Laagste prijs zit rond de 40, nog ff geduld dus. Verwacht dat Kratos rond nov. platinum wordt.quote:Op woensdag 7 april 2010 11:56 schreef Beach het volgende:
Is GoW3 al ergens voor onder de 30 euro gespot?
Ja, stil nou... ik heb de game ook nog niet.quote:Op woensdag 7 april 2010 12:18 schreef Poit het volgende:
[..]
Jonguh, die game is z'n volle 50 euro waard!!
Vind je het nou niet vervelend dat je ]I[ zo stug volhoudt en niemand het overneemt of er ook maar op reageert?quote:Op woensdag 7 april 2010 12:59 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ja, stil nou... ik heb de game ook nog niet.
Ik ben een echte faler momenteel, geen FF-XIII en geen God of War ]I[...
Het is dat je een toffe peer bent anders had ik je inderdaad een faler genoegquote:Op woensdag 7 april 2010 12:59 schreef Fallen het volgende:
[..]
Dat noemen ze klasse...quote:Op woensdag 7 april 2010 13:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Vind je het nou niet vervelend dat je ]I[ zo stug volhoudt en niemand het overneemt of er ook maar op reageert?
SUCCES!quote:Op woensdag 7 april 2010 13:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Vind je het nou niet vervelend dat je ]I[ zo stug volhoudt en niemand het overneemt of er ook maar op reageert?
Nee totaal niet, het valt me gewoon opquote:Op woensdag 7 april 2010 13:16 schreef Fallen het volgende:
[..]
SUCCES!![]()
Eindelijk iemand die hapt!
Ow, wacht... dat vind ik helemaal niet zo belangrijk.![]()
Trouwens, waarom zo'n persoonlijke insteek? Ergens last van ofzo?
Waarom heb je dan een PS3quote:Op woensdag 7 april 2010 12:59 schreef Fallen het volgende:
[..]
Heavy Rain, Motorstorm Pacific Rift, MGS4, Folklore, Killzone2, Uncharted en nog wat andere games.quote:
Ach, geeft niet... je mist er niet zo veel aan...quote:
Dan moet je het spel eens spelenquote:Op woensdag 7 april 2010 13:57 schreef Amos_ het volgende:
Wat is die demo van Yakuza 3 overigens ehm.. vreemd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |