Meneer klinkt wel kinky hea.quote:Op donderdag 1 april 2010 19:38 schreef WillFerrell het volgende:
Die mij zo noemen pak ik altijd nog harder omdat ze gewilliger zijn.
Altijd hier in de disco. Dan gaat het zo:quote:
Het kan me storen dat mods dit soort reacties kunnen makenquote:
Mij ookquote:Op donderdag 1 april 2010 19:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Het kan me storen dat mods dit soort reacties kunnen maken
Je verkracht chimi's met je stempeler?quote:Op donderdag 1 april 2010 19:41 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Altijd hier in de disco. Dan gaat het zo:
"MENEER DE BUSCHAUFFEUR HEEFT U NOG MUNTJES VOOR DE TERUGWEG". En dan gaat de strippenkaartstempel er over heen hoor.
Ik noem het gewoon neuken.quote:Op donderdag 1 april 2010 19:43 schreef TheKC het volgende:
[..]
Je verkracht chimi's met je stempeler?
En noemen ze je dan nog steeds meneer?quote:Op donderdag 1 april 2010 19:38 schreef WillFerrell het volgende:
Die mij zo noemen pak ik altijd nog harder omdat ze gewilliger zijn.
quote:
Des te meer reden om me nog een keer meneer te noemen.quote:Op donderdag 1 april 2010 19:43 schreef Heremeteit het volgende:
[..]
En noemen ze je dan nog steeds meneer?
Ze waren al met z'n drieën.quote:Op donderdag 1 april 2010 19:41 schreef PeterLudolf het volgende:
Ze wilden waarschijnlijk een trio met een oudere ervaren rot. Maar jij als echte rasautist zag dat weer niet en nu worden ze heel hard genomen door een andere geluksvogel.
Zeg, dat jij me doorhebt betekent niet dat iedereen dat meteen moet wetenquote:
Zeep je sterretje maar in met zeep, meneer.quote:Op donderdag 1 april 2010 19:44 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Des te meer reden om me nog een keer meneer te noemen.![]()
"OH MENEER DE BUSCHAUFFEUR WAT DOET U NU?"quote:Op donderdag 1 april 2010 19:48 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Zeep je sterretje maar in met zeep, meneer.![]()
Verder ook een waardeloze post.quote:
quote:Op vrijdag 2 april 2010 01:22 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Het probleem is dat je lelijk bent, daarom zijn ze zo afstandelijk en noemen ze je meneer.
het zijn net mensen..quote:Op donderdag 1 april 2010 19:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Het kan me storen dat mods dit soort reacties kunnen maken
Ah, een ervaringsdeskundigequote:Op vrijdag 2 april 2010 01:22 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Het probleem is dat je lelijk bent, daarom zijn ze zo afstandelijk en noemen ze je meneer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 30 juni 2016 22:20 schreef Azpilicueta het volgende:
Je verziekte mijn topic ook met het gelul over je maagdenvlies dus je zal die fratsen ook wel uithalen op FB.
quote:Op vrijdag 2 april 2010 08:19 schreef Poostema het volgende:
Of kinderen die 'mevrouw' zeggen tegen mij.
Kalm aan, juffie!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Flauw he?
wat heb jij met buschauffeurs?quote:Op donderdag 1 april 2010 19:49 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
"OH MENEER DE BUSCHAUFFEUR WAT DOET U NU?"
Laatst nog, bij de Douglas, zo'n geil chickie die me hielp (jaar of 17, net te jong dus, maar wel geil), en maar meneer en u zeggen. Ze keek dus tegen me op en ik had eigenlijk misbruik van die machtspositie moeten makenquote:Op donderdag 1 april 2010 19:37 schreef Heremeteit het volgende:
Geile chickies die mij "meneer" (zonder aanhalingstekens) noemen, ben ik al zo oud?
Even aan d'r kontje of borsten voelen bedoel je?quote:Op vrijdag 2 april 2010 08:46 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Laatst nog, bij de Douglas, zo'n geil chickie die me hielp (jaar of 17, net te jong dus, maar wel geil), en maar meneer en u zeggen. Ze keek dus tegen me op en ik had eigenlijk misbruik van die machtspositie moeten maken)
quote:Op vrijdag 2 april 2010 08:46 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Laatst nog, bij de Douglas, zo'n geil chickie die me hielp (jaar of 17, net te jong dus, maar wel geil), en maar meneer en u zeggen. Ze keek dus tegen me op en ik had eigenlijk misbruik van die machtspositie moeten maken)
Wat zij wil..quote:Op vrijdag 2 april 2010 08:58 schreef classpc het volgende:
[..]
Even aan d'r kontje of borsten voelen bedoel je?
Ik weet niet of jij ook zo'n 'geile chickie' bent..quote:Op vrijdag 2 april 2010 09:17 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Na dit topic zal ik twee keer nadenken voordat ik mensen aan ga spreken met meneer/mevrouw.
Misschien is dat "meneer" dan toch zo slecht nog nietquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |