quote:Op donderdag 1 april 2010 12:50 schreef Buschetta het volgende:
1976 belde ze willen hun "text based game" terug
Mensen die niks met tekst kunnen en alleen maar dingen snappen als ze in plaatjesvorm zijnquote:Op donderdag 1 april 2010 12:50 schreef Buschetta het volgende:
Grappig, die openingszin gebruik ik ook altijd.quote:Op donderdag 1 april 2010 12:49 schreef Hawkelite het volgende:
Hoi,
(Je kunt er flink wat geld me verdienen.)
Jij hebt zeker ook nog een morse-apparaat en telegraaf paal naast je huis staanquote:Op donderdag 1 april 2010 12:52 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Mensen die niks met tekst kunnen en alleen maar dingen snappen als ze in plaatjesvorm zijn
Haha!! 1 APRIL!!!!quote:Op donderdag 1 april 2010 13:01 schreef Hawkelite het volgende:
Ik weet nu ook waarom het Fok heet,
OMDAT ER -FOK-KING DOM WORDT GEREAGEERD.
mensen die denken dat er serieus gereageerd wordt op een topic over een game waar geld mee zou kunnen worden verdiendquote:Op donderdag 1 april 2010 13:01 schreef Hawkelite het volgende:
Ik weet nu ook waarom het Fok heet,
OMDAT ER -FOK-KING DOM WORDT GEREAGEERD.
Inderdaad, dat niemand daar nog over gevallen was.quote:
Als jij een tekst gebaseerd spel gaat maken, mag je best eerst fatsoenlijk Nederlands lerenquote:Op donderdag 1 april 2010 13:06 schreef Hawkelite het volgende:
Heb je wel is gekeken door wie bulletstar en kriminals etc is gemaakt.
Ik zie het nu ook pasquote:Op donderdag 1 april 2010 13:06 schreef PP. het volgende:
[..]
Inderdaad, dat niemand daar nog over gevallen was.
Wat is er fout aan?quote:[b]
Heb je wel is gekeken door wie bulletstar en kriminals etc is gemaakt.
[..]
Als jij een tekst gebaseerd spel gaat maken, mag je best eerst fatsoenlijk Nederlands leren
quote:Op donderdag 1 april 2010 13:15 schreef Dichtpiet. het volgende:
TS, in je OP heb je het over "ASK ME". moet dat niet "ASK IT ME" zijn?
Oeh! Daar raak je hem mee zeg! Ik denk dat hij niet meer kan slapen.quote:Op donderdag 1 april 2010 13:18 schreef Hawkelite het volgende:
Volgens mij heeft meneertje dutch... een EQ onder de -50 en een IQ heeft hij niet.
quote:Op donderdag 1 april 2010 12:50 schreef Buschetta het volgende:
quote:
quote:Op donderdag 1 april 2010 13:18 schreef Hawkelite het volgende:
Volgens mij heeft meneertje dutch... een EQ onder de -50 en een IQ heeft hij niet.
Je kan niet goed Nederlands typen, en een zinnetje van 2 tot 3 woorden in een andere taal is al moeilijk voor je... En dan noem je mij domquote:
quote:Op donderdag 1 april 2010 13:23 schreef Hawkelite het volgende:
En dat je lekker bent heb ik ook nog mijn twijfels over.
quote:Op donderdag 1 april 2010 13:26 schreef Hawkelite het volgende:
to is een klein schoonheidsfoutje en van die eerste zin waar ik een fout is schreef, vertel mij nou is wat daar echt zo fout in is.
Ik geloof je nietquote:Op donderdag 1 april 2010 13:29 schreef AMDB het volgende:
Vertel maar eens uitgebreid hoe je een text-based game maakt, ik heb namelijk geen idee.
?quote:
Ik heb serieus geen idee, waar moet je allemaal aan denken? Wat bepaalt je succes, wat is onmisbaar, hoe verdien je er geld mee?quote:
Ik wil het wel vertellen etc. als die knakker van dutch... er niet bij is dus even via privébericht.quote:Op donderdag 1 april 2010 13:35 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik heb serieus geen idee, waar moet je allemaal aan denken? Wat bepaalt je succes, wat is onmisbaar, hoe verdien je er geld mee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |