Dat ligt eraan wanneer hij geboren is.quote:foto Op donderdag 1 april 2010 12:06 schreef Leverworst het volgende:
Door dag in, dag uit te fokken is dat niet echt bevorderend voor je seksleven. Maar is hij nou maagd of niet?
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
80 stuks dan ook?quote:Op donderdag 1 april 2010 12:10 schreef Sigmund666 het volgende:
Hij heeft alleen maar vrouwen gebeft. Daarom heet ie ook Tong80.
quote:Op donderdag 1 april 2010 12:10 schreef ChiefBigFoot het volgende:
[..]
Dat ligt eraan wanneer hij geboren is.SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat dusquote:foto Op donderdag 1 april 2010 12:08 schreef Poostema het volgende:
Nee, hij heeft al een Fok!ster gegeven.
anaal?quote:
-C.quote:
Wie?quote:Op donderdag 1 april 2010 12:08 schreef Poostema het volgende:
Nee, hij heeft al een Fok!ster gegeven.
quote:
En het leven?quote:foto Op donderdag 1 april 2010 12:47 schreef svefn het volgende:
[..]
Wat maakt dit hele subforum uit?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop