Dat zeg ik... Hidalgo...quote:Op zaterdag 3 april 2010 18:48 schreef DeParo het volgende:
Nee incorrect.
Een van de hoofdpersonen heeft ook in LOTR gespeeld.
Nee, film aan het begin van de 17e eeuw, en de Nederlanden hebben een belangrijke rol.quote:
Zie ik daar het achterhoofd van Humfrey Bogart.quote:
Het achterhoofd is volgens mij van George Sanders.quote:Op zondag 4 april 2010 01:04 schreef DeParo het volgende:
[..]
Zie ik daar het achterhoofd van Humfrey Bogart.
Haha maar ik ken de film niet het zal desalniettemin vast wel een bekende zijn.
quote:Op zondag 4 april 2010 12:54 schreef Chen het volgende:
Dat is Anne Baxter, geen idee welke film. Misschien Late Liz, maar die is niet zo heel oud volgens mij...
quote:Op zondag 4 april 2010 12:54 schreef Chen het volgende:
Dat is Anne Baxter, geen idee welke film. Misschien Late Liz, maar die is niet zo heel oud volgens mij...
Ik geloof hem gewoom.quote:Op zondag 4 april 2010 15:44 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
[..]
.
No shit.
.
Ik zal je wel een punt geven hoor. Maar het is wel heel duidelijk dat je hier probeert te verdoezelen dat je hebt opgezocht. Als je ons wil doen geloven dat je die film van Anne wel kent en All about Eve niet, dan houd je ons voor wel heel naief.
Chen +1
6 SamuelofSEK
5 Chen
3 Patch
2 Asap
2 Hulkio
1 Bronson
1 lamers
1 DeParo
1 Flitspaal
En dat heb je vanmorgen toevallig op je kalender gelezenquote:Op zondag 4 april 2010 15:47 schreef Flitspaal het volgende:
Antwoord op jouw vraag:
Ze zijn allemaal vandaag jarig:
Hugo Weaving
Barry Pepper
Robert Downey Jr.
Heith Ledger
Omdat het:quote:Op zondag 4 april 2010 15:47 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ik geloof hem gewoom.
Snap niet dat je hier zo moeilijk over doet hm.
Ik wist dat die zou komen.quote:Op zondag 4 april 2010 15:53 schreef DeParo het volgende:
[..]
En dat heb je vanmorgen toevallig op je kalender gelezen![]()
.
Of je weet de verjaardag van alle sterren uit je hoofd![]()
.
quote:Op zondag 4 april 2010 15:54 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Omdat het:
1. al een recidivist is.
2. erg er bovenop ligt.
Mijn vraag:
[ afbeelding ]
Welke film?
quote:Op zondag 4 april 2010 15:47 schreef Flitspaal het volgende:
Antwoord op jouw vraag:
Ze zijn allemaal vandaag jarig:
Hugo Weaving
Barry Pepper
Robert Downey Jr.
Heith Ledger
Het vermoeden bestaat (we kunnen het nooit bewijzen) dat jij al vele keren antwoorden hebt opgezocht, en omdat het juist zo opvalt ben je er uiteindelijk een keer op aangesproken.quote:Op zondag 4 april 2010 16:44 schreef Chen het volgende:
[..]
![]()
Heb 1x idd wat opgezocht, en dat daarna ook toegegeven en mijzelf ook dat punt onteigend.
victorinox +1quote:
Dat is goed.quote:
Dan vraag ik graag, totdat jullie het zogenaamd kunnen bewijzen, er niet meer over te beginnenquote:Op zondag 4 april 2010 17:01 schreef victorinox het volgende:
[..]
Het vermoeden bestaat (we kunnen het nooit bewijzen) dat jij al vele keren antwoorden hebt opgezocht, en omdat het juist zo opvalt ben je er uiteindelijk een keer op aangesproken.
Mij maakt het trouwens niet uit of je het opzoekt of niet. Ik speel zelf namelijk niet voor de punten, maar gewoon voor de lol.
Chen +1quote:
Van seizoen 5 heb ik ze niet allemaal gezien, maar goed ik was al fan van Kumar, en wie kan Olivia Wilde nu vergetenquote:Op maandag 5 april 2010 00:02 schreef lamers het volgende:
Sorry was ff X-Factor aan het kijken. Gastrollen had ik alleen goed gerekend als ze er meerdere afleveringen in zaten.
DeParo +1
6 SamuelofSEK
3 Patch
2 Asap
2 Hulkio
2 Flitspaal
2 lamers
2 DeParo
1 Bronson
1 victorinox
1 InTrePidIvity
1 Moontje1980
Ik had er nog wel twee gewetenquote:Op maandag 5 april 2010 07:20 schreef Patch het volgende:
Lamers, jij bent een Die-Hard-"Lost"-fan?
Geen gewone kijker in ieder geval, anders kan je zoiets onmogelijk weten
Ik wel, dus heb in Lamers mijn gelijke gevondenquote:Op maandag 5 april 2010 09:53 schreef Hulkio het volgende:
[..]
Ik had er nog wel twee gewetenZou mezelf geen die-hard Lost-fan willen noemen.
InTrePidIvity +1quote:Op maandag 5 april 2010 21:56 schreef InTrePidIvity het volgende:
Op basis van Jack Nicholson, die bij Dennis Hoppers steruitreiking was en het feit dat Flitspaal zich schaamt, gok ik op Terms of Endearment.
Patch +1quote:
4 down, 2 to goquote:Op dinsdag 6 april 2010 12:27 schreef Dopekoe het volgende:
National Treasure
National Treasure 2: Book of secrets
Transformers
Anaconda
En toen hield het heel ff op.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |