Misschien wat te lang, maar het is het lezen waard.
Echt ongelofelijk, ik zal het even samenvatten over de mensen met wie ik werk:
Als eerste is er een meisje die zich voordoet alsof ze een model is. Ik moet toegeven, ze ziet er lekker uit, maar ze doet constant dr haar en is vaak met make-up bezig. Ook is ze erg egocentrisch en denk niet aan de meningen van anderen. Ze is zo dom als een doos vol stenen. Het verbaast me dat ze nog de hersens heeft om te ademen.
Het volgende meisje is precies andersom. Ze is waarschijnlijk het slimste meisje dat er rond loopt. Ze kan zo veel meer maar toch blijft ze bij het groepje. Op een schaal van 1 tot 10 is ze -10. Ik denk ook niet dat ze zich wast of laat staan haar schaamhaar scheert. Ik verdenk haar er van dat ze lesbisch is, want telkens als we langs de gamma rijden wordt ze hysterisch..
En als laatste het pronk stonk van het groepje die een fucking stoner is. En dan niet iemand die af en toe een blowjte rookt, nee, deze gast is al stoned voordat hij komt werken, tijdens het werken en vast en zeker ook na het werk.
Ik geloof dat hij de afgelopen 10 jaar nooit nuchter is geweest en hij is pas 22. Hij kleed zichzelf als een hippy uit de jaren 60. En wat het nog erger maakt is dat hij zijn hond meeneemt. Elke dag moet ik naar de fucking grote hond kijken. Dat beest loopt de halve dag stoned rond van het passief meeroken. Soms lijkt het net ze met elkaar praten. Echt. Tevens hebben ze beide vaak honger en moeten we stoppen zodat ze kunnen eten.
maar goed, deze idioten rij ik rond in mijn busje en lossen we mysteries op en zo.
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡