Ja heel europa ligt plat. Kweet niet wanneer de vliegvelden weer open gaan, maar ik hoop voor je dat het snel weer gebeurd.quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:31 schreef Maharbal het volgende:
Volgens mij vliegt er nergens vanuit een west-europees vliegveld iets?
Net op "tijd". M'n vriendin komt volgende week vrijdag terug van 6 maanden Afrika. Als dit volgende week was gebeurd, had ik dingen kapotgeslagen.
Wen er maar aanquote:Op vrijdag 16 april 2010 17:42 schreef Eva4Evah het volgende:
Oei, ik ben een beetje geschrokken van de boeken die we moeten hebben voor de nieuwe periode. Drie keer zo dik als wat we tot nu toe hadden
Barst er straks nog een vulkaantje uitquote:Op vrijdag 16 april 2010 15:31 schreef Maharbal het volgende:
Volgens mij vliegt er nergens vanuit een west-europees vliegveld iets?
Net op "tijd". M'n vriendin komt volgende week vrijdag terug van 6 maanden Afrika. Als dit volgende week was gebeurd, had ik dingen kapotgeslagen.
Hoeveel kost het in totaal? Ik moet ze nl nog halenquote:Op vrijdag 16 april 2010 17:42 schreef Eva4Evah het volgende:
Oei, ik ben een beetje geschrokken van de boeken die we moeten hebben voor de nieuwe periode. Drie keer zo dik als wat we tot nu toe hadden
139 euro geloof ik, met 10% korting van de JSVU.quote:Op vrijdag 16 april 2010 20:07 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Hoeveel kost het in totaal? Ik moet ze nl nog halen
Ze worden ieder semester dikkerquote:Op vrijdag 16 april 2010 17:42 schreef Eva4Evah het volgende:
Ja, tentamens eerst inderdaad...en dan uitsmeren over een aantal maanden. Na al die tentamens en al die drukte van dit jaar heb ik er nog weinig kracht voor. De scriptie ga ik mooi op m'n gemak schrijven.quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:58 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Gefeliciteerd maar weer!![]()
Ik ga ook uitlopen met de scriptie - ik ga eerst de tentamens maken en dan probeer ik het in één krachtsinspanning te doen.
Heb je het boek van Pitlo?quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:12 schreef Eva4Evah het volgende:
Pff, heb net huiswerk van goederenrecht gemaakt (morgen eerste werkgroep), wat een ontiegelijk abstracte bende. Vind het nu al een verschrikkelijk vak
Ja hoe is de stand wat dat betreft? Heb je je nu al kunnen inschrijven voor die 2e master?quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:30 schreef Maharbal het volgende:
Ik denk alleen wel dat ik met m'n scriptie ga uitlopen, en dat ik die pas rond september af heb. Niet een ramp, aangezien ik toch doormoet voor master nr. 2
Geen ideequote:Op dinsdag 20 april 2010 23:04 schreef Marloes het volgende:
Wanneer haal je bovengemiddelde studieresultaten?
Ik overweeg mezelf ook in te schrijven. Het schijnt wel leuk te zijn in ieder geval. Vorig jaar ben ik niet door de selectieprocedure heen gekomen, maar misschien dit jaar beterquote:Op dinsdag 20 april 2010 21:38 schreef -Trinity- het volgende:
Ik overweeg me op te geven voor het Summercourt van het OM. Iemand enig idee of dit een goed of minder goed idee is? Ik vraag me af hoe streng de selectie is...
Bij ons duurt dat standaard vier weken, daar hebben ze geen excuus voor nodigquote:Op dinsdag 20 april 2010 21:38 schreef -Trinity- het volgende:
Ondertussen gebruikt goederenrecht de invoering van het nieuwe administratiesysteem als excuus om ons na meer dan 3 weken nog steeds geen resultaten van het tentamen te presenteren.
Jup... wat opzich best okee iss, maar het hoorcollege was echt 3x niks. Echt helemaal niks van opgestoken, die man was echt zó vreemdquote:
Die had ik ookquote:Op woensdag 21 april 2010 09:26 schreef Eva4Evah het volgende:
[..]
Jup... wat opzich best okee iss, maar het hoorcollege was echt 3x niks. Echt helemaal niks van opgestoken, die man was echt zó vreemd(voor de UU'ers: ene Milo).
Ik mag me niet inschrijven totdat ik dus de eerste master binnen heb...quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:36 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ja hoe is de stand wat dat betreft? Heb je je nu al kunnen inschrijven voor die 2e master?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |