quote:Op donderdag 1 april 2010 21:57 schreef Ingetje79 het volgende:
Zo zeg, kreeg ik zo ineens zin in stofzuigen
quote:Op donderdag 1 april 2010 21:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vind in de auto bollywoodmuziek zo fijn![]()
Maar dat is ook niet voor iedereen weggelegd.
Kwestie van smaak.quote:Op donderdag 1 april 2010 21:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jullie hebben gewoon serieus geen verstand van muziek![]()
Vind ikDe grootste pulp onder de noemer van het ESF is prachtig, maar een zooitje van grootste rock-artiesten tezamen is takkeherrie
quote:Op donderdag 1 april 2010 21:57 schreef Ingetje79 het volgende:
Zo zeg, kreeg ik zo ineens zin in stofzuigen
Waande me even op vakantiequote:Op donderdag 1 april 2010 21:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar ik snap serieus niet hoe je Nickelback WEL goed kan vinden en dan Chickenfoot niet. Zelfde genre, alleen dan is Nickelback de Dries Roelvink van de rock en Chickenfoot de Vader Abraham, om in jouw termen te blijvenquote:Op donderdag 1 april 2010 21:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Kwestie van smaak.
Dit is in het refrein ook takkeherrie, maar wel LEKKERE takkeherrie.
Kweeniequote:
Idd Queenfan, maar ik prefereer toch de 70er jaren van Queenquote:
Nee, want nu is de wasmasjien uitgedraaidquote:Op donderdag 1 april 2010 21:58 schreef Ml-etje het volgende:
Ingeping! Kom je hier ook ff langs heb een hele coole stofzuigerT
Ik heb hem toch ff helemaal gekeken.quote:Op donderdag 1 april 2010 22:00 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Idd Queenfan, maar ik prefereer toch de 70er jaren van Queen
quote:Op donderdag 1 april 2010 21:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou, hij was nog niet ingedroogd zeg maarquote:Op donderdag 1 april 2010 22:02 schreef Ml-etje het volgende:
Hihi Ing die heeft het dan lang onder de bank volgehouden
Was ophangse!
Queen heeft veel nog meer spraakmakendere clips gemaakt, alleen luistert de gemiddelde mensch niet naar dat tijdperk Queen.quote:Op donderdag 1 april 2010 22:03 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik heb hem toch ff helemaal gekeken.
Was destijds wel een spraakmakende clip, tenminste in het dorp waar ik woon.
Gekke meid.quote:Op donderdag 1 april 2010 22:00 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Kweenie![]()
Hij lag nog steeds in de woonkamert aangezien ik afgelopen maandag onder de bank ging zuigen en ik daaronder vandaan ineens opmerkte dat ik een groot kotsspoor door de kamer trok![]()
Dus toen moest ie schoon en droog en ik had hem net in elkaar gezet weer en toen dacht ik "ach, laat ik es gek doen"
Nogmaals, kwestie van smaakquote:Op donderdag 1 april 2010 21:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar ik snap serieus niet hoe je Nickelback WEL goed kan vinden en dan Chickenfoot niet. Zelfde genre, alleen dan is Nickelback de Dries Roelvink van de rock en Chickenfoot de Vader Abraham, om in jouw termen te blijven
Wat is eigenlijk de verhouding ESF/non-ESF de 15e. We kunnen natuurlijk ook gewoon ESF herrie boycottenquote:Op donderdag 1 april 2010 22:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
*noteert*
Erik mag de 15e geen cd'tjes in de auto smokkelen.
Bullet in a Bible meenemen dan maarquote:Op donderdag 1 april 2010 22:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk de verhouding ESF/non-ESF de 15e. We kunnen natuurlijk ook gewoon ESF herrie boycotten![]()
Ik luister ook betere muziek hoorquote:Op donderdag 1 april 2010 22:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
*noteert*
Erik mag de 15e geen cd'tjes in de auto smokkelen.
The Cranberries tellen niet als herrie, net zo min als Nickelback en dingen als Kane of U2 ofzoquote:Op donderdag 1 april 2010 22:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Nogmaals, kwestie van smaak
Waarom vind ik een stroopwafelflurry wél lekker en een oreoflurry niet zo?
Hier, nog meer takkeherrie die ik echt heel tof vind en waar ik destijds vrijwillig de CD van heb gekocht
quote:Op donderdag 1 april 2010 22:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk de verhouding ESF/non-ESF de 15e. We kunnen natuurlijk ook gewoon ESF herrie boycotten![]()
Vaak wel, in dit geval niet.quote:
quote:Op donderdag 1 april 2010 22:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
The Cranberries tellen niet als herrie, net zo min als Nickelback en dingen als Kane of U2 ofzo
En nee Roxette is ook geen herriequote:Op donderdag 1 april 2010 22:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
The Cranberries tellen niet als herrie, net zo min als Nickelback en dingen als Kane of U2 ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat loop je nou te ouwehoeren, echt nog geen drie minuten zeg je nog dat Nickelback en die kippenpoten van je in hetzelfde genre vallenquote:Op donderdag 1 april 2010 22:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wilquote:Op donderdag 1 april 2010 22:08 schreef Ingetje79 het volgende:
Oeh Greysie? Ik heb afgelopen weekend ook een stroopwafeltflurry gehad.
Wat goddelijk hemelsch
quote:Op donderdag 1 april 2010 22:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En nee Roxette is ook geen herrieRoxetteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
Nu wil ik zaterdag langs de macquote:Op donderdag 1 april 2010 22:08 schreef Ingetje79 het volgende:
Oeh Greysie? Ik heb afgelopen weekend ook een stroopwafeltflurry gehad.
Wat goddelijk hemelsch
Doe maar in Steenwijk dan, kun je ook eentje voor mij meenemenquote:Op donderdag 1 april 2010 22:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wil
Ook!
Ik ga aan Tombola voorstellen om tussen R'dam en Friesland te dineren bij de Mac. Mét flurrie!
Die kippenpotenquote:Op donderdag 1 april 2010 22:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat loop je nou te ouwehoeren, echt nog geen drie minuten zeg je nog dat Nickelback en die kippenpoten van je in hetzelfde genre vallen
Zoals Laïs? Of zal ik wat musicalcd's meenemen?quote:Op donderdag 1 april 2010 22:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik luister ook betere muziek hoor.
Eerder fading like a flowerquote:Op donderdag 1 april 2010 22:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je hebt The Look Ingetje, jweets
Ik zeg doen!quote:Op donderdag 1 april 2010 22:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wil
Ook!
Ik ga aan Tombola voorstellen om tussen R'dam en Friesland te dineren bij de Mac. Mét flurrie!
Nou, nee niet echt. Tis rock, maar ook weer niet.quote:Op donderdag 1 april 2010 22:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat loop je nou te ouwehoeren, echt nog geen drie minuten zeg je nog dat Nickelback en die kippenpoten van je in hetzelfde genre vallen
Wie rijdt er eiks?quote:
Nee joh!quote:Op donderdag 1 april 2010 22:10 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Doe maar in Steenwijk dan, kun je ook eentje voor mij meenemen
Laïsquote:Op donderdag 1 april 2010 22:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zoals Laïs? Of zal ik wat musicalcd's meenemen?
quote:Op donderdag 1 april 2010 22:10 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Doe maar in Steenwijk dan, kun je ook eentje voor mij meenemen
What happend to the other plan?quote:Op donderdag 1 april 2010 22:10 schreef Greys het volgende:
Ll en Cat, jullie kunnen ook gewoon lekker een huisje verderop gaan zitten samen hoor!
Dan wel zelf ff boeken!
quote:
quote:Op donderdag 1 april 2010 22:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee joh!Dat doen we dan een kilometer of 150 eerder. Want we moeten plek houden voor de bitterballen en andere borrelhapjes.
Heul dicht; 10 minuutjesquote:Op donderdag 1 april 2010 22:12 schreef Dirkh het volgende:
[..]Woon jij daar ergens in de buurt
Paniek raakt. Er zijn een paar mensen uit die buurt die mij niet meer lief vinden in verband met een review die ik ooit heb geschreven
Whaaaaquote:
Nou, ja, toch wel. Want je zei het toch echtquote:
quote:Op donderdag 1 april 2010 21:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar ik snap serieus niet hoe je Nickelback WEL goed kan vinden en dan Chickenfoot niet. Zelfde genre, alleen dan is Nickelback de Dries Roelvink van de rock en Chickenfoot de Vader Abraham, om in jouw termen te blijven
Jij houdt van Laïs!?!?!quote:
quote:Op donderdag 1 april 2010 22:13 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Heul dicht; 10 minuutjes![]()
Waarover heb je geriefjuuwt dan?
De Moesbergquote:Op donderdag 1 april 2010 22:13 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Heul dicht; 10 minuutjes![]()
Waarover heb je geriefjuuwt dan?
The other plan was een ESF meet op de 15e.quote:
We willen je wel een flurry meenemen hoor.quote:
Ing heeft een Rotterdammert als huisdier gehadquote:Op donderdag 1 april 2010 22:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar heb je ooit in Zuid-Holland gewoond dan, aangezien je praat als een Rotterdammert met je stofzuigert?
quote:Op donderdag 1 april 2010 22:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij houdt van Laïs!?!?!![]()
![]()
![]()
Ik heb (alle?) vier de cd's!![]()
O wijn weest welkom wijn!
En die zing ik dan best hard mee altijd.![]()
Ik wil gewoon een marketier-meetquote:Op donderdag 1 april 2010 22:14 schreef Greys het volgende:
[..]
The other plan was een ESF meet op de 15e.
Maar het was duidelijk dat je daar geen zin in had
Dan kom jij vrijdagavond langs en ga je vrijdagnacht weer naar huis.quote:Op donderdag 1 april 2010 22:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik wil gewoon een marketier-meet
quote:Op donderdag 1 april 2010 22:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan kom jij vrijdagavond langs en ga je vrijdagnacht weer naar huis.
Die camping waar je als je een harde scheet wind laat niets meer van terugvindt?quote:
quote:
Ik hou niet van kamperen, dus nee heurquote:Op donderdag 1 april 2010 22:17 schreef Dirkh het volgende:
Inge? Zit je al in de auto om mijn ramen in te gooien?
En deesquote:Op donderdag 1 april 2010 22:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]! Ik heb één CD
.
Hihi
Hij heeft haar dadelijk vastgegrepen
En nam een mes en gaf haar zeven steken
Ja zeven steken, zij viel voor zijn voet
Zij lag te baden in haar eigen bloed
OMG, die luisterde ik net!quote:
Nou, ik stond daar en toen was er een optreden van een zangeres, en die heb ik een beetje onaardig bejegend. Door mijn stuk op FOK! was de standplaats makkelijk te achterhalen en heeft de eigenaar van die camping mijn gegevens doorgegeven aan de vriend manager van die hoer zangeres en die vond het nodig om mij te bedreigen.quote:Op donderdag 1 april 2010 22:19 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Die camping waar je als je een harde scheet wind laat niets meer van terugvindt?
Was het net zo bedreigend als dit?quote:Op donderdag 1 april 2010 22:23 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nou, ik stond daar en toen was er een optreden van een zangeres, en die heb ik een beetje onaardig bejegend. Door mijn stuk op FOK! was de standplaats makkelijk te achterhalen en heeft de eigenaar van die camping mijn gegevens doorgegeven aan de vriend manager van die hoer zangeres en die vond het nodig om mij te bedreigen.
Gezellig.
Nou nee, eerder zo van: Als het er niet binnen een half uur af is gehaald sta ik met een paar man voor je deur en dan zullen we wel verder kijken.quote:Op donderdag 1 april 2010 22:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Was het net zo bedreigend als dit?.
Een béétje onaardig, of haalde je echt uit?quote:Op donderdag 1 april 2010 22:23 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nou, ik stond daar en toen was er een optreden van een zangeres, en die heb ik een beetje onaardig bejegend. Door mijn stuk op FOK! was de standplaats makkelijk te achterhalen en heeft de eigenaar van die camping mijn gegevens doorgegeven aan de vriend manager van die hoer zangeres en die vond het nodig om mij te bedreigen.
Gezellig.
Sync!quote:
Ik ook niet, ik wilde het wel proberen, kijken of het wat is. Maar dat bleek niet het geval.quote:Op donderdag 1 april 2010 22:20 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik hou niet van kamperen, dus nee heur
Dan was het vast niet een mild kritisch stukjequote:Op donderdag 1 april 2010 22:26 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nou nee, eerder zo van: Als het er niet binnen een half uur af is gehaald sta ik met een paar man voor je deur en dan zullen we wel verder kijken.
Dit is verwarrend ja!quote:Op donderdag 1 april 2010 22:17 schreef Dirkh het volgende:
Inge? Zit je al in de auto om mijn ramen in te gooien?
Óf hij gaat GODVERDOMME morgen met me naar rechtbank, óf ik laat zijn kop eraf trekken!quote:Op donderdag 1 april 2010 22:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Was het net zo bedreigend als dit?.
Ik meen iets geschreven te hebben dat ik hoopte dat ze ter plekke dood zou vallen, maar dat verdomde.quote:Op donderdag 1 april 2010 22:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Een béétje onaardig, of haalde je echt uit?
Ja... Jammer...quote:
Owquote:Op donderdag 1 april 2010 22:28 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik meen iets geschreven te hebben dat ik hoopte dat ze ter plekke dood zou vallen, maar dat verdomde.
Iets aardigs in die geest of zo. Kwaliteitje.
Ja, paddo was niet bepaald gerust. "Ik woon hier ook hoor"quote:Op donderdag 1 april 2010 22:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan was het vast niet een mild kritisch stukje
Maar dan nog... en heb je het er af gehaald?
Ik ga ff haar site zoeken.quote:Op donderdag 1 april 2010 22:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Ow
Zong ze zó slecht? Of had ze je iets anders misdaan?
hahahahaha, oh god, ben jij zo erg dan!?quote:Op donderdag 1 april 2010 22:29 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, paddo was niet bepaald gerust. "Ik woon hier ook hoor"
Welnee. Mensen reageerde gewoon overdreven.quote:Op donderdag 1 april 2010 22:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hahahahaha, oh god, ben jij zo erg dan!?
vast...quote:Op donderdag 1 april 2010 22:34 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Welnee. Mensen reageerde gewoon overdreven.
Ik ook, snel gezapt.quote:Op donderdag 1 april 2010 22:39 schreef Greys het volgende:
Ik ben Over Mijn Lijk gewoon aan het vergeten
Trusten Tombolalala
Ik ook!quote:Op donderdag 1 april 2010 22:39 schreef Greys het volgende:
Ik ben Over Mijn Lijk gewoon aan het vergeten
Trusten Tombolalala
Ze heeft een andere naam, maar toch gevonden. http://www.sandybarbe.com/quote:
"Ik voel me hier wel thuis".quote:Op donderdag 1 april 2010 22:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Yvon, doe niet zo dom. Op jullie land staan. Puhlease.
Yvon is Patrick niet echt he?quote:Op donderdag 1 april 2010 22:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Yvon, doe niet zo dom. Op jullie land staan. Puhlease.
Nja, dat dan weer wel. Maar als er iemand onder ligt weer niet, dat vind ik respectloos.quote:Op donderdag 1 april 2010 22:44 schreef Greys het volgende:
Dat zou ik dan weer niet doen, op die grond gaan staan...
Preciesquote:Op donderdag 1 april 2010 22:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Yvon! Komt dat been tevoorschijn "Ah gatverdamme". Doe normaal!
Ik vond het raar dat Yvon op dat graf ging staan. Dat is van hem.quote:Op donderdag 1 april 2010 22:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nja, dat dan weer wel. Maar als er iemand onder ligt weer niet, dat vind ik respectloos.
Daarom heb ik ook zo'n hekel aan die moderne efficiënte kerkhoven met hun identieke grafstenen die allemaal naast elkaar op een grasveld staan zodat je niet naar een bepaald graf te lopen zonder dat je over andere graven loopt. Blegh!
Maar Yvon hoeft er niet zo heppiedepeppie over te doen.
Dat heet 'spontaan' maar echtquote:Op donderdag 1 april 2010 22:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Yvon! Komt dat been tevoorschijn "Ah gatverdamme". Doe normaal!
Maar nodigde hij haar niet erbij uit? Of heb ik dat verkeerd gezien?quote:Op donderdag 1 april 2010 22:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vond het raar dat Yvon op dat graf ging staan. Dat is van hem.
En dan ook nog roepen dat ze zich er wel thuis voelt
Aw. Sandra.
Ja he?! Gaaf mens dat ze is.quote:Op donderdag 1 april 2010 22:53 schreef Greys het volgende:
Wat een tof wijf toch, met haar liedje over een hoer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |