Volgens mij ben ik nu officieel volwassen zelfsquote:
Ik wil het ook nog even volhouden, maar het record schijnt iets van 365 dagen te zijn,quote:
Op je 30ste ben je op je bestquote:Op maandag 7 juni 2010 01:14 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ik wil het ook nog even volhouden, maar het record schijnt iets van 365 dagen te zijn,
zucht zal nog moeilijk worden dus, maar goed, maar goed.
Men zegt dat je pas op je 35e begint met aftakelen en op je 30e heb je je beste vorm.
Heb dus nog fftjes.![]()
quote:
Thnxquote:Op maandag 7 juni 2010 08:47 schreef Tally het volgende:
[..]
Op je 30ste ben je op je best
Gefeliciteerd!
Ja, thnx,quote:
De modjes hadden niks te doen?quote:Op maandag 7 juni 2010 20:11 schreef paddy het volgende:
Het einde van de TVP
TVP's zullen vanaf nu verwijderd worden
Blijkbaar storen enorm veel mensen zich aan die tvp's, dus de eigenaar van het forum doet er iets aan. Is toch niet zo erg?quote:Op maandag 7 juni 2010 20:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De modjes hadden niks te doen?![]()
Wat een onzin zeg. Doe iets nuttigs met je forum ofzo.
Degenen die een probleem hebben zijn degenen die zich eraan storen.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:26 schreef paddy het volgende:
[..]
Blijkbaar storen enorm veel mensen zich aan die tvp's, dus de eigenaar van het forum doet er iets aan. Is toch niet zo erg?
Dus jij stoort je weer aan mensen die zich storen zodat jouw storen weer kleinburgerlijk gaat worden. Ik snap hem!!quote:Op maandag 7 juni 2010 20:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Degenen die een probleem hebben zijn degenen die zich eraan storen.
Typisch kleinburgerlijk VerNederlands gedrag.
Zolang gebruikers in feedback nog moeten wijzen op dingen die gemodereerd moeten worden heeft het weghalen van tvp's wel je laagste prioriteit lijkt me.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:26 schreef paddy het volgende:
[..]
Blijkbaar storen enorm veel mensen zich aan die tvp's, dus de eigenaar van het forum doet er iets aan. Is toch niet zo erg?
Ik stoor me er helemaal niet aan.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:30 schreef paddy het volgende:
[..]
Dus jij stoort je weer aan mensen die zich storen zodat jouw storen weer kleinburgerlijk gaat worden. Ik snap hem!!
Ik kan het eens met gelly eens zijn.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:31 schreef gelly het volgende:
[..]
Zolang gebruikers in feedback nog moeten wijzen op dingen die gemodereerd moeten worden heeft het weghalen van tvp's wel je laatste prioriteit lijkt me.
Wat ?quote:Op maandag 7 juni 2010 20:34 schreef paddy het volgende:
Mooi. Wat niet gemod is, behoefde blijkbaar niet gemod te worden?
Ik bedoel dus de meldingen van feedback.quote:
Thnx thnxquote:Op maandag 7 juni 2010 20:11 schreef paddy het volgende:
Het einde van de TVP
TVP's zullen vanaf nu verwijderd worden
En nog gefeliciteerd, de Paro
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |