Mijn cola is net op, maar verder is het hier niet veel anders. Tijd voor een schitterend betoog over de nutteloosheid van het Stabiliteits- en Groeipact in het kader van het vak Economic Policy in the EU (van 500 woordenquote:Op woensdag 14 april 2010 16:06 schreef aaipod het volgende:
[..]
Nu zit ik ook achter mijn PC maar met een enorm boek op mijn schoot, MS Word voor mijn neus en een blikje energy drink naast me. O hoe tijden veranderen
Op dit tijdstip?quote:Op donderdag 15 april 2010 01:35 schreef Marloes het volgende:
Is er hier toevallig nog iemand die het boek Asser, Zakenrecht, Eigendom en beperkte rechten, laatste druk (2008) in de aanbieding heeft? Nieuw kost ie 126 eurootjes en dat is best veel voor een student
Allemachtig wat een bedragquote:Op donderdag 15 april 2010 01:35 schreef Marloes het volgende:
Is er hier toevallig nog iemand die het boek Asser, Zakenrecht, Eigendom en beperkte rechten, laatste druk (2008) in de aanbieding heeft? Nieuw kost ie 126 eurootjes en dat is best veel voor een student
Ja, en dat is dan voor 7 weekjes excl. de kosten voor de readersquote:
Kun je bij Kluwer Navigator? Daar staat hij ook.quote:Op donderdag 15 april 2010 01:35 schreef Marloes het volgende:
Ja dat had ik al gezien inderdaad, maar ik moet bijv. voor de eerste week al 70 blz. lezen en dat vind ik op die manier niet zo fijnquote:Op donderdag 15 april 2010 13:12 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Kun je bij Kluwer Navigator? Daar staat hij ook.
Helaas heb ik geen Vermande, dus ik kan je niet helpenquote:Op donderdag 15 april 2010 15:34 schreef di0r1 het volgende:
Tijdens het vak burgerlijk procesrecht wordt er vaak verwezen naar de verordening: Brussel I en het verdrag: Lugano.
Ik kan deze niet vinden in mijn wetboek. Ik heb het wetboek vermande. Wie kan mij vertellen waar het staat?
Oh lekker dan, dan sta ik straks eeuwig bekend als deserteurquote:Op donderdag 15 april 2010 15:55 schreef aaipod het volgende:
[..]
Helaas heb ik geen Vermande, dus ik kan je niet helpen![]()
Maar stel je even voor in ieder geval! Vertel even aan welke universiteit je studeert en in welk jaar je zit, dan kom je in de OP en dat is leuk!Eeuwige roem!
Tsja, dat had je van tevoren moeten bedenken, dame!quote:Op donderdag 15 april 2010 16:16 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Oh lekker dan, dan sta ik straks eeuwig bekend als deserteur![]()
Whehequote:Op donderdag 15 april 2010 16:28 schreef aaipod het volgende:
[..]
Tsja, dat had je van tevoren moeten bedenken, dame!
Zo dat is wel knudde zegquote:Op vrijdag 16 april 2010 09:04 schreef Orbis het volgende:
Nou, de New York-studiereis staat op losse schroeven. Ik zit in ieder geval weer thuis en we gaan als reiscommissie kijken of vandaag of uiterlijk morgen alsnog kunnen vertrekken... Wat heb ik IJsland ooit aangedaan, ik had niet eens mijn spaargeld bij IceSave staan.
Dát is zeker waar, honderdduizenden mensen gestrand, las ik. Maar ik ga nu weer naar Leiden toe om te zien of we een vlucht via Parijs kunnen fixen. Wish me luckquote:Op vrijdag 16 april 2010 09:15 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Zo dat is wel knudde zegNja je zit niet als enige in dat schuitje.
Haha ok *wisht luck voor Orbis*quote:Op vrijdag 16 april 2010 09:19 schreef Orbis het volgende:
[..]
Dát is zeker waar, honderdduizenden mensen gestrand, las ik. Maar ik ga nu weer naar Leiden toe om te zien of we een vlucht via Parijs kunnen fixen. Wish me luck.
Veel succes ik hoop dat je kan gaan!quote:Op vrijdag 16 april 2010 09:19 schreef Orbis het volgende:
[..]
Dát is zeker waar, honderdduizenden mensen gestrand, las ik. Maar ik ga nu weer naar Leiden toe om te zien of we een vlucht via Parijs kunnen fixen. Wish me luck.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |