quote:Op maandag 5 april 2010 17:36 schreef franklop het volgende:
[..]
mwoa hij wijkt aardig uit en valverde kwam er wel naast.
moeilijk te zeggen ook om eerlijk te zijn. Wordt nu wel voorlopig als 1 gegeven
Situeert er weer een of ander product in het peloton waar je als bijwerking paranoia en/of psychotisch wordt ofzo ?quote:Op dinsdag 6 april 2010 09:36 schreef Beregd het volgende:
Greipel krijgt een serieuze veeg terug van cavendish
http://www.sporza.be/cm/s(...)endish_Ronde_Greipel
Ergens heeft hij wel gelijk, maar ik zou het toch een beetje vriendelijker verwoorden
Heeft hij een andere MSR gereden dan waar ik naar zat te kijken of zo?quote:Op dinsdag 6 april 2010 09:36 schreef Beregd het volgende:
Greipel krijgt een serieuze veeg terug van cavendish
http://www.sporza.be/cm/s(...)endish_Ronde_Greipel
Ergens heeft hij wel gelijk, maar ik zou het toch een beetje vriendelijker verwoorden
Volgens mij schoot hij gewoon tekort en vloog hij er keihard vroeg af, maar dat kan aan mij liggen.quote:Het was ook niet door mijn slechte vorm dat ik niet gewonnen heb, wel door pech."
Hij doelde denk ik op het feit dat hij door die niet verlichte tunnel en de bijbehorende valpartijen in het 2e deel van het peloton verzeild geraakte en daardoor lang, heel lang heeft moeten achtervolgen. Maar anders had hij nog bij lange na niet gewonnen.quote:Op dinsdag 6 april 2010 15:52 schreef OProg het volgende:
[..]
Heeft hij een andere MSR gereden dan waar ik naar zat te kijken of zo?
[..]
Volgens mij schoot hij gewoon tekort en vloog hij er keihard vroeg af, maar dat kan aan mij liggen.
Klopt. Dat twee vingers in de neus is ook onzin zegquote:Op dinsdag 6 april 2010 09:56 schreef Ericr het volgende:
Cavendish is een asshole en niet eens een vriendelijke asshole.
devolder liep op de koppenberg, das wel heeeel wat anders dan de knokteberg.quote:Op dinsdag 6 april 2010 16:51 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Klopt. Dat twee vingers in de neus is ook onzin zeg
En Rosseler is niet echt slim. Als je achteraan fietst is het bijna onvermijdelijk dat je loopt. Volgens mij was Devolder ook aan 't lopen. Niet bepaald een pannenkoek en iemand die in de klassiekers iets meer gepresteerd heeft dan Rosseler
Tsja kunnen zij weinig aan doen. Ze worden, ondanks de kwaliteit die ze wel degelijk hebben, gewoon niet op waarde geschat. En dat is triest. Maar goed, volgend jaar opnieuw overal een kans en dan misschien met een nog wel sterkere selectie.quote:Op dinsdag 6 april 2010 22:25 schreef franklop het volgende:
Vacansoleil niet in Tour of California
Begint een beetje jammer te worden zo voor ze
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |