Goed genoeg, Cougar Townquote:Op donderdag 1 april 2010 12:47 schreef slaveloos het volgende:
cougar city oid
quote:Op donderdag 1 april 2010 13:08 schreef Neleos het volgende:
Geen idee wie Harry Nak is...
Zie de laatste post van het vorige topic, er was discussie over de laatste vraag van Ofyles in dat topic en we hebben die vraag even niet meegenomen in de puntentelling.quote:Op donderdag 1 april 2010 13:14 schreef ScottTracy het volgende:
* Nu online: de nieuwe stand! (met dank aan Ofyles).
Tomtomaat komt iets dichterbij Yankee, Rucebo en Banaan halen qonmann in, MadMaster boekt veel winst en Bosbeetle is de hoogste nieuwe binnenkomer!
[ afbeelding ]
Ah, maar dan kunnen de punten alsnog in dit topic worden uitgedeeldquote:Op donderdag 1 april 2010 13:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zie de laatste post van het vorige topic, er was discussie over de laatste vraag van Ofyles in dat topic en we hebben die vraag even niet meegenomen in de puntentelling.
Volgens wiki is Liesje de dochter van Harry Nak, maar ik ga er vanuit dat slaveloos dit bedoelt.quote:
ik dacht dat het nichtje was, en thanks voor het waarnemen tomtomaatquote:Op donderdag 1 april 2010 13:25 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
Volgens wiki is Liesje de dochter van Harry Nak, maar ik ga er vanuit dat slaveloos dit bedoelt.
MM +1
Stand topic 1931
2 MadMaster
1 Cobra4
1 De_Hertog
1 slaveloos
quote:Op donderdag 1 april 2010 13:49 schreef MadMaster het volgende:
De Arend is één van de 2...
Heb jij nog wel tijd voor een quiz?quote:
Ja hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|