abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 5 april 2010 @ 19:42:18 #101
11102 knep
Mountainfreak
pi_79976835
Slagter heeft ook op het podium gestaan met de jongerentrui. Erg leuk en goed .
  dinsdag 6 april 2010 @ 00:06:41 #102
49615 Bismarck
Left on the sands of history
pi_79989455
quote:
Op maandag 5 april 2010 17:36 schreef franklop het volgende:

[..]

mwoa hij wijkt aardig uit en valverde kwam er wel naast.

moeilijk te zeggen ook om eerlijk te zijn. Wordt nu wel voorlopig als 1 gegeven

Op deze video (zonder geluid) wel goed te zien. Freire inderdaad in de fout.
Overigens had Freire hem qua snelheid ook wel gewonnen als hij z'n lijn had gehouden, daarvoor had hij Valverde niet voor hoeven af te snijden.
That's...Montgomery Clift, honey!
  dinsdag 6 april 2010 @ 09:36:11 #103
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_79994477
Greipel krijgt een serieuze veeg terug van cavendish

http://www.sporza.be/cm/s(...)endish_Ronde_Greipel

Ergens heeft hij wel gelijk, maar ik zou het toch een beetje vriendelijker verwoorden
  dinsdag 6 april 2010 @ 09:44:11 #104
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_79994640
Rosseler had ook nog mooie woorden voor zijn collega's.

Na een hoop lekke banden op slechte momenten moest hij inhalen tijdens de Ronde van Vlaanderen en zag daarbij in de achtergrond mensen te voet staan op de Knokteberg en had daarbij een "Te voet op de Knokteberg en dat durft zich prof te noemen " reactie.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_79994684
Niet erg collegiaal van Cavendish.
  dinsdag 6 april 2010 @ 09:56:34 #106
40566 Ericr
Livewrong
pi_79994913
Cavendish is een asshole en niet eens een vriendelijke asshole.
pi_79995599
Dit vind ik niet erg collegiaal van Cavendish. Ik houd er ook niet van dat zulke uitspraken via de media worden gedaan. Wat schiet je daarmee op?

Ik denk niet dat Cavendish en Greipel nog lang in dezelfde ploeg zullen rijden. Cavendish had dit jaar pech las ik. Dat heb ik dan even gemist tijdens Milaan Sanremo. Volgens mij werd hij er op de Poggio gewoon afgereden. En vorig jaar won hij de Milaan san remo volgens hem met twee vingers in zijn neus. Volgens mij is dat niet zo en won hij doordat Haussler een keer te vaak achterom keek om te kijken waar Hushovd was. Als Haussler niet te vaak achterom had gekeken had ik nog moeten zien of Cavendish Gewonnen had.

Cavendish had inderdaad wat vriendelijker mogen zijn. Ik weet nog niet of hij beter is dan Greipel als hij (Cavendish) niet in vorm is. Ik was het na Milaan San Remo eens met Greipel, ondanks dat ik nu niet begrijp waarom hij niet intern heeft gezegd dat hij dacht dat hij Milaan San Remo kon winnen. Ik denk dat Greipel evenveel kans had als Cavendish om die koers te winnen.
Beter iets moois verliezen, dan dat je het nooit hebt gehad.
  dinsdag 6 april 2010 @ 10:33:23 #108
67640 SaintOfKillers
pi_79995814
De pech van Cavendish was niet tijdens de koersen, maar in de winter met zijn ongelukkige keuze voor Paraguayaanse tandartsen en dergelijke, waardoor hij een hopeloos slecht voorbereiding had. Al kan je je afvragen in hoeverre dat pech was en niet gewoon dom.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  dinsdag 6 april 2010 @ 12:27:20 #109
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_80000289
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 09:36 schreef Beregd het volgende:

Ergens heeft hij wel gelijk, maar ik zou het toch een beetje vriendelijker verwoorden
Situeert er weer een of ander product in het peloton waar je als bijwerking paranoia en/of psychotisch wordt ofzo ?
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
  dinsdag 6 april 2010 @ 12:27:45 #110
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_80000306
Arrogante klootzak die Cavendish
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  dinsdag 6 april 2010 @ 15:52:37 #111
14505 OProg
A Life in Music
pi_80007352
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 09:36 schreef Beregd het volgende:

Heeft hij een andere MSR gereden dan waar ik naar zat te kijken of zo?
quote:
Het was ook niet door mijn slechte vorm dat ik niet gewonnen heb, wel door pech."
Volgens mij schoot hij gewoon tekort en vloog hij er keihard vroeg af, maar dat kan aan mij liggen.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
  dinsdag 6 april 2010 @ 15:55:54 #112
194695 franklop
Fran knock
pi_80007477
Misschien dat Rabo Greipel als opvolger wil halen van freire?
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_80007658
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 15:52 schreef OProg het volgende:

[..]

Heeft hij een andere MSR gereden dan waar ik naar zat te kijken of zo?
[..]

Volgens mij schoot hij gewoon tekort en vloog hij er keihard vroeg af, maar dat kan aan mij liggen.
Hij doelde denk ik op het feit dat hij door die niet verlichte tunnel en de bijbehorende valpartijen in het 2e deel van het peloton verzeild geraakte en daardoor lang, heel lang heeft moeten achtervolgen. Maar anders had hij nog bij lange na niet gewonnen.
  dinsdag 6 april 2010 @ 16:13:57 #114
40566 Ericr
Livewrong
pi_80008215
Tijd dat Bos even laat zien aan Cavendish hoe een Heras-hekwerk er van dichtbij uit ziet. Heeft Armstrong ook weer wat te twitteren.

Greipel heeft de teller alweer op 6 zeges staan als je klassementen meetelt en Cavendish heeft de teller pas op 1 staan. Dat zal wel steken bij Cavendish.
pi_80009497
Morgen is trouwens de mooiste koers van het seizoen. De Scheldeprijs.

Luis Leon Sanchez heeft de eerste etappe van het Circuit de Sarthre gewonnen door een Ekimovje te doen. Als ik dat goed lees, mijn Frans is niet al te best
pi_80009697
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 09:56 schreef Ericr het volgende:
Cavendish is een asshole en niet eens een vriendelijke asshole.
Klopt. Dat twee vingers in de neus is ook onzin zeg

En Rosseler is niet echt slim. Als je achteraan fietst is het bijna onvermijdelijk dat je loopt. Volgens mij was Devolder ook aan 't lopen. Niet bepaald een pannenkoek en iemand die in de klassiekers iets meer gepresteerd heeft dan Rosseler
  dinsdag 6 april 2010 @ 16:56:19 #117
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_80009873
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 16:51 schreef Tommeke het volgende:

[..]

Klopt. Dat twee vingers in de neus is ook onzin zeg

En Rosseler is niet echt slim. Als je achteraan fietst is het bijna onvermijdelijk dat je loopt. Volgens mij was Devolder ook aan 't lopen. Niet bepaald een pannenkoek en iemand die in de klassiekers iets meer gepresteerd heeft dan Rosseler
devolder liep op de koppenberg, das wel heeeel wat anders dan de knokteberg.
pi_80011743
Valverde wint ook de tweede etappe in de Vuelta a Pais Vasco
pi_80011884
Die slingert ook van links naar rechts in de sprint btw
  dinsdag 6 april 2010 @ 22:25:16 #120
194695 franklop
Fran knock
pi_80023391
Vacansoleil niet in Tour of California

Begint een beetje jammer te worden zo voor ze
pi_80024165
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 22:25 schreef franklop het volgende:

Tsja kunnen zij weinig aan doen. Ze worden, ondanks de kwaliteit die ze wel degelijk hebben, gewoon niet op waarde geschat. En dat is triest. Maar goed, volgend jaar opnieuw overal een kans en dan misschien met een nog wel sterkere selectie.
pi_80024601
Ja wel erg jammer voor hen maar als ze goed blijven presteren kan men uiteindelijk niet om ze heen.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  dinsdag 6 april 2010 @ 22:53:46 #123
67640 SaintOfKillers
pi_80024725
Het is logisch dat er een voorkeur wordt gegeven aan teams uit het eigen land. Dat is het nadeel van 2 (relatief) grote pro-continentale teams te hebben in een land dat eigenlijk zelf nauwelijks koersen van een serieus niveau organiseert.

Ofwel word je pro-tour of anders op zijn minst pro-continentaal op het niveau van Cervelo, anders zal het altijd grotendeels bij semi-klassiekers met een sporadische grote wedstrijd blijven.
pi_80025166
Het wordt sowieso tijd dat er het één en ander gaat veranderen wat de UCI ook wilt, want wat er nu gaande is kan gewoon niet. Er zijn op dit moment gewoon een aantal ProContinentale-teams die beduidend sterker zijn dan enkele ProTour-teams en daardoor krijg je een enorme scheve situatie wat betreft het rijden van koersen. Sommige slechte ProTour-teams worden zomaar overal voor uitgenodigd, terwijl de kwaliteit gewoon dramatisch is. Wanneer dringt het nou door dat er gewoon een systeem moet komen op basis van bijv. de CQRanking en niet dat dramatische ding van een Wereldranking, die sowieso een enorm vertekend beeld geeft.
pi_80025183
Dan moeten ze dus eigenlijk een top 5 kandidaat voor de tour inkopen. Maar om daar nou het halve teambudget aan te besteden lijkt me ook geen succes.

Ach er zullen de komende jaren wel een paar ploegen mee stoppen. Dat biedt ook weer kansen.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  dinsdag 6 april 2010 @ 23:05:06 #126
67640 SaintOfKillers
pi_80025289
Grote sponsoren willen de garantie dat ze mogen meedoen aan de grote wedstrijden, anders investeren ze niet, ongeacht of de teams zelf nu sterk genoeg zijn of niet.

Dat gaat nooit of te nimmer meer teruggedraaid worden, in 't beste geval wordt het niet erger.
  dinsdag 6 april 2010 @ 23:07:17 #127
pi_80025378
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 23:05 schreef SaintOfKillers het volgende:
Grote sponsoren willen de garantie dat ze mogen meedoen aan de grote wedstrijden, anders investeren ze niet, ongeacht of de teams zelf nu sterk genoeg zijn of niet.

Dat gaat nooit of te nimmer meer teruggedraaid worden, in 't beste geval wordt het niet erger.
Gohjah , in zowat elke andere sport (bv het voetbal) moeten ze zich daar ook bij neerleggen ... Je kan dan nog wel 100 miljoen ¤ in een ploeg investeren , als die zich via de sportieve prestaties in de nationale competitie niet plaatst voor de CL kan je er ook niet ingeraken ...
pi_80025491
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 23:03 schreef du_ke het volgende:
Dan moeten ze dus eigenlijk een top 5 kandidaat voor de tour inkopen. Maar om daar nou het halve teambudget aan te besteden lijkt me ook geen succes.

Ach er zullen de komende jaren wel een paar ploegen mee stoppen. Dat biedt ook weer kansen.
Er komen genoeg renners vrij en als je een beetje attent en goed gericht inkoopt, kan je een heel sterk en uitgebalanceerd team op de been brengen. Zolang maar niet uit het oog verloren wordt dat het een Nederlands team is. Biedt bijv. Ronan van Zandbeek, Maarten de Jonge, Remco te Brake en/of Pim Ligthart een profcontract aan en gooi overbodige buitenlanders als Rossetto, Veuchelen, Gardeyn, Ongarato en eventueel Mortensen eruit.
pi_80025584
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 23:07 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

Gohjah , in zowat elke andere sport (bv het voetbal) moeten ze zich daar ook bij neerleggen ... Je kan dan nog wel 100 miljoen ¤ in een ploeg investeren , als die zich via de sportieve prestaties in de nationale competitie niet plaatst voor de CL kan je er ook niet ingeraken ...
Klopt helemaal. En wat betreft het investeren valt het ook wel mee, want er zijn zat ploegen die op het tweede plan koersen en gerust jaren doorgaan met sponsoring.
  dinsdag 6 april 2010 @ 23:36:29 #130
67640 SaintOfKillers
pi_80026519
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 23:07 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
En dat wordt jaar na jaar steeds moeilijker en moeilijker, de groten worden groter, de kleintjes kleiner, het aantal verrassingen steeds zeldzamer. Voor de groten wordt de lat om zich te kwalificeren lager en lager gelegd, voor de kleintjes steeds hoger.

Als Vacansoleil goede resultaten neerzet, komen er mogelijk grote sponsoren of gaan de bestaande meer investeren. Als dat niet gebeurt en ze blijven op dit niveau verder gaan, tja.... dan blijven ze op alle vlakken op dit niveau verder gaan.

Geen groot geld, geen grote wedstrijden. Dit is niet eens een mening, maar gewoon een feit.
  woensdag 7 april 2010 @ 00:37:42 #131
49615 Bismarck
Left on the sands of history
pi_80028392
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 23:36 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

En dat wordt jaar na jaar steeds moeilijker en moeilijker, de groten worden groter, de kleintjes kleiner, het aantal verrassingen steeds zeldzamer. Voor de groten wordt de lat om zich te kwalificeren lager en lager gelegd, voor de kleintjes steeds hoger.

Als Vacansoleil goede resultaten neerzet, komen er mogelijk grote sponsoren of gaan de bestaande meer investeren. Als dat niet gebeurt en ze blijven op dit niveau verder gaan, tja.... dan blijven ze op alle vlakken op dit niveau verder gaan.

Geen groot geld, geen grote wedstrijden. Dit is niet eens een mening, maar gewoon een feit.
Androni Giocattoli is van 23 renners naar 16 renners gegaan nadat Diquigiovanni als sponsor een stapje terug heeft gedaan. Dat lijkt mij ook geen ploeg met groot geld.

Diquigiovanni is nog wel co-sponsor maar brengt aanzienlijk minder centen binnen dan in 2008 en in 2009. Als gevolg van de inkrimping van het team was er ook geen geld meer voor het behouden van Gilberto Simoni. De jonge sprinter Mattia Gavazzi is overgestapt naar Colnago - CSF Inox, Davide Rebellin is in 2009 tegen de lamp gelopen, Massimo Giunti is dit jaar tegen de lamp gelopen en toch wordt het team uitgenodigd voor de koersen waar ze graag willen starten. Dat ligt niet alleen aan het feit dat zij Scarponi in de gelederen hebben.

Naast alle kleine Italiaanse koersen waar ze sowieso wel zouden starten rijden ze de Tirreno, Milan Sanremo, Monte Paschi Eroica, Parijs Roubaix, de Waalse klassiekers en de Giro. En dat is nog alleen het voorjaar. Wie weet straks ook wel de Ronde van Spanje. Maar ze zijn ook niet te beroerd om een koers in Argentinië, Mexico of Maleisië te rijden.

CQ Team victory ranking 2010
1. Liquigas - Doimo PRT 15
2. Team HTC - Columbia PRT 12
3. Cofidis, le Credit en Ligne PROF 12
4. Androni Giocattoli - Serramenti PVC Diquigiovanni PROF 11
5. SpiderTech Presented by Planet Energy CONT 10
[...]
20. Vacansoleil Pro Cycling Team PROF 5
[...]
37. Skil - Shimano PROF 2

Kijk je daarentegen naar de team ranking dan scoort Vacansoleil over de breedte weer hoger.

CQ Team Ranking 2010
1. Team HTC - Columbia PRT 2541
2. Liquigas - Doimo PRT 2361
3. Caisse d'Epargne PRT 2139
[...]
8. Rabobank PRT 1768
9. Cofidis, le Credit en Ligne PROF 1754
10. Vacansoleil Pro Cycling Team PROF 1586
[...]
13. Androni Giocattoli - Serramenti PVC Diquigiovanni PROF 1513
[...]
30. Skil - Shimano PROF 645

Geld is volgens mij niet van doorslaggevend belang. Attractief koersen en goede noteringen des te meer. Met name Vacansoleil en in mindere mate Skil-Shimano concentreren zich teveel op de grote wedstrijden. Rij eens een jaar lang in alle uithoeken van de wereld. Scoor eens een aantal resultaten in de kleine wedstrijden, dan volgen de uitnodigingen voor de grote wedstrijden op den duur wel.
That's...Montgomery Clift, honey!
  woensdag 7 april 2010 @ 09:12:17 #132
67640 SaintOfKillers
pi_80032292
quote:
Op woensdag 7 april 2010 00:37 schreef Bismarck het volgende:

[..]

Androni Giocattoli is van 23 renners naar 16 renners gegaan nadat Diquigiovanni als sponsor een stapje terug heeft gedaan. Dat lijkt mij ook geen ploeg met groot geld.

Diquigiovanni is nog wel co-sponsor maar brengt aanzienlijk minder centen binnen dan in 2008 en in 2009. Als gevolg van de inkrimping van het team was er ook geen geld meer voor het behouden van Gilberto Simoni. De jonge sprinter Mattia Gavazzi is overgestapt naar Colnago - CSF Inox, Davide Rebellin is in 2009 tegen de lamp gelopen, Massimo Giunti is dit jaar tegen de lamp gelopen en toch wordt het team uitgenodigd voor de koersen waar ze graag willen starten. Dat ligt niet alleen aan het feit dat zij Scarponi in de gelederen hebben.

Naast alle kleine Italiaanse koersen waar ze sowieso wel zouden starten rijden ze de Tirreno, Milan Sanremo, Monte Paschi Eroica, Parijs Roubaix, de Waalse klassiekers en de Giro. En dat is nog alleen het voorjaar. Wie weet straks ook wel de Ronde van Spanje. Maar ze zijn ook niet te beroerd om een koers in Argentinië, Mexico of Maleisië te rijden.
Dat is een Italiaanse ploeg en die hele lijst bestaat voor het grootste deel uit Italiaanse wedstrijden. Dat is niet meer dan logisch. Zoals ik dus zei, thuiswedstrijden zijn geen probleem, grote wedstrijden in het buitenland zijn ook niet onmogelijk, maar wel sporadisch. Wat de feiten dus gewoon lijken te ondersteunen. Dat is het voordeel van een semi-grote Italiaanse ploeg te zijn, veel grote wedstrijden waar je altijd zeker naar toe mag. De rest blijft afwachten en hopen en sporadisch bij de gelukkigen zijn. Tenzij je grote renners hebt of Pro-Tour bent (en dat doe je alleen met geld).

Ik vind het ook niet terecht en het is stom dat pakweg Euskaltel automatisch mag meedoen in Parijs-Roubaix, maar het is nu eenmaal zo.
  woensdag 7 april 2010 @ 09:43:20 #133
67640 SaintOfKillers
pi_80033033
Vandaag trouwens het WK kermiskoers met de Scheldeprijs, die door de verschuivingen binnen de kalender zowaar een vrij mooi deelnemersveld heeft.
pi_80034303
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 22:25 schreef franklop het volgende:

Zo'n leuk ploegje.
pi_80037030
quote:
Op woensdag 7 april 2010 09:43 schreef SaintOfKillers het volgende:
Vandaag trouwens het WK kermiskoers met de Scheldeprijs, die door de verschuivingen binnen de kalender zowaar een vrij mooi deelnemersveld heeft.
Alleen jammer dat Cavendish niet meedoet.
Ik woon op 150 meter van de aankomst. Ga zeker kijken.
  woensdag 7 april 2010 @ 11:35:52 #136
194695 franklop
Fran knock
pi_80037117
quote:
Op woensdag 7 april 2010 09:43 schreef SaintOfKillers het volgende:
ben benieuwd of Theo Bos zich kan mengen om de prijzen
pi_80038056
quote:
Op woensdag 7 april 2010 11:35 schreef franklop het volgende:

[..]

ben benieuwd of Theo Bos zich kan mengen om de prijzen
Ik heb er een hard hoofd in. Hij kiest in principe voor de klassieker die misschien nog wel het minst aansluit bij zijn baanwielrenervaring. Ik bedoel: beide oppervlakken zijn niet echt te vergelijken.
  woensdag 7 april 2010 @ 12:06:32 #138
194695 franklop
Fran knock
pi_80038207
quote:
Op woensdag 7 april 2010 12:02 schreef Morrigun99 het volgende:

[..]

Ik heb er een hard hoofd in. Hij kiest in principe voor de klassieker die misschien nog wel het minst aansluit bij zijn baanwielrenervaring. Ik bedoel: beide oppervlakken zijn niet echt te vergelijken.
Het is een koers die vaak op een sprint eindigt, snap jouw redenering dan ook niet helemaal
pi_80038661
quote:
Op woensdag 7 april 2010 12:02 schreef Morrigun99 het volgende:

[..]

Huh? Dit is misschien wel de koers die juist daar het best op aansluit. Het parcours stelt echt geen donder voor.
  woensdag 7 april 2010 @ 12:44:00 #140
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_80039338
ik denk dat ie denkt dat het over roubaix gaat, denk ik

de halve radioshack ploeg is ziek, lees ik ook net
pi_80039380
quote:
Op woensdag 7 april 2010 12:21 schreef TheArt het volgende:

[..]

Huh? Dit is misschien wel de koers die juist daar het best op aansluit. Het parcours stelt echt geen donder voor.
Ik denk dat hij het over Parijs-Roubaix heeft...Wat dat met de Scheldeprijs te maken heeft weet ik niet, maar goed.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  woensdag 7 april 2010 @ 12:48:09 #142
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_80039473
ze hebben echt wel een mooi deelnemersveld. Die van Gent-Wevelgem zullen jaloers zijn
pi_80039782
quote:
Op woensdag 7 april 2010 12:44 schreef Beregd het volgende:
ik denk dat ie denkt dat het over roubaix gaat, denk ik
Ging het daar niet over dan? Mijn fout. Ik dacht inderdaad dat het aanhaakte op het bericht:
quote:
Theo Bos rijdt Parijs-Roubaix
Uitgegeven: 6 april 2010 17:18
Laatst gewijzigd: 6 april 2010 17:18

MELLE - Theo Bos maakt zondag zijn debuut in de wielerklassieker Parijs-Roubaix. De voormalig baanrenner maakt deel uit van de ploeg waarmee Cervélo naar Noord-Frankrijk afreist. Kopman is de Noor Thor Hushovd.
Bos reageerde dinsdag aangenaam verrast.

''Het komt toch een beetje als een verrassing. Ik zal de wedstrijd misschien niet uitrijden, maar hoop wel dat ik kan meehelpen onze belangrijkste renners goed in positie te brengen voor de eerste kasseistroken'', zei Bos in Melle waar hij met de ploeg verblijft.

Cervélo mist de geblesseerde Duitsers Andreas Klier en Heinrich Haussler. Bos is woensdag samen met Hushovd de kopman in de Scheldeprijs.
  woensdag 7 april 2010 @ 12:57:18 #144
194695 franklop
Fran knock
pi_80039799
quote:
Op woensdag 7 april 2010 12:56 schreef Morrigun99 het volgende:

[..]

Ging het daar niet over dan? Mijn fout. Ik dacht inderdaad dat het aanhaakte op het bericht:
[..]

daarover kan je praten in het Parijs Roubaix topic
  woensdag 7 april 2010 @ 14:35:49 #145
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_80043286
groepje van 8 renners weg met hayman en eeckhout.
  woensdag 7 april 2010 @ 14:45:20 #146
pi_80043593
Rambo Eeckhout ! Wat een held
  FOK!fotograaf woensdag 7 april 2010 @ 15:19:36 #147
73911 ultra_ivo
pi_80044831
Bannrenners/sprinters doen het vaak verrassend goed bij Parijs-Roubaix. Heeft iets met stuurvaardigheid en (spier)massa te maken.
  woensdag 7 april 2010 @ 15:28:13 #148
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_80045143
quote:
Op woensdag 7 april 2010 15:19 schreef ultra_ivo het volgende:
Bannrenners/sprinters doen het vaak verrassend goed bij Parijs-Roubaix. Heeft iets met stuurvaardigheid en (spier)massa te maken.
Van Bon was ook vaak dichtbij de ereplaatsen.
  woensdag 7 april 2010 @ 15:42:15 #149
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_80045649
Vacansoleil kan misschien die tour plek van Lampre overnemen als het echt een schandaal word.
Were making, were making!
Radio Soulwax!
  woensdag 7 april 2010 @ 16:03:13 #150
271872 Drassss
Oklahoma!
pi_80046471
Zit Maaskant ook niet mee.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')