abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79851081
quote:
Op donderdag 1 april 2010 22:49 schreef ScarFace- het volgende:

[..]

Keuzes hier, bij mij persoonlijk.
Ik denk en ik denk.
Maar ik kan maar niet iets kiezen.
Er is ook niet zo veel om uit te kiezen. En zo.
haa...dan hebben we wat gemeen. Verder weet ik niet wat voor keuzes je hebt, en miss dat je het hier niet kwijt wilt..maar als ik kan wil ik best helpen!
Ik zit al bijna 5 maanden over dezlefde opties te denken maar kom niet verder dan ik moet een keuze maken .
Dus heb het er nu een beetje over met de psyc..aangezien ik besluitloos ben
pi_79851204
Ik ga denk ik GTA4 spelen, maar dan zoals het hoort en het verhaal volgen en missies doen. Ik ging altijd maar gewoon rond scheuren en alles en iedereen neerschieten en opblazen.

Ik heb ook nog heel veel spelletjes die ik bijna niet gespeeld heb. Ik heb iets van 8 spelletjes voor de ps3.

Vroeger toen ik SNES had toen had ik een copybox daarop en had ik ongeveer 1200 spelletjes
Maar toen vond ik Zelda ook heel leuk en Legend of Gaia. En natuurlijk mortal kombat en streetfighter, die heb ik ook op ps3.

En spelletjes als Mario of Sonic vond ik vroeger ook heel leuk. En racen. En Farcry 1 en 2, F.E.A.R., en Boiling Point op de PC.
Een handboek? Een HANDBOEK??? neuh.. sorry.. ik heb een hoofd.
  donderdag 1 april 2010 @ 23:02:34 #53
295984 Demise
I saw you look away
pi_79851261
@tijnbrein:
Dat mag ik toch hopen, ja!

@Autidude:
Haha, ik heb ook nul komma nul verstand van de gamemodes in CoD. Mijn broertje start het op, duwt mij een controller in de handen en slacht me af (waarna dan ook nog eens die ^%$&helicopter achter me aan komt, alsof ik nog niet te weinig punten had ). Tja. Gelukkig vind ik het niet erg.
"Hell is other people." - Jean-Paul Sartre
"A first sign of the beginning of understanding is the wish to die." - Franz Kafka
"Never memorize what you can look up in books." - Albert Einstein
pi_79851333
quote:
Op donderdag 1 april 2010 23:02 schreef Demise het volgende:
@tijnbrein:
Dat mag ik toch hopen, ja!

@Autidude:
Haha, ik heb ook nul komma nul verstand van de gamemodes in CoD. Mijn broertje start het op, duwt mij een controller in de handen en slacht me af (waarna dan ook nog eens die ^%$&helicopter achter me aan komt, alsof ik nog niet te weinig punten had ). Tja. Gelukkig vind ik het niet erg.
Mijn ex wilde ze toen wel houden
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_79853282
quote:
Op donderdag 1 april 2010 22:58 schreef francis998 het volgende:

[..]

haa...dan hebben we wat gemeen. Verder weet ik niet wat voor keuzes je hebt, en miss dat je het hier niet kwijt wilt..maar als ik kan wil ik best helpen!
Ik zit al bijna 5 maanden over dezlefde opties te denken maar kom niet verder dan ik moet een keuze maken .
Dus heb het er nu een beetje over met de psyc..aangezien ik besluitloos ben
Ik zal waarschijnlijk begeleid gaan wonen geen idee waar, ik was vandaag in een kliniek omdat ik(niet enorm, wel varierend) depressief ben maar ja geen idee of ik dat ga doen ik heb eigenlijk nergens zo snel vertrouwen in enz.
pi_79853483
quote:
Op donderdag 1 april 2010 23:45 schreef ScarFace- het volgende:

[..]

Ik zal waarschijnlijk begeleid gaan wonen geen idee waar, ik was vandaag in een kliniek omdat ik(niet enorm, wel varierend) depressief ben maar ja geen idee of ik dat ga doen ik heb eigenlijk nergens zo snel vertrouwen in enz.
hmmm..als het probleem om begeleid te gaan wonen het "vertrouwen" is, zou ik zeggen werk daar aan.
Aan de andere kant als je het niet probeert, is het helemaal onmogelijk om daar vertrouwen in te krijgen.

Tja..miss een beetje weird idee, maar is het anders niet mogelijk om gewoon een paar nachten/dagen per weer er door te brengen..en het beetje per beetje op te bouwen?
En zowieso begeleiding krijg je waarschijnlijk van mensen die er van af weten..en die zullen best wel te vertrouwen zijn.
pi_79854197
@Ferrobarr, korte reactie voor het slapen. Wat ik schreef, daar valt ook weinig op te reageren denk ik, dus geen probleem. Ik ben al blij dat ik het kwijt kan.
pi_79856256
@Autidude , Jep GTA 4 is wel eens lekker he.
@Anderen die wel eens een spelletje spelen : ach ja het is wel eens geinig inderdaad.
@francis998, kan het niet echt uitleggen denk ik. Maarja iedereen is anders, ervaart dingen anders en zo
pi_79860358
quote:
Op donderdag 1 april 2010 22:52 schreef Autidude het volgende:

[..]

Capture The Flag.. is een game mode in CoD.
dat is het de bedoeling dat je de vlag gapt van de tegenstander, en die heelhuids terugbrengt naar je eigen basis
ook vet is Search and Destroy, dan moet je voertuigen van de tegenstander opblazen, maar als je dood gaat, blijf je ook dood tot de volgende ronde!
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
  vrijdag 2 april 2010 @ 11:31:35 #60
188877 Stupendous76
wenst iedereen veel plezier
pi_79863097
Repent, Pray, Forgive
Overzicht privacy-inperkende maatregelen/wetten/voorstellen
Mensen doen niet dingen omdat ze dat willen, maar omdat het kan.
pi_79863233
quote:
Op zondag 28 maart 2010 15:51 schreef francis998 het volgende:

[..]

En ik ben gewoon nooit een echte prater geweest. En hier praat ik makkelijker omdat het met "vreemden"is, en geschreven is voor mij makkelijker dan verbaal.
Dat heb ik ook en dat is het voordeel van het anoniem kunnen posten op fora. Doordat niemand mij hier kent durf ik me kwetsbaar op te stellen.
quote:
Op zondag 28 maart 2010 21:16 schreef Satsuma het volgende:

[..]

Ook voor wat betreft het wel/niet autistisch zijn - ik ben nog heel erg in de fase van het accepteren dat ik misschien anders ben en me afvragen of ik uberhaupt wil laten onderzoeken of het zo is. Voor m'n gevoel staat het eigenlijk vast dat ik 'hier' (in het topic, in dit clubje medegekken) thuishoor en ik weet nog niet of ik een diagnose iets toe vind voegen. Maar met bepaalde karaktereigenschappen van mezelf heb ik veel moeite, met name om ze aan anderen te laten zien, terwijl ik weet dat dat eigenlijk wel nodig is om verder te kunnen. Bijvoorbeeld mijn onzekerheid blijven verdoezelen heeft weinig nut, als andere mensen me kunnen helpen om een realistisch beeld te vormen over mijn kennis/kunde wanneer ik laat merken dat ik dat zelf niet goed kan.
Dit is zeer, zeer herkenbaar: het is het dillemma waar ik ook continu mee worstel. Behalve mijn vrouw, een goede vriendin en een collega heb ik tegen niemand geoppert dat ik denk dat ik autistisch ben.
Overigens vind ik het als man makkelijker me kwetsbaar op te stellen tegenover vrouwen dan tegenover mannen.
quote:
[..]

Ik durf bijna te zeggen dat ik met drank op meer mezelf ben. Dat ik juist meer durf te doen wat ik wil en zeggen wat ik vind. Bijv. zonder drank laat ik me eerder overhalen tot seks, omdat ik moeilijk weet om te gaan met de 'druk' en moeite heb met communiceren op een andere manier dan via seks. Ik heb nog nooit iemand leren kennen voor ik er seks mee had, omdat ik seks gewoon makkelijker vind dan praten. Maar toen ik dus echt flink dronken was, de enige keer in m'n leven dat ik blackouts had, heb ik juist heel duidelijk tegen iemand gezegd dat ie best mee mocht lopen naar m'n hotelkamer (hij wilde me veilig thuisbrengen zei ie), maar dat ie echt niet op seks hoefde te rekenen omdat ik dat niet wilde. Terwijl ik me normaalgesproken laat overrompelen en niks zeg.

Dat klinkt een beetje ruggengraatloos he? Maar ja. Ik ben gewoon geen prater. Ik vind dat zulke moeilijke situaties dat ik dan gewoon niet meer adequaat weet te handelen.
[..]
Hmm: zolang je de sex niet tegen je zin doet, lijkt het me niet zo’n probleem. En wat drank betreft: misschien dat ik het toch maar eens (weer) moet proberen met drank op; wellicht vijzelt het mijn miserabele sexleven wat op.
quote:
Op zondag 28 maart 2010 23:41 schreef francis998 het volgende:

[..]

:alleen al over orale seks lezen.. mij lijkt dat me helemaal niks.Doe mij maar het ouderwetse..en zoals gezegd is dat voor mij al een aardige drempel, met 23 jaar
Maar ik ben ook een heel preuts iemand. Beste voorbeeld een tante en haar "stiefdochter"(dochter van haar broer) hadden het over seks enzo..en die stiefdochter is openlijk lesbisch..en ze hadden het erover...ik volgde het gesprek niet meer..zat meer naar de sterretjes te kijken(ja, we hadden al wat alcohol op) en ook naar autos enzo..en opeens krijg ik een vraag naar me toe: "van wat ben jij". En ik had zoiets van, hé..wat ik ben?? Ik snapte hem niet. Later kreeg ik het door, omdat ze dachten dat ik lesbisch was, vanwege kledingstijl en dat ze me nooit in een relatie, verkering gezien hadden..en nog minder met jongens. En toen antwoorde ik het eerste wat in me op kwam. Wat ik dus denk te zijn.
Maar ik ben zo'n warboel..dat ik mezelf soms f fkwijt raak.
Ik was 23 toen ik het voor het eerst deed. Voor die tijd heb ik best periodes gehad waarin ik er best wel mee zat dat ik het nog niet gedaan had, na de hand ik zoiets van: “is dit het nou?”, maar dat kan ook komen omdat mijn (niet-solo) sexleven nooit goed van de grond gekomen is.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En over dat preutse: dat heb ik ook. Ik vind mezelf best vrij en liberaal wat dat betreft, maar er over praten gaat erg moeizaam. Wellicht omdat ik niet weet wat normaal is; er wordt weinig over sex gepraat (in mijn omgeving) en heb mijn database met wat hoort / wat hoort niet niet erg kunnen vullen wat dit betreft; dat maakt me onzeker (denk ik).
quote:
Op zondag 28 maart 2010 23:46 schreef Satsuma het volgende:

[..]

Daar zou ik dus bang voor zijn als ik me liet onderzoeken. Dat je dan nog geen duidelijkheid hebt over 'wat je mankeert' zeg maar.
[..]

En wat dan? Dan zijn je “afwijkingen” alleen niet in een bestaand hokje te stoppen en is er geen hokjes-specifieke hulp mogelijk. Maar het geeft wel duidelijkheid, toch?
Schreef wederom diegene die net zo loopt te wikken en wegen als jij
quote:
Ik heb ook periodes waarin ik er ofwel niks mee heb of het me enorm tegenstaat. Vervelend. Ik wil gewoon 'normaal' zijn. Het nadeel van geen behoefte hebben aan seks is dat het een relatie vinden ook nog eens extra lastig maakt, want wie wil er nou een relatie zonder seks? Of met heel beperkt/onregelmatig seks. Maar in tegenstelling tot jou ben ik wel vaak verliefd. Eigenlijk altijd wel.
Dit is voor mannen misschien anders dan voor vrouwen. Ik bedoel: wij produceren maar door en dat moet er toch uit. Nu kun je dat prima zelf oplossen, maar het lijkt me wel vreemd om een relatie te hebben met een vrouw die je aantrekkelijk vind en dat je dan jezelf bevredigd met een fantasie over haar terwijl ze fysiek binnen handbereik is. Gedurende langere tijd dan.

En met betrekking tot verliefdheid: ik vraag me af of autisten verliefdheid op dezelfde manier beleven als niet autisten. Zelf denk ik wel eens dat ik het anders beleef dan anderen.
quote:
Op maandag 29 maart 2010 14:45 schreef Demise het volgende:

[..]

Dat vind ik echt knap, dat je dat helemaal in je eentje hebt uitgezocht.
[..]
Dat vind ik ook; je moet echt zeer intelligent op meerdere dimensies zijn om op zo’n manier zelfreflectie en zelfanalyse te doen, zeker op die leeftijd.
quote:
[..] Af en toe faal ik hard.
Dat heeft iedereen hier.
quote:
Op maandag 29 maart 2010 14:52 schreef Demise het volgende:

[..]

Ik ben nu eenmaal erg koppig. Het liefste wil ik zoveel mogelijk over mezelf leren en te weten komen. Dat zorgt ervoor dat ik in elke situatie waarin ik ergens tegenaan loop, meteen begin te analyseren wat er fout gaat en waarom.
Zeer herkenbaar. En erg vermoeiend.
quote:
Op maandag 29 maart 2010 19:14 schreef Satsuma het volgende:
Ik zat net even in m'n hoofd met iets. Dat het misschien grappig is om gewoon een dagje alle gedachtes bij te houden die je hebt. Of nou ja, een deel van een dag of zo anders wordt het misschien erg veel.

Dus zeg maar:
18: 50 - Waarom herken ik van vier symmetrische figuren alleen de linkerhoeken en niet de rechterhoeken?
18: 52 - Als ik muziek luister, is de tekst daarvan dan ook iets wat zich in m'n hoofd afspeelt? Zouden de teksten van de muziek invloed hebben op wat ik denk en hoe ik me voel op lange termijn?
19:00 - Ik denk aan X en waarom ik 'm leuk vind. Ik zie hem voor me, de manier waarop hij staat en beweegt en praat. Zijn achternaam is leuker dan de mijne en past goed bij mijn voornaam.
19: 10 - Hoeveel gedachtes zou ik op een dag eigenlijk hebben? Zou het mogelijk zijn om ze de hele dag bij te houden? Zouden autisten nou eigenlijk meer gedachtes hebben op een dag? Of zijn ze zich er misschien alleen maar meer bewust van?

Zoiets. Maar dat voor een langere periode. En ook gewoon alle irrelevante dingen. Dus zoals nu:
19:13 - Ik zie doperwtjes voor me.
Zeer herkenbaar. Misschien herinner je je dat achterlijke kikkerverhaal nog van enkele topics terug.
twijfelgeval?
pi_79863275
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 11:31 schreef Stupendous76 het volgende:
Tja...
Is al melding van gemaakt ook.. Maar dat figuur doet wel vaker zo.. Is echt extreem dom kortzichtig en zwaar sociaal gehandicapt.. check zijn postgeschiedenis maar.

En dan in een ander topic vraagt hij om respect voor homo-sexuelen.. Zou je eigenlijk een koekje van eigen deeg moeten geven; Homosexualiteit is een ziekte!!

Het is ongekend.. Dit valt trouwens ook gewoon onder discriminatie en is zelfs strafbaar..
art. 137c Sr
art. 137d
art. 137e
  vrijdag 2 april 2010 @ 11:51:23 #63
247161 ikke043
Skippy, the rain won`t come !
pi_79863735
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 11:37 schreef Autidude het volgende:

[..]

Is al melding van gemaakt ook.. Maar dat figuur doet wel vaker zo.. Is echt extreem dom kortzichtig en zwaar sociaal gehandicapt.. check zijn postgeschiedenis maar.

En dan in een ander topic vraagt hij om respect voor homo-sexuelen.. Zou je eigenlijk een koekje van eigen deeg moeten geven; Homosexualiteit is een ziekte!!

Het is ongekend.. Dit valt trouwens ook gewoon onder discriminatie en is zelfs strafbaar..
art. 137c Sr
art. 137d
art. 137e
Met dat soort mensen moet je gewoon meelullen. Dat vinden ze kut, en dan halen ze er geen genoegen uit.

Bovendien zie ik er gewoon een uitdaging in om dat soort mensen het tegendeel te bewijzen
Don't know where to go
But I lock and load
Shoot that sky till the moon explode
Moon explode
pi_79864078
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 11:51 schreef ikke043 het volgende:

[..]

Met dat soort mensen moet je gewoon meelullen. Dat vinden ze kut, en dan halen ze er geen genoegen uit.

Bovendien zie ik er gewoon een uitdaging in om dat soort mensen het tegendeel te bewijzen
Ach ze lekker te kakken zetten kan ook helpen ja.
  vrijdag 2 april 2010 @ 12:06:06 #65
295984 Demise
I saw you look away
pi_79864282
quote:
Op donderdag 1 april 2010 23:45 schreef ScarFace- het volgende:

[..]

Hm, het is ook best wel een grote stap. Heb je een therapeut waarmee je misschien eens goed de voor- en nadelen op een rijtje kan zetten? Die weet dan waarschijnlijk meer van de verschillen tussen begeleid wonen en een opname, dus dat zou wel handig kunnen zijn.

@Ferrobar:
Ik denk dat je gelijk hebt. Tenminste, als ik aan iemand probeer uit te leggen hoe ik me voel als ik verliefd ben, herkennen ze daar helemaal niets in. Vice versa idem dito. Ik ben niet zo vaak/snel verliefd, en ook niet echt heel heftig ofzo. Bij mij betekent verliefd zijn meer dat ik graag bij iemand ben, dat ik rustig word van het gezelschap en dat ik me lichamelijk aangetrokken voel tot diegene. That's it.
Ik heb het trouwens vanochtend uitgemaakt met mijn vriend. Hij heeft zich (voor de zoveelste keer) niet aan bepaalde beloftes gehouden en ik ben er wel even klaar mee. Hij vond het behoorlijk klote en had erg veel spjit, maar daar koop ik niets voor. Uiteindelijk begreep hij het wel, maar hij vond het wel moeilijk. Het zat er al wel een tijdje aan te komen, trouwens.

Vandaag lekker een dagje toeren naar familie in het zuiden, dus dit is waarschijnlijk alweer mijn laatste post voor vandaag.
"Hell is other people." - Jean-Paul Sartre
"A first sign of the beginning of understanding is the wish to die." - Franz Kafka
"Never memorize what you can look up in books." - Albert Einstein
pi_79864372
zo, ik heb weer een beetje bijgelezen, maar reageer straks. Mag nu eerst op mn fietsje naar de bieb een paar boeken trugbrengen!!
  vrijdag 2 april 2010 @ 12:27:37 #67
247161 ikke043
pi_79865051
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 12:06 schreef Demise het volgende:

[..]

Hm, het is ook best wel een grote stap. Heb je een therapeut waarmee je misschien eens goed de voor- en nadelen op een rijtje kan zetten? Die weet dan waarschijnlijk meer van de verschillen tussen begeleid wonen en een opname, dus dat zou wel handig kunnen zijn.

@Ferrobar:
Ik denk dat je gelijk hebt. Tenminste, als ik aan iemand probeer uit te leggen hoe ik me voel als ik verliefd ben, herkennen ze daar helemaal niets in. Vice versa idem dito. Ik ben niet zo vaak/snel verliefd, en ook niet echt heel heftig ofzo. Bij mij betekent verliefd zijn meer dat ik graag bij iemand ben, dat ik rustig word van het gezelschap en dat ik me lichamelijk aangetrokken voel tot diegene. That's it.
Ik heb het trouwens vanochtend uitgemaakt met mijn vriend. Hij heeft zich (voor de zoveelste keer) niet aan bepaalde beloftes gehouden en ik ben er wel even klaar mee. Hij vond het behoorlijk klote en had erg veel spjit, maar daar koop ik niets voor. Uiteindelijk begreep hij het wel, maar hij vond het wel moeilijk. Het zat er al wel een tijdje aan te komen, trouwens.

Vandaag lekker een dagje toeren naar familie in het zuiden, dus dit is waarschijnlijk alweer mijn laatste post voor vandaag.
Het zuiden
lekker vaag als je in Groningen woont
Don't know where to go
But I lock and load
Moon explode
pi_79865235
Ik had vannacht zoiets raars, ik ben er een beetje van slag van.. het is echt eng.
Ik zat een film te kijken op BBC1 maar het geluid was best zacht. En ik kan niet midden in de nacht
de TV harder zetten ofzo, ik ga geen mensen storen. Maar ik wou het wel graag volgen, dus ik zat een beetje met het volume zo goed mogelijk aan te passen, ik had nog gedacht voor ondertiteling voor dove mensen maar BBC1 heeft geen teletekst.

En toen.. Echt op het moment dat ik dacht, wat zou het fijn zijn als er ondertiteling bij zat verschijnt er inene ondertiteling! Echt precies op dat moment. En ik had helemaal niet op een knopje gedrukt, er is ook geen knopje voor en zoals ik al zei, er is ook geen teletekst. En de hele film was het er niet en inene plots paf daar was het. Mijn gebed was gehoord??? Op de vroege ochtend van goede vrijdag??

Dat is toch raar.. ik was er helemaal van geschrokken en wist niet waar ik het zoeken moest.
Het enige wat ik had gedaan was het volume wat hoger gezet en de gedachte; ondertiteling zou wel fijn zijn. En toen kreeg ik het.
  vrijdag 2 april 2010 @ 12:37:18 #69
247161 ikke043
pi_79865393
Soms heb je van die rare enge momenten. Mss dat het je ook bekend voorkomt dat je aan iets denkt en pats dan hoor je het in de muziek.

Mijn tv sprong ook wel eens midden in de nacht aan echt super raar. Maja, het gebeurd
Don't know where to go
But I lock and load
Moon explode
pi_79869192
idd, die rare momenten heb je eigenlijk vrij vaak. Dat heb ik ook wel eens gehad.
Alleen de laatste keer bij mij dat ik me kan herinneren was op 27 februari met die aardbevin in chili.
De 26e 's nachts had ik het er mijn ma over, dat ik eigenlijk een beetje bang ben om te vertrekken, want wat als er ee aardbeving is..en de gevolgen die erbij horen.
Volgende ochtend rond 10 uur maakt mijn ma me wakker, met als nieuws er is een gigantische beving geweest in chili.
En toen had ik zoiets van WTF!

Wat ik dus ook wel eens heb is een soort van deja vú, dan op bepaald moment gebeurd er iets, en ik ben er 300% zeker van, dat ik 't al eerder heb meegemaakt...en echt alle details weet enzo.
Dat vindt, ik dus scary!
pi_79874531
Er is meer tussen hemel en aarde.

Ik heb ook wel eens van dat soort rare dingen meegemaakt.

Ik herhaal maar even wat Einstein ooit zei, nl dat het verschil tussen verleden,heden en toekomst een illusie is...
  vrijdag 2 april 2010 @ 17:07:54 #72
247161 ikke043
pi_79874888
Ik kom net van een vriend die ook asperger is, en we hadden een test gemaakt over autisme. Je kon 50 punten scoren, tussen 10 & 15 was vrouwelijk gemiddelde en 30-35 AS & HFA.
Ik scoorde 9

Hier is de link

[ Bericht 4% gewijzigd door ikke043 op 02-04-2010 17:18:23 ]
Don't know where to go
But I lock and load
Moon explode
pi_79874925
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 00:05 schreef Satsuma het volgende:
@Ferrobarr, korte reactie voor het slapen. Wat ik schreef, daar valt ook weinig op te reageren denk ik, dus geen probleem. Ik ben al blij dat ik het kwijt kan.
OK, mooi: blijf dat vooral doen!

En op de test scoorde ik 38.

[ Bericht 3% gewijzigd door Ferrobarr op 02-04-2010 17:34:32 ]
twijfelgeval?
pi_79876163
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 17:07 schreef ikke043 het volgende:
Ik kom net van een vriend die ook asperger is, en we hadden een test gemaakt over autisme. Je kon 50 punten scoren, tussen 10 & 15 was vrouwelijk gemiddelde en 30-35 AS & HFA.
Ik scoorde 9

Hier is de link
Net ff de test gedaan voor de lol. Aangezien ik officieel niet autistisch ben, maar kan hier toch veel herkenning vinden.
En blijkbaar scoor ik 22 op die test...dus boven het gemiddelde van 15 van vrouwen
pi_79876731
39 punten op die test.
  vrijdag 2 april 2010 @ 18:19:01 #76
247161 ikke043
pi_79876875
Ik begin me nou en beetje buitengesloten te voelen
Ik had die test nooit moeten posten
Don't know where to go
But I lock and load
Moon explode
pi_79877014
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 18:19 schreef ikke043 het volgende:
Nee, jij bent gewoon een sociale autist
Ik denk dat ik zo hoog score omdat ik best wel in mezelf ben en graag dingen solo doe.
Jij bent dan denk ik wat uitgaander.
pi_79877192
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 17:53 schreef francis998 het volgende:

[..]

Net ff de test gedaan voor de lol. Aangezien ik officieel niet autistisch ben, maar kan hier toch veel herkenning vinden.
En blijkbaar scoor ik 22 op die test...dus boven het gemiddelde van 15 van vrouwen
Lol ik kom op 18
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  vrijdag 2 april 2010 @ 18:32:54 #79
188877 Stupendous76
wenst iedereen veel plezier
pi_79877247
quote:
Ik scoorde 9

Hier is de link
27
Repent, Pray, Forgive
Overzicht privacy-inperkende maatregelen/wetten/voorstellen
Mensen doen niet dingen omdat ze dat willen, maar omdat het kan.
pi_79877367
Fifa 2010 geinstalleerd

Is wel grappig, ik heb het spel 'gekocht',en bij het spel zelf kreeg ik ook een KeyGenerator, een programmaatje die keys genereert waardoor je het spel kan installeren. Bij normale versies staat zo'n key in de handleiding of aan de binnenkant van het hoesje. Enfin, dat programmaatje heeft zo'n tof muziekje dat die nu op loop staat

Echt zo'n electronisch muziekje die vroeger ook werden gebruikt bij oude consoles enzo.

31 punten in die test.
Children of the night. What music they make.
pi_79877618
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 18:19 schreef ikke043 het volgende:
Jo, wees blij dat je een lage score hebt! Ik zit ook meer aan de sociale kant van het spectrum. In die Asperger quotiënt test scoor ik vrij slecht, maar er zijn ook testen waar ik in de lift zit (lees: weinig kenmerken van autisme).
pi_79877662
Dit muziekje dus
pi_79877773
Ben ik nu de enige die nooit spelletjes speelt op een computer of console
14 SHADES OF GREY
  vrijdag 2 april 2010 @ 18:54:00 #84
247161 ikke043
pi_79877847
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 18:51 schreef tijnbrein het volgende:
Nee ik ook.

Ik heb een jaar of 6 af en toe battlefield 2 gespeeld. Maar dat gaat niet meer(Vista) en ik heb geen behoefte aan een nieuw spel.
Don't know where to go
But I lock and load
Moon explode
pi_79877935
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 18:51 schreef tijnbrein het volgende:
Ik speel tegenwoordig ook nauwelijks spelletjes meer op de PC
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_79877971
Dan ben ik niet de enige.
14 SHADES OF GREY
pi_79878413
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 18:47 schreef DeHovenier het volgende:
Dit muziekje dus

Razor 1911 Hun hebben altijd van die leuke keygen's .. Ik heb ook wel vaak zo'n muziekje op loop gehad Dit vind ik dan wel weer leuke bliep bliep liedjes, die bliep bliep liedjes die BONG laatst had gepost vind ik erg nerveus en flip ik van. Maar deze niet.
pi_79878484
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 18:57 schreef tijnbrein het volgende:
Dan ben ik niet de enige.
Jij lijkt mij wel zo'n Dungeons and Dragons type, puur mijn gevoel hoor.. kan er helemaal naast zitten.
Of andere van dat soort bordspellen enzo.
pi_79878562
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 19:11 schreef Autidude het volgende:

[..]

Jij lijkt mij wel zo'n Dungeons and Dragons type, puur mijn gevoel hoor.. kan er helemaal naast zitten.
Of andere van dat soort bordspellen enzo.
Bordspellen wel D&D niet. Kolonisten van Catan, Carcassonne en andere gewone spelletjes
Dus dat klopt
14 SHADES OF GREY
pi_79878825
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 19:09 schreef Autidude het volgende:

[..]

Razor 1911 Hun hebben altijd van die leuke keygen's .. Ik heb ook wel vaak zo'n muziekje op loop gehad Dit vind ik dan wel weer leuke bliep bliep liedjes, die bliep bliep liedjes die BONG laatst had gepost vind ik erg nerveus en flip ik van. Maar deze niet.
Vind ik ook
pi_79879007
nou..tjn en bos en ikke, ik speel tegenwoordig ook weinig.
Maar ja met teveel tijd moet ik wat te doen vinden!!!!!!!!!!!!

Trouwens..ik ben nu ff weg..heb 1,5 uur voormezelf...en ga lekker filmpje kijken, met wat chips derbij en drankje..
pi_79879173
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 19:23 schreef francis998 het volgende:
nou..tjn en bos en ikke, ik speel tegenwoordig ook weinig.
Maar ja met teveel tijd moet ik wat te doen vinden!!!!!!!!!!!!

Trouwens..ik ben nu ff weg..heb 1,5 uur voormezelf...en ga lekker filmpje kijken, met wat chips derbij en drankje..
Ik krijg nu hele fouten gedachten Enjoy your movie
14 SHADES OF GREY
pi_79879189
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 19:13 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Bordspellen wel D&D niet. Kolonisten van Catan, Carcassonne en andere gewone spelletjes
Dus dat klopt
Dat heb ik dus vaak heh, ik kan best wel redelijk mensen inschatten.. Alleen lang niet met alles ofzo.
Ik vind dat een raar stukje van mij.. dat ik dát wél kan. Of het is gewoon levenservaring, want ik heb ook
wel veel mensen ontmoet die dat soort dingen leuk vinden. En dat zijn vaak toch allemaal een zelfde soort type, maar ook lang niet allemaal.

Wat vindt jij bijvoorbeeld van de Elf Fantasy Fair?
pi_79879326
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 19:28 schreef Autidude het volgende:

[..]

Dat heb ik dus vaak heh, ik kan best wel redelijk mensen inschatten.. Alleen lang niet met alles ofzo.
Ik vind dat een raar stukje van mij.. dat ik dát wél kan. Of het is gewoon levenservaring, want ik heb ook
wel veel mensen ontmoet die dat soort dingen leuk vinden. En dat zijn vaak toch allemaal een zelfde soort type, maar ook lang niet allemaal.

Wat vindt jij bijvoorbeeld van de Elf Fantasy Fair?
Die fair lijkt mij leuk. Beetje naar mensen kijken. De meeste vrouwen die daar rondlopen zien er wel leuk uit namelijk
14 SHADES OF GREY
pi_79879665
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 19:31 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Die fair lijkt mij leuk. Beetje naar mensen kijken. De meeste vrouwen die daar rondlopen zien er wel leuk uit namelijk
Ik hoef er zelf niet verkleed rond te lopen, maar ik vind het zo mooi heh.. ook dat die mensen er zo heerlijk hun zelf zijn en maling hebben wat er gedacht wordt.
Ik ga er misschien dit jaar zelf heen.

Mijn moeder en mijn broertje vinden het helemaal te gek en gaan er elk jaar heen met een hele groep.
Er gaat dan ook altijd een mooie meid mee die altijd heel veel aandacht schenkt aan haar kostuum, dat maakt ze steeds zelf. En mijn broertje loopt daar dan rond als een ridder ofzo.
Ik vind het een leuk en apart evenement en heel mooi dat iedereen daar lekker zichzelf is en gelijk is.

Ik vind dat een leuke soort mensen
pi_79879750
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 19:39 schreef Autidude het volgende:

[..]

Ik hoef er zelf niet verkleed rond te lopen, maar ik vind het zo mooi heh.. ook dat die mensen er zo heerlijk hun zelf zijn en maling hebben wat er gedacht wordt.
Ik ga er misschien dit jaar zelf heen.

Mijn moeder en mijn broertje vinden het helemaal te gek en gaan er elk jaar heen met een hele groep.
Er gaat dan ook altijd een mooie meid mee die altijd heel veel aandacht schenkt aan haar kostuum, dat maakt ze steeds zelf. En mijn broertje loopt daar dan rond als een ridder ofzo.
Ik vind het een leuk en apart evenement en heel mooi dat iedereen daar lekker zichzelf is en gelijk is.

Ik vind dat een leuke soort mensen
Inderdaad
En kijken naar LARP(Live action rollen spel) is altijd leuk
14 SHADES OF GREY
pi_79879857
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 19:19 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Vind ik ook
Toen er een paar jaar terug nog geen super mp3 ringtones waren voor mobieltjes maar alleen maar blieptones, had ik Zelda als ringtone En daar kon ik ook geen genoeg van krijgen.
Ik vind het ook nog steeds een mooi liedje.
pi_79879909
quote:
Ik scoorde 9

Hier is de link
42 punten # 32-50 is heel hoog (de meeste mensen met AS of HFA scoren rond de 35)
pi_79880257
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 19:42 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Inderdaad
En kijken naar LARP(Live action rollen spel) is altijd leuk
Ja, LARP is ook leuk ja.
Vorig jaar liep een vriendin van ons rond als "pauw" (hoe verzin je het!!)

Zit echt uren werk in dat kostuum.. Ik vind dat allemaal indrukwekkend en gaaf. En steeds kom ik op internet op forums wel weer mensen tegen die dat ook vinden Het is wel goed volk, daarom ga ik er ook wel heen denk ik. Daar bestaan ook geen vooroordelen ofzo.
pi_79880352
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 19:46 schreef Juup© het volgende:

[..]

42 punten # 32-50 is heel hoog (de meeste mensen met AS of HFA scoren rond de 35)
! Baas

Maar zo'n goede test is het nu ook weer niet, het heeft iets.. maar het is het niet. Veel te oppervlakkig ook, net zoiets als de BNN iq test. Die rond ik straalbezopen ( 7 liter bier) af op 144 (1 fout)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')