quote:Op donderdag 1 april 2010 12:50 schreef Buschetta het volgende:
1976 belde ze willen hun "text based game" terug
Mensen die niks met tekst kunnen en alleen maar dingen snappen als ze in plaatjesvorm zijnquote:Op donderdag 1 april 2010 12:50 schreef Buschetta het volgende:
1976 belde ze willen hun "text based game" terug
Grappig, die openingszin gebruik ik ook altijd.quote:Op donderdag 1 april 2010 12:49 schreef Hawkelite het volgende:
Hoi,
(Je kunt er flink wat geld me verdienen.)
Jij hebt zeker ook nog een morse-apparaat en telegraaf paal naast je huis staanquote:Op donderdag 1 april 2010 12:52 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Mensen die niks met tekst kunnen en alleen maar dingen snappen als ze in plaatjesvorm zijn
Haha!! 1 APRIL!!!!quote:Op donderdag 1 april 2010 13:01 schreef Hawkelite het volgende:
Ik weet nu ook waarom het Fok heet,
OMDAT ER -FOK-KING DOM WORDT GEREAGEERD.
mensen die denken dat er serieus gereageerd wordt op een topic over een game waar geld mee zou kunnen worden verdiendquote:Op donderdag 1 april 2010 13:01 schreef Hawkelite het volgende:
Ik weet nu ook waarom het Fok heet,
OMDAT ER -FOK-KING DOM WORDT GEREAGEERD.
Inderdaad, dat niemand daar nog over gevallen was.quote:
Als jij een tekst gebaseerd spel gaat maken, mag je best eerst fatsoenlijk Nederlands lerenquote:Op donderdag 1 april 2010 13:06 schreef Hawkelite het volgende:
Heb je wel is gekeken door wie bulletstar en kriminals etc is gemaakt.
Ik zie het nu ook pasquote:Op donderdag 1 april 2010 13:06 schreef PP. het volgende:
[..]
Inderdaad, dat niemand daar nog over gevallen was.
Wat is er fout aan?quote:[b]
Heb je wel is gekeken door wie bulletstar en kriminals etc is gemaakt.
[..]
Als jij een tekst gebaseerd spel gaat maken, mag je best eerst fatsoenlijk Nederlands leren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |