ik ZEG toch, het maakt mij niet uit wat een ander doet?quote:Op donderdag 1 april 2010 02:23 schreef swantje het volgende:
[..]
Triest dat jij niet om kan gaan met mensen met een andere opvatting. Maar ik zal het laten rusten inderdaad, dit helpt het topic niet echt
Nu schrijf je dat je 'neutraal' bent tov mensen met een andere mening. Prima!quote:Op donderdag 1 april 2010 02:26 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
ik ZEG toch, het maakt mij niet uit wat een ander doet?
Moeten ze zelf weten, ik gaf daarbij mijn idee weer...
Of kun jij er soms niet mee omgaan dat er ook mensen zijn die een andere mening hebben dan jij?
Ah ok. duidelijk. maar met een ander vrijen, terwijl je mekaar net ontmoet hebt en de aantrekkingskracht en gevoel is er, kan voor jou dus niet? Sex kan dus pas in een langdurige relatie in jouw beleving?quote:Op donderdag 1 april 2010 02:14 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Als dat de tendens is tegenwoordig prima, maar ik hoop toch dat er nog genoeg mensen zijn die weten wat gevoelens zijn en weten wat liefde is voor een ander.
Maar goed in deze maatschappij is al zoveel verloederd dus dit ook vast wel.
Precies. Maar seks kan wel een uiting van liefde zijn.quote:Op donderdag 1 april 2010 01:12 schreef Mido85 het volgende:
Sex is iets fysieks terwijl liefde een emotie is.
ik snap nogsteeds niet waarom lust/sex om het effe geen liefde kan zijn. Maar ik geloof jullie wel hoor. Ik heb dan ook nul ervaring. Dus het zal wel.quote:Op vrijdag 2 april 2010 09:39 schreef J0ycie88 het volgende:
Seks zonder liefde geeft een heel ander gevoel dan seks met iemand waarvan je houd/waar je verlieft op bent.. Seks zonder liefde is alleen maar lust, terwijl er bij seks met liefde zoveel meer bij komt kijken..
Ik zie er dus ook een duidelijk verschil in..
Kan wel, maar dan is het dus lust + liefde, en niet enkel lust.quote:Op vrijdag 2 april 2010 16:31 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
ik snap nogsteeds niet waarom lust/sex om het effe geen liefde kan zijn. Maar ik geloof jullie wel hoor. Ik heb dan ook nul ervaring. Dus het zal wel.
Ik denk dat het verschil ook niet beter te omschrijven valt.. Tis een gevoel wat je erbij hebt, en dat is sowieso voor iedereen anders. Je zou het eens uit moeten proberen dan weet je hetquote:Op vrijdag 2 april 2010 16:31 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
ik snap nogsteeds niet waarom lust/sex om het effe geen liefde kan zijn. Maar ik geloof jullie wel hoor. Ik heb dan ook nul ervaring. Dus het zal wel.
Voel je bij sex niets dan ?quote:Op vrijdag 2 april 2010 16:52 schreef Cherryblossom het volgende:
Liefde is iets dat je voelt
Seks is een handeling.. Om het verschil even plat te verwoorden.
Nu zoals het bedoeld is:
Seks zonder relatie kan best lekker zijn, maar voor mij is het hem niet. Ik bouw liever eerst een band op met iemand(zoals ik met mn vriend gedaan heb). Dan heb je al die verliefde gevoelens, je kent de persoon door en door, en als je dan seks hebt, weet je ook dat het niet uit maakt als het niet helemaal gesmeerd loopt, je lacht erom en probeert het nog eens..
Met mijn ervaring op zak, kan ik zeggen dat voor mij liefde en seks aan elkaar verbonden zijn. Ik hoef geen seks meer zonder liefde. Vind het met liefde veel leuker
Kan ik hieruit opmaken dat dit ook je eerste liefde is.quote:Op vrijdag 2 april 2010 16:52 schreef Cherryblossom het volgende:
Nu zoals het bedoeld is:
Seks zonder relatie kan best lekker zijn, maar voor mij is het hem niet. Ik bouw liever eerst een band op met iemand(zoals ik met mn vriend gedaan heb). Dan heb je al die verliefde gevoelens, je kent de persoon door en door, en als je dan seks hebt, weet je ook dat het niet uit maakt als het niet helemaal gesmeerd loopt, je lacht erom en probeert het nog eens..
Met mijn ervaring op zak, kan ik zeggen dat voor mij liefde en seks aan elkaar verbonden zijn. Ik hoef geen seks meer zonder liefde. Vind het met liefde veel leuker
Verliefdheid misschien, maar liefde? Nee, dan moet je elkaar langer kennen.quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:19 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Voel je bij sex niets dan ?
EDIT: het lijkt alsdof ik in herhaling val met min vragen.
Een vriend van mij (nu een succesvol verf-kunstenaar) zei dat bij zijn eerste keer sex hij al na 17 sec. klaarkwam. Ook van andere bronnen hoor ik dat penetratie enzo toch wel erg heftig is. Ik kan me dan ook niet voorstellen dat je bij 'normaal sex' niks zou kunnen voelen. Je kan mekaar toch ook innig zoenen tijdens de sex als je mekaar net hebt ontmoet?. Strelen, kknuffelen etcetera. En als je daar de tijd voor neemt, kan je dan echt geen liefde voelen voor en met mekaar?
en "liefde op het eerste gezicht" dan? Moet dat dan verliefdheid op het eerste gezicht zijnquote:Op vrijdag 2 april 2010 18:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Verliefdheid misschien, maar liefde? Nee, dan moet je elkaar langer kennen.
Ja. En ik denk ook niet dat je dat erg letterlijk moet opvatten.quote:Op vrijdag 2 april 2010 18:05 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
en "liefde op het eerste gezicht" dan? Moet dat dan verliefdheid op het eerste gezicht zijn
Zeker geen eerste liefde.quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:43 schreef ossenstront het volgende:
[..]
Kan ik hieruit opmaken dat dit ook je eerste liefde is.
Bij seks met iemand waar je geen relatie mee hebt voel je heus wel iets. Maar als het klaar was, bleven we niet gezellig liggen kletsen, lachen enzo, een bak vruchtenyoghurt eten.. dingen die ik nu met mn vriend wel doe.quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:19 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Voel je bij sex niets dan ?
EDIT: het lijkt alsdof ik in herhaling val met min vragen.
Een vriend van mij (nu een succesvol verf-kunstenaar) zei dat bij zijn eerste keer sex hij al na 17 sec. klaarkwam. Ook van andere bronnen hoor ik dat penetratie enzo toch wel erg heftig is. Ik kan me dan ook niet voorstellen dat je bij 'normaal sex' niks zou kunnen voelen. Je kan mekaar toch ook innig zoenen tijdens de sex als je mekaar net hebt ontmoet?. Strelen, kknuffelen etcetera. En als je daar de tijd voor neemt, kan je dan echt geen liefde voelen voor en met mekaar?
ok,quote:Op vrijdag 2 april 2010 18:14 schreef Cherryblossom het volgende:
[..]
Zeker geen eerste liefde.
Ik heb ook een periode gekend dat ik veel met een jongen sprak(digitaal) maar geen relatie had vanwege de afstand. Toch een paar keer afgesproken en seks gehad, zonder echt verliefde gevoelens.
Nu ik een vaste relatie heb, met iemand die ik regelmatig zie, en waarmee ik alles kan bespreken, en waarmee ik regelmatig seks heb, weet ik dat ik dat gewoon fijner vind. De ene keer innig de liefde bedrijven, de andere keer gewoon een flinke sekspartij.
Bij die andere jongen waar ik geen relatie mee had, was het anders, moest ik letten op wat ik deed, was ik onzeker over hoe ik eruit zag, moest ik op mn woorden letten(bang om dom over te komen)...
Hiervoor heb ik trouwens vriendjes gehad waarmee ik ook wel iets deed, maar seks met een van mn exen was gewoon uitproberen enzo, lukte niet goed dus ook niet vaak gedaan en al helemaal geen plezier aan beleefd.
Spijker op de kopquote:Op vrijdag 2 april 2010 16:52 schreef Cherryblossom het volgende:
Nu zoals het bedoeld is:
Wat praat men in het algemeen toch klein over iets wat ze zelf graag 5x per dag doen. En dan tegen anderen gaan zeggen dat het niets voorstelt. Of dat het zelfs niet belangrijk is in het levenquote:Op zaterdag 3 april 2010 02:27 schreef TijnIIE het volgende:
Seks is alleen een stoel en een tafelHandige dingen, horen bij je huis, maar kun je ook op een andere plek tegenkomen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |