quote:Op donderdag 1 april 2010 12:50 schreef Buschetta het volgende:
1976 belde ze willen hun "text based game" terug
Mensen die niks met tekst kunnen en alleen maar dingen snappen als ze in plaatjesvorm zijnquote:Op donderdag 1 april 2010 12:50 schreef Buschetta het volgende:
Grappig, die openingszin gebruik ik ook altijd.quote:Op donderdag 1 april 2010 12:49 schreef Hawkelite het volgende:
Hoi,
(Je kunt er flink wat geld me verdienen.)
Jij hebt zeker ook nog een morse-apparaat en telegraaf paal naast je huis staanquote:Op donderdag 1 april 2010 12:52 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Mensen die niks met tekst kunnen en alleen maar dingen snappen als ze in plaatjesvorm zijn
Haha!! 1 APRIL!!!!quote:Op donderdag 1 april 2010 13:01 schreef Hawkelite het volgende:
Ik weet nu ook waarom het Fok heet,
OMDAT ER -FOK-KING DOM WORDT GEREAGEERD.
mensen die denken dat er serieus gereageerd wordt op een topic over een game waar geld mee zou kunnen worden verdiendquote:Op donderdag 1 april 2010 13:01 schreef Hawkelite het volgende:
Ik weet nu ook waarom het Fok heet,
OMDAT ER -FOK-KING DOM WORDT GEREAGEERD.
Inderdaad, dat niemand daar nog over gevallen was.quote:
Als jij een tekst gebaseerd spel gaat maken, mag je best eerst fatsoenlijk Nederlands lerenquote:Op donderdag 1 april 2010 13:06 schreef Hawkelite het volgende:
Heb je wel is gekeken door wie bulletstar en kriminals etc is gemaakt.
Ik zie het nu ook pasquote:Op donderdag 1 april 2010 13:06 schreef PP. het volgende:
[..]
Inderdaad, dat niemand daar nog over gevallen was.
Wat is er fout aan?quote:[b]
Heb je wel is gekeken door wie bulletstar en kriminals etc is gemaakt.
[..]
Als jij een tekst gebaseerd spel gaat maken, mag je best eerst fatsoenlijk Nederlands leren
quote:Op donderdag 1 april 2010 13:15 schreef Dichtpiet. het volgende:
TS, in je OP heb je het over "ASK ME". moet dat niet "ASK IT ME" zijn?
Oeh! Daar raak je hem mee zeg! Ik denk dat hij niet meer kan slapen.quote:Op donderdag 1 april 2010 13:18 schreef Hawkelite het volgende:
Volgens mij heeft meneertje dutch... een EQ onder de -50 en een IQ heeft hij niet.
quote:Op donderdag 1 april 2010 12:50 schreef Buschetta het volgende:
quote:
quote:Op donderdag 1 april 2010 13:18 schreef Hawkelite het volgende:
Volgens mij heeft meneertje dutch... een EQ onder de -50 en een IQ heeft hij niet.
Je kan niet goed Nederlands typen, en een zinnetje van 2 tot 3 woorden in een andere taal is al moeilijk voor je... En dan noem je mij domquote:
quote:Op donderdag 1 april 2010 13:23 schreef Hawkelite het volgende:
En dat je lekker bent heb ik ook nog mijn twijfels over.
quote:Op donderdag 1 april 2010 13:26 schreef Hawkelite het volgende:
to is een klein schoonheidsfoutje en van die eerste zin waar ik een fout is schreef, vertel mij nou is wat daar echt zo fout in is.
Ik geloof je nietquote:Op donderdag 1 april 2010 13:29 schreef AMDB het volgende:
Vertel maar eens uitgebreid hoe je een text-based game maakt, ik heb namelijk geen idee.
?quote:
Ik heb serieus geen idee, waar moet je allemaal aan denken? Wat bepaalt je succes, wat is onmisbaar, hoe verdien je er geld mee?quote:
Ik wil het wel vertellen etc. als die knakker van dutch... er niet bij is dus even via privébericht.quote:Op donderdag 1 april 2010 13:35 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik heb serieus geen idee, waar moet je allemaal aan denken? Wat bepaalt je succes, wat is onmisbaar, hoe verdien je er geld mee?
Het kan ook gewoon hier, ik hoorde namelijk dat DutchErrorist hier niet meer ging meelezenquote:Op donderdag 1 april 2010 13:37 schreef Hawkelite het volgende:
[..]
Ik wil het wel vertellen etc. als die knakker van dutch... er niet bij is dus even via privébericht.
DutchErroristquote:Op donderdag 1 april 2010 13:37 schreef Hawkelite het volgende:
[..]
Ik wil het wel vertellen etc. als die knakker van dutch... er niet bij is dus even via privébericht.
Oh nee klopt ik ben al wegquote:Op donderdag 1 april 2010 13:39 schreef AMDB het volgende:
[..]
Het kan ook gewoon hier, ik hoorde namelijk dat DutchErrorist hier niet meer ging meelezen
Heyquote:Op donderdag 1 april 2010 13:41 schreef Hawkelite het volgende:
Eerst even welk categorie game moet het zijn:
Actie/crime
fantasy
etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |