Ik zou er al minimaal 1 moeten hebben wegens crewbashen.quote:Op donderdag 1 april 2010 18:18 schreef Stofje het volgende:
[..]
Een goede mod note niet en sluit niet. Een goede mod delegeert en dirigeert en is afwezig.
Als die F&F-rel niet had plaatsgevonden was Stofje nu FA geweest hoor. Hij deed zijn werk uitmuntend.quote:
Uitlokking!!!!!quote:Op donderdag 1 april 2010 18:20 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
hij werkt niet meer, misschien kan je m opnieuw posten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
gezien de motjes mag je 2 x radenquote:Op donderdag 1 april 2010 18:21 schreef Joosterd het volgende:
Zijn notes positief of negatief of kan het allebei?
http://forum.fok.nl/user/history/58651 Ik moet dus concluderen dat Murp een kutmod is?quote:Op donderdag 1 april 2010 18:18 schreef Stofje het volgende:
[..]
Een goede mod note niet en sluit niet. Een goede mod delegeert en dirigeert en is afwezig.
nee, murp is okéquote:Op donderdag 1 april 2010 18:22 schreef Zeroku het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/history/58651 Ik moet dus concluderen dat Murp een kutmod is?
quote:Op donderdag 1 april 2010 18:22 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Uitlokking!!!!!HAHAHA EEN ROOD KRUIS 1 APRILSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:swarmaspam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
Ik ben al jaren supporter van een voetbalclub, maar kan ook niet voetballen. De beste stuurlui staan aan wal!quote:
Gelukkig wel.quote:
Jep. Waarom jij wel en ik nietquote:Op donderdag 1 april 2010 18:41 schreef Loveless85 het volgende:
Is die laatste bij mij nou van Tong of niet?
Nope.quote:Op donderdag 1 april 2010 18:41 schreef Loveless85 het volgende:
Is die laatste bij mij nou van Tong of niet?
quote:
Hoor je dat geluid op de achtergrond?quote:
En dat geluid bedoelde ik.quote:Op donderdag 1 april 2010 19:26 schreef Loveless85 het volgende:
NOU WAT IS HET NOU
Userbashing mag ook heul niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |