abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 2 april 2010 @ 20:00:51 #101
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_79880482
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 19:55 schreef Autidude het volgende:

[..]

Ja, LARP is ook leuk ja.
Vorig jaar liep een vriendin van ons rond als "pauw" (hoe verzin je het!!)

[ afbeelding ]

Zit echt uren werk in dat kostuum.. Ik vind dat allemaal indrukwekkend en gaaf. En steeds kom ik op internet op forums wel weer mensen tegen die dat ook vinden Het is wel goed volk, daarom ga ik er ook wel heen denk ik. Daar bestaan ook geen vooroordelen ofzo.
Dat ziet er mooi uit
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_79880814
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 20:00 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dat ziet er mooi uit
En dan met zo'n spanwijdte door die menigte
Maar iedereen vond het geweldig en ze staat echt op duizenden foto's ofzo Ze werd alleen maar aangesproken, en veel mensen herkende haar ook van een oproep op de radio. Want het zijn dus allemaal
échte pauwenveren

Sommig kostuums zijn echt zo ontzettend gaaf en al. Als je een detailfreak bent ga je los
En in alle stylen, er is ook heel veel Japanse anime, of Star Wars figuren.
Naast alle ridders, vampiers, heksen, monsters, etc
Alles loopt daar rond
Een handboek? Een HANDBOEK??? neuh.. sorry.. ik heb een hoofd.
  vrijdag 2 april 2010 @ 20:12:37 #103
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_79880888
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 20:10 schreef Autidude het volgende:

[..]

En dan met zo'n spanwijdte door die menigte
Maar iedereen vond het geweldig en ze staat echt op duizenden foto's ofzo Ze werd alleen maar aangesproken, en veel mensen herkende haar ook van een oproep op de radio. Want het zijn dus allemaal
échte pauwenveren

Sommig kostuums zijn echt zo ontzettend gaaf en al. Als je een detailfreak bent ga je los
En in alle stylen, er is ook heel veel Japanse anime, of Star Wars figuren.
Naast alle ridders, vampiers, heksen, monsters, etc
Alles loopt daar rond
Alleen een beetje jammer dat het wel veel prikkels geeft
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_79880930
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 11:35 schreef Ferrobarr het volgende:
Hmm: zolang je de sex niet tegen je zin doet, lijkt het me niet zo’n probleem.
Moah, het is een beetje op de grens. Misschien niet met iemand waarmee ik het niet zou willen, maar eigenlijk voor ik er echt aan toe ben. Ik neem me steeds voor het anders te doen, maar ja. Ergens vind ik het ook weer niet zo belangrijk. Ik vind seks als ik er geen zin in heb (en dan heb ik het niet over zware dwang natuurlijk) net zoiets als een stronk broccoli eten als ik geen honger heb. Het is niet lekker, maar ik raak er ook niet door getraumatiseerd.
quote:
En wat drank betreft: misschien dat ik het toch maar eens (weer) moet proberen met drank op; wellicht vijzelt het mijn miserabele sexleven wat op.
Ik kan het meestal ook alleen met drank op. In die zin dat ik er dan pas zin in heb.
quote:
En over dat preutse: dat heb ik ook. Ik vind mezelf best vrij en liberaal wat dat betreft, maar er over praten gaat erg moeizaam. Wellicht omdat ik niet weet wat normaal is; er wordt weinig over sex gepraat (in mijn omgeving) en heb mijn database met wat hoort / wat hoort niet niet erg kunnen vullen wat dit betreft; dat maakt me onzeker (denk ik).
Ik zal het simpel maken voor je. Alles wat hoort is alles waar jij en de ander ook zin in hebben en waarmee je niemand pijn doet (tenzij gewenst). Alles wat niet hoort is het overige. Daarom heb ik dus makkelijker seks dan een gesprek. Je hebt niet zo veel regels.
quote:
En wat dan? Dan zijn je “afwijkingen” alleen niet in een bestaand hokje te stoppen en is er geen hokjes-specifieke hulp mogelijk. Maar het geeft wel duidelijkheid, toch?
Maar dan zou ik hier voor m'n gevoel niet meer mogen posten. Want dan is bewezen dat ik hier niet hoor.
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 12:06 schreef Demise het volgende:
@Ferrobar:
Ik denk dat je gelijk hebt. Tenminste, als ik aan iemand probeer uit te leggen hoe ik me voel als ik verliefd ben, herkennen ze daar helemaal niets in. Vice versa idem dito. Ik ben niet zo vaak/snel verliefd, en ook niet echt heel heftig ofzo. Bij mij betekent verliefd zijn meer dat ik graag bij iemand ben, dat ik rustig word van het gezelschap en dat ik me lichamelijk aangetrokken voel tot diegene. That's it.
Herkenbaar, deels. Voor mij is dat wel zo in een relatie. Maar als ik (nog) geen relatie met iemand heb, dan kan ik echt zo lijden. Dan wil ik diegene gewoon constant zien, opzoeken, kijk constant foto's en ik wil gewoon weten wat diegene van mij vindt en waarom, en ik wil gewoon zijn goedkeuring en waardering en zo. Ik ben nu verliefd en daardoor ook weer gigantisch labiel, dan weer mega-energiek, dan weer gedeprimeerd, gewoon afhankelijk van hoe hij tegen me doet en wanneer ik 'm weer zie. Ik was van de week ergens waar hij zou zijn maar hij was er niet, ik kon wel huilen. Terwijl ik normaalgesproken helemaal niet zo aantellerig ben. Maar ik word er heel onzeker van.
quote:
Ik heb het trouwens vanochtend uitgemaakt met mijn vriend. Hij heeft zich (voor de zoveelste keer) niet aan bepaalde beloftes gehouden en ik ben er wel even klaar mee. Hij vond het behoorlijk klote en had erg veel spjit, maar daar koop ik niets voor. Uiteindelijk begreep hij het wel, maar hij vond het wel moeilijk. Het zat er al wel een tijdje aan te komen, trouwens.
Join the club. Bij mij is het nu precies een maand uit. En ook hij hield zich niet aan beloftes en had spijt en zo.
quote:
Vandaag lekker een dagje toeren naar familie in het zuiden, dus dit is waarschijnlijk alweer mijn laatste post voor vandaag.
Veel plezier.
pi_79881304
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 20:12 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Alleen een beetje jammer dat het wel veel prikkels geeft
Ik weet precies wat je bedoelt. En ik ben in mijn leven wel op evenementen geweest, en mijn trucje is om pauzes te houden op rustige plekjes. Ik ben dan ook met de jaren een meester geworden in het vinden van dat soort plekjes

Maar dat is echt zo.. alleen soms is het wel eens zo geweest dat je dan op een plekje terecht komt waar je niet hoort te zijn.. Of dat het een beetje raar overkomt en dat er security komt enzo, en narigheid.. Maar daar heb ik nu dus mijn autipas voor.. Daar is hij ook echt voor bedoeld en niet voor de kortingen.

Er is ook gebeurt dat een vliegtuigspotter werd gearresteerd op verdenking van terrorisme, die werd hard aangepakt. Maar dat was dus een autist.
quote:
Veel mensen met autisme vertonen bijvoorbeeld rigide gedrag en verdragen geen of nauwelijks fysieke aanraking. Zo ook de autistische vliegtuigspotter die, in tijden van terreurdreiging, weigerde zijn naam te noemen. Hij werd vervolgens opgepakt en belandde totaal overstuur in de cel.
van de autipas site.
pi_79881695
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 19:57 schreef Autidude het volgende:

[..]

! Baas

Maar zo'n goede test is het nu ook weer niet, het heeft iets.. maar het is het niet. Veel te oppervlakkig ook, net zoiets als de BNN iq test. Die rond ik straalbezopen ( 7 liter bier) af op 144 (1 fout)
Met bier op komt je beste kant naar voren
Children of the night. What music they make.
pi_79881820
"Moah, het is een beetje op de grens. Misschien niet met iemand waarmee ik het niet zou willen, maar eigenlijk voor ik er echt aan toe ben. Ik neem me steeds voor het anders te doen, maar ja. Ergens vind ik het ook weer niet zo belangrijk. Ik vind seks als ik er geen zin in heb (en dan heb ik het niet over zware dwang natuurlijk) net zoiets als een stronk broccoli eten als ik geen honger heb. Het is niet lekker, maar ik raak er ook niet door getraumatiseerd."
Seks niet lekker? Krijg je dan geen orgasmes ofzo
  vrijdag 2 april 2010 @ 20:38:38 #108
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_79881914
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 20:22 schreef Autidude het volgende:

[..]

Ik weet precies wat je bedoelt. En ik ben in mijn leven wel op evenementen geweest, en mijn trucje is om pauzes te houden op rustige plekjes. Ik ben dan ook met de jaren een meester geworden in het vinden van dat soort plekjes

Maar dat is echt zo.. alleen soms is het wel eens zo geweest dat je dan op een plekje terecht komt waar je niet hoort te zijn.. Of dat het een beetje raar overkomt en dat er security komt enzo, en narigheid.. Maar daar heb ik nu dus mijn autipas voor.. Daar is hij ook echt voor bedoeld en niet voor de kortingen.

Er is ook gebeurt dat een vliegtuigspotter werd gearresteerd op verdenking van terrorisme, die werd hard aangepakt. Maar dat was dus een autist.
[..]

van de autipas site.
Gelukkig is het bij mij niet zo erg. Ik kan er goed mee omgaan. Alhoewel afgelopen zomer toen ik naar de eerste hulp moest met een alcohol vergiftiging niet echt goed was. Maar dat had waarschijnlijk weinig met het feit te maken dat ik PDD-NOS heb. Het heeft wel meegespeeld.
14 SHADES OF GREY
  vrijdag 2 april 2010 @ 20:39:54 #109
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_79881981
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 20:36 schreef DeHovenier het volgende:
"Moah, het is een beetje op de grens. Misschien niet met iemand waarmee ik het niet zou willen, maar eigenlijk voor ik er echt aan toe ben. Ik neem me steeds voor het anders te doen, maar ja. Ergens vind ik het ook weer niet zo belangrijk. Ik vind seks als ik er geen zin in heb (en dan heb ik het niet over zware dwang natuurlijk) net zoiets als een stronk broccoli eten als ik geen honger heb. Het is niet lekker, maar ik raak er ook niet door getraumatiseerd."
Volgens mij mis ik hier een stuk van je verhaal. In welke context moet ik dit zien
14 SHADES OF GREY
pi_79882434
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 20:38 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Gelukkig is het bij mij niet zo erg. Ik kan er goed mee omgaan. Alhoewel afgelopen zomer toen ik naar de eerste hulp moest met een alcohol vergiftiging niet echt goed was. Maar dat had waarschijnlijk weinig met het feit te maken dat ik PDD-NOS heb. Het heeft wel meegespeeld.
Ik moet echt een plekje hebben op een gegeven moment, dat is dan alles waar ik mee bezig ben.
Maar op bijvoorbeeld een buitenfestijn zoiets als bevrijdingspop in gemeentes of koninginnendag dingen
en zelfs iets zo groot als pinkpop (nooit geweest) dan kan je altijd wel een plekje vinden zonder veel
problemen. Maar ik MOET dan ff "weg" en rust zonder vreemde mensen. Dus bekende mogen altijd mee, maar hoeft niet.

Als er geen plekje is dan ga ik naar huis, en dat wil ik niet. Nu zou ik denk ik ook geen obstakels meer nemen, niet expres iig. Maar als ik bijvoorbeeld ergens onder een podium kan zitten ofzo, dat soort dingen, dan ga ik dat wel doen. En als je met zoiets wordt betrapt dan is het vaak dat je weggejaagd wordt, dan zijn ze heel agressief en dat is niet nodig maar ze luisteren ook helemaal niet en dan escaleert zoiets best wel snel. Maar dat komt niet heel vaak voor hoor, maar het kan wel gebeuren.
  vrijdag 2 april 2010 @ 20:54:41 #111
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_79882621
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 20:49 schreef Autidude het volgende:

[..]

Ik moet echt een plekje hebben op een gegeven moment, dat is dan alles waar ik mee bezig ben.
Maar op bijvoorbeeld een buitenfestijn zoiets als bevrijdingspop in gemeentes of koninginnendag dingen
en zelfs iets zo groot als pinkpop (nooit geweest) dan kan je altijd wel een plekje vinden zonder veel
problemen. Maar ik MOET dan ff "weg" en rust zonder vreemde mensen. Dus bekende mogen altijd mee, maar hoeft niet.

Als er geen plekje is dan ga ik naar huis, en dat wil ik niet. Nu zou ik denk ik ook geen obstakels meer nemen, niet expres iig. Maar als ik bijvoorbeeld ergens onder een podium kan zitten ofzo, dat soort dingen, dan ga ik dat wel doen. En als je met zoiets wordt betrapt dan is het vaak dat je weggejaagd wordt, dan zijn ze heel agressief en dat is niet nodig maar ze luisteren ook helemaal niet en dan escaleert zoiets best wel snel. Maar dat komt niet heel vaak voor hoor, maar het kan wel gebeuren.
Ik begrijp die reactie ook wel je hoort daar gewoon niet te zijn. Alleen het kan ook op een wat mindere argressieve manier inderdaad. Waarschijnlijk denken ze dat je onder invloed van alcohol en/of drugs bent. Vandaar die agressieve benadering.
14 SHADES OF GREY
pi_79882638
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 20:39 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Volgens mij mis ik hier een stuk van je verhaal. In welke context moet ik dit zien
Ik quote een stukje tekst van Satsuma.

Zo beter?
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 20:13 schreef Satsuma het volgende:

[..]

Moah, het is een beetje op de grens. Misschien niet met iemand waarmee ik het niet zou willen, maar eigenlijk voor ik er echt aan toe ben. Ik neem me steeds voor het anders te doen, maar ja. Ergens vind ik het ook weer niet zo belangrijk. Ik vind seks als ik er geen zin in heb (en dan heb ik het niet over zware dwang natuurlijk) net zoiets als een stronk broccoli eten als ik geen honger heb. Het is niet lekker, maar ik raak er ook niet door getraumatiseerd.
  vrijdag 2 april 2010 @ 20:56:33 #113
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_79882707
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 20:55 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Ik quote een stukje tekst van Satsuma.

Zo beter?
[..]

Ja zo is beter inderdaad.

Seks is alleen lekker als je op dat moment ook zelf wilt. Anders is het echt niet lekker. Misschien krijg je dan wel een orgasme maar lekker is dat orgasme iig niet.
14 SHADES OF GREY
pi_79882883
Maar ze wil wel seks met die jongen begreep ik? Wel om de verkeerde reden, maar toch
  vrijdag 2 april 2010 @ 21:02:15 #115
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_79882986
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 21:00 schreef DeHovenier het volgende:
Maar ze wil wel seks met die jongen begreep ik? Wel om de verkeerde reden, maar toch
Ik heb zijn/haar post niet echt gelezen dus geen idee
14 SHADES OF GREY
pi_79883702
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 18:30 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Lol ik kom op 18
39
pi_79883729
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 19:46 schreef Juup© het volgende:

[..]

42 punten # 32-50 is heel hoog (de meeste mensen met AS of HFA scoren rond de 35)
Verdikkeme, ik hoopte dat ik het hoogste zou scoren.

ik ben benieuwd hoeveel Sempron2400 scoort.
  vrijdag 2 april 2010 @ 21:21:06 #118
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_79883804
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 21:19 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Verdikkeme, ik hoopte dat ik het hoogste zou scoren.

ik ben benieuwd hoeveel Sempron2400 scoort.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
pi_79883856
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 18:19 schreef ikke043 het volgende:
Ik begin me nou en beetje buitengesloten te voelen
Ik had die test nooit moeten posten
Ja, voordat een minimum wordt geeist om hier te mogen posten.
pi_79883895
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 21:21 schreef tijnbrein het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Dan is het niet zo moeilijk om 50 te scoren . Ik ben daar weer te eerlijk voor
  vrijdag 2 april 2010 @ 21:24:40 #121
295984 Demise
I saw you look away
pi_79883959
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 20:13 schreef Satsuma het volgende:

[..]

Herkenbaar, deels. Voor mij is dat wel zo in een relatie. Maar als ik (nog) geen relatie met iemand heb, dan kan ik echt zo lijden. Dan wil ik diegene gewoon constant zien, opzoeken, kijk constant foto's en ik wil gewoon weten wat diegene van mij vindt en waarom, en ik wil gewoon zijn goedkeuring en waardering en zo. Ik ben nu verliefd en daardoor ook weer gigantisch labiel, dan weer mega-energiek, dan weer gedeprimeerd, gewoon afhankelijk van hoe hij tegen me doet en wanneer ik 'm weer zie. Ik was van de week ergens waar hij zou zijn maar hij was er niet, ik kon wel huilen. Terwijl ik normaalgesproken helemaal niet zo aantellerig ben. Maar ik word er heel onzeker van.

[..]

Join the club. Bij mij is het nu precies een maand uit. En ook hij hield zich niet aan beloftes en had spijt en zo.
Voor een relatie is het bij mij net zo, misschien zelfs nog minder. Ik word ook pas verliefd als ik dat wil en daarvoor moet iemand eerst mijn aandacht trekken.
Sommige mannen zijn af en toe ook gewoon idioten.
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 12:27 schreef ikke043 het volgende:

[..]

Het zuiden
lekker vaag als je in Groningen woont
Hihi, Gelderland zuiden.
SPOILER
"Hell is other people." - Jean-Paul Sartre
"A first sign of the beginning of understanding is the wish to die." - Franz Kafka
"Never memorize what you can look up in books." - Albert Einstein
pi_79884077
Tja, als je het zo gaat doen is het peanuts.. Die hele berekening staat ook onderaan

oneens
eens
oneens
eens
eens
eens
eens
oneens
eens
oneens

etc

het is net binaire code
En zo kan je ook makkelijk 0 scoren.
internet tests
  vrijdag 2 april 2010 @ 21:27:29 #123
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_79884079
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 21:23 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Dan is het niet zo moeilijk om 50 te scoren . Ik ben daar weer te eerlijk voor
Oke en nu proberen zo laag mogelijk te scoren
14 SHADES OF GREY
pi_79884094
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 21:27 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Oke en nu proberen zo laag mogelijk te scoren
zie boven
  vrijdag 2 april 2010 @ 21:28:08 #125
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_79884114
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 21:27 schreef Autidude het volgende:
Tja, als je het zo gaat doen is het peanuts.. Die hele berekening staat ook onderaan

oneens
eens
oneens
eens
eens
eens
eens
oneens
eens
oneens

etc

het is net binaire code
En zo kan je ook makkelijk 0 scoren.
internet tests
Dat is waar
14 SHADES OF GREY
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')