Mooi, die eerstequote:Op woensdag 14 april 2010 00:08 schreef prupke het volgende:
Als wij onze katten overleeft hebben dan komen deze schatten weer terug :
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
mooie beesten die je ook redelijk tam kan krijgen
die grote heeft die kleine wel vermoordquote:
Oeh, wat een mooi dierquote:Op vrijdag 16 april 2010 17:39 schreef Vengerr het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn nieuwste aanwinst.![]()
Psalmopoeus irminia
Volwassen vrouwtje.
Leefgebied Venezuela.
Ik kan ze wel in grote lijnen beschrijven maar ik heb hem/haar nog maar net dus bijzonderheden moet ik nog gaan meemaken.quote:Op vrijdag 16 april 2010 20:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oeh, wat een mooi dier
Kan je wat vertellen over het gedrag van de Avicularia versicolor?
Mooie opstelling.quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:37 schreef Phoenix78 het volgende:Ons nieuwe terrarium is binnen
![]()
Alles is meteen op zijn plaats gezet en aangesloten en onze 3 baardjes hebben het al prima naar hun zin.
Zoals beloofd foto's, helaas van mijn telefoon, maar de batterijen van de camera zijn leeg.
[ link | afbeelding ]
De complete opstelling. Konijnenhok onderin, kast er omheen en terrarium daar bovenop.
[ link | afbeelding ]
Het terrarium in zijn geheel.
[ link | afbeelding ]
En met iets meer detail
[ link | afbeelding ]
Alle 3 de baardjes samen mooi in beeld.
Wist niet eens dat dat er was. Nu staat ze daar dus wel bij.quote:Op woensdag 21 april 2010 09:31 schreef Guppyfriend het volgende:
En wat een leuk konijn heb je! Heb je die al eens geshowd in het konijnentopic?
Ik zag hetquote:Op woensdag 21 april 2010 09:57 schreef Phoenix78 het volgende:
[..]
Wist niet eens dat dat er was. Nu staat ze daar dus wel bij.
quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:37 schreef Phoenix78 het volgende:
Ons nieuwe terrarium is binnen
![]()
Alles is meteen op zijn plaats gezet en aangesloten en onze 3 baardjes hebben het al prima naar hun zin.
Zoals beloofd foto's, helaas van mijn telefoon, maar de batterijen van de camera zijn leeg.
[ link | afbeelding ]
De complete opstelling. Konijnenhok onderin, kast er omheen en terrarium daar bovenop.
[ link | afbeelding ]
Het terrarium in zijn geheel.
[ link | afbeelding ]
En met iets meer detail
[ link | afbeelding ]
Alle 3 de baardjes samen mooi in beeld.
Ja is precies dezelfde als die wij zagen maar dan kleiner.quote:Op woensdag 21 april 2010 18:06 schreef Samzz het volgende:
Ik denk de kleinere versie. Die beeldjes komen me bekend voor
En hoe klein was die, die in het bakje zat?quote:Op woensdag 21 april 2010 23:08 schreef rats het volgende:
Is dat die bak die ze in de zaak ook hebben staan? (links boven naast toonbank) Lijkt er wel erg op namelijk en die was ook door een klant besteld geloof ik.
Vraagje aan de spinnenhouders... ik heb een keer een foto gezien van een paarsachtige spin en op de beurs lag zo'n soort spin met zelfde plaatje erop. Alleen was deze spin gewoon bruin. Krijgen ze de kleur pas op volwassen leeftijd en wat voor soort spin is het? Vind het een hele aparte en op foto mooie spin, dus ben wel nieuwsgierig naar het hoe en wat ervan.
Dat is idd het basis idee geweest voor onze nieuwe bak, ons terrarium is een flink stuk groter dan dat ze daar hadden staan.quote:Op woensdag 21 april 2010 23:08 schreef rats het volgende:
Is dat die bak die ze in de zaak ook hebben staan? (links boven naast toonbank) Lijkt er wel erg op namelijk en die was ook door een klant besteld geloof ik.
Dank je, ik heb eerlijk gezegd niet gekeken hoe oud ze zijn, vroeg met me alleen af.quote:Op woensdag 21 april 2010 23:51 schreef Phoneutria het volgende:
[..]
En hoe klein was die, die in het bakje zat?
Want als ze nog echt jong zijn, zijn ze vaak wel behoorlijk kleurloos.
Naarmate ze ouder worden hoe feller de kleuren eruit kunnen komen.
Maar sommige soorten verschillen weer heel erg waar ze hun kleuren krijgen. Meestal word het mooiste plaatje op het doosje gezet. Maar als inderdaad het plaatje op 't doosje een paarse spin laat zien kan je er gewoon van uit gaan dat naarmate hij ouder word ook paarser word.
AH ok, heb er vaak bij staan kijken, vind het een erg mooie bakquote:Op donderdag 22 april 2010 12:35 schreef Phoenix78 het volgende:
[..]
Dat is idd het basis idee geweest voor onze nieuwe bak, ons terrarium is een flink stuk groter dan dat ze daar hadden staan.
Weet je misschien de naam van 't beestje?quote:Op vrijdag 23 april 2010 00:34 schreef rats het volgende:
[..]
Dank je, ik heb eerlijk gezegd niet gekeken hoe oud ze zijn, vroeg met me alleen af.
Kan je me meer vertellen over deze soort? (leefgebied, gedrag, gifitg, etc etc.)
Op zich ben ik als de dood voor spinnen hahaha maar deze ziet er wel heel mooi uit (daarnaast fan van de braziliaanse witknieen weet inmiddels dat dit een vrij agressieve soort is)
woon jij dan in Hilversum of Enschede?quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:13 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Hilversum en Enschede is niet echt om de hoek nee
Momenteel heb ik 20+ Kikkers en 20 kikkervisjes. Heb een aantal terrariums (2) met 7x Geosesarma Vampir en 20-30 jonge krabbetjes (vampier krabben) en heb 2 hagedisjes (1x L. Lugubris en 1x Williamsi)
Kan niet helemaal vinden wat ik zocht, maar de Avicularia purpurea lijkt er nog het meeste op.quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:43 schreef Phoneutria het volgende:
[..]
Weet je misschien de naam van 't beestje?
Gewoon even googlen op purple tarantula dan zie je'm vast wel ergens!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |