In die discussie heb ik hier en op dit tijdstip geen zin, zeker niet nadat je me weer zonder aanleiding hypocriet hebt genoemdquote:Op maandag 12 april 2010 20:53 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ik zou nooit schrijven dat ik de gehele bevolking dood zou willen, niet bij de Palestijnen en niet bij Iran, en met "jij ook" bedoelde ik dat jij ook een kritisch staat tegenover het huidige regime van Iran.
Feit blijft wel, dat veel Iraniers die gevlucht zijn, terecht zijn verjaagd aangezien ze voor een groot deel bestonden uit mensen die profiteerden van het bewind van de Sjah, de happy few, een seculiere elite, dus waar schaar jij je onder vraag ik me af, bij degene die de Sjah steunen en een dergelijk regime willen herstellen ten koste van de bevolking, of schaar jij je bij een andere groep, genoeg keuze, hoor.
Dat vind jij zonder aanleiding, je mag best tegen me zeggen dat je een dergelijke reactie niet fijn vindt, maar ga niet hypocriet doen door vroegere posts erbij te halen waarin je stelt dat ik dergelijke dingen ook veroordeel terwijl dat helemaalquote:Op maandag 12 april 2010 20:58 schreef Disana het volgende:
[..]
In die discussie heb ik hier en op dit tijdstip geen zin, zeker niet nadat je me weer zonder aanleiding hypocriet hebt genoemd
Succes met de strijd
Ik dacht dat je wel begreep dat het gewoon luchtige humor was. Heel jammer dat jij dan met zo'n foto komt. Ik begrijp je agressie echt niet.quote:
Jij begrijpt mijn humor nietquote:Op dinsdag 13 april 2010 00:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik dacht dat je wel begreep dat het gewoon luchtige humor was. Heel jammer dat jij dan met zo'n foto komt. Ik begrijp je agressie echt niet.
Als je die bovenste foto humor noemt dan spoor je niet. Ik verzoek je hem weg te halen.quote:Op dinsdag 13 april 2010 00:08 schreef DeParo het volgende:
[..]
Jij begrijpt mijn humor niet
dat is iets anders haha.
Dat vind ik humor ja, maar goed, mijn kat heeft nooit zo geleden hoor als je dat gerust stelt en mijn hond evenmin. En om je tere zieltje niet te kwetsen heb ik hem voor je verwijderd.quote:Op dinsdag 13 april 2010 00:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Als je die bovenste foto humor noemt dan spoor je niet. Ik verzoek je hem weg te halen.
Goed dat je hem hebt weggehaald.quote:Op dinsdag 13 april 2010 00:11 schreef DeParo het volgende:
[..]
Dat vind ik humor ja, maar goed, mijn kat heeft nooit zo geleden hoor als je dat gerust stelt en mijn hond evenmin. En om je tere zieltje niet te kwetsen heb ik hem voor je verwijderd.
Ze bestaan echt, die kattenhoofddekseltjesquote:
Deze ga ik vast nog wel eens gebruikenquote:
Wat een boze boef hè?quote:Op dinsdag 13 april 2010 13:05 schreef paddy het volgende:
[..]
Deze ga ik vast nog wel eens gebruiken
Hij doet me aan iemand denkenquote:Op dinsdag 13 april 2010 13:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat een boze boef hè?
(hij mist een voortand)
Ja maar als je hem post/verstuurt dan gaat die persoon vanzelf lachenquote:Op dinsdag 13 april 2010 13:19 schreef paddy het volgende:
[..]
Hij doet me aan iemand denken
Zo'n mopperpotje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |