quote:
Dan zijn het geen hetero's. Lijkt me.quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:28 schreef mike_hunt het volgende:
sommige hetero's zijn daar niet vies van
Och, als het hun eigen zaad is...quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:32 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Dan zijn het geen hetero's. Lijkt me.
dat weet je niet, alhoewel die ankle bracelet is a dead give-a-way.quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:32 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Dan zijn het geen hetero's. Lijkt me.
Volgens mij ging dat niet over het in je haar smeren van sperma. Dat is ook niet iets wat homo's standaard doen. Sommigen misschien wel, maar dat heeft dan weinig met hun seksuele voorkeur te maken, lijkt me.quote:
aan die pica te zien werd je dus niet nat?quote:
zoals je fobo? of is het meer een mohawk?quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:33 schreef wonderer het volgende:
Je ziet vrijdag wel hoe mijn haar zit, Mikey
nee, meer om een fetish...quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:38 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Volgens mij ging dat niet over het in je haar smeren van sperma. Dat is ook niet iets wat homo's standaard doen. Sommigen misschien wel, maar dat heeft dan weinig met hun seksuele voorkeur te maken, lijkt me.
Sorry, ik slaap half.quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:38 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Volgens mij ging dat niet over het in je haar smeren van sperma. Dat is ook niet iets wat homo's standaard doen. Sommigen misschien wel, maar dat heeft dan weinig met hun seksuele voorkeur te maken, lijkt me.
yeah, soals in mijn foboquote:Op woensdag 31 maart 2010 23:40 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
zoals je fobo? of is het meer een mohawk?![]()
ben toch benieuwd..
quote:
bar april in rue de vaseline in amsterdamquote:Op donderdag 1 april 2010 00:26 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
tis pas open nieuw hoezo dát nou weer dan
ow ja , buenas
Ew. Why?quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:31 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
om nou zaad in je haar te smeren
only in sexgames
Heb net mijn eerste kopje thee!quote:
quote:Op donderdag 1 april 2010 10:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dus ik zou je nu met de mattenklopper moeten geven ?
Alsof iemand hier zich ook maar iets aantrekt van mijn opmerkingen hierquote:Op donderdag 1 april 2010 11:07 schreef Baltar het volgende:
[..]
Je durft nog te wapperen, na de opmerking van stroekie??
Geeft Baltar op beide schouders een schouderklop, u is goed bezigquote:Op donderdag 1 april 2010 11:02 schreef Baltar het volgende:
[..]
![]()
Nee, hoef mar 8 uur per week aan studie te besteden, ben nu al iedere dag 5 uur ermee bezig
Kijk, zo hoor ik het graagquote:Op donderdag 1 april 2010 11:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Geeft Baltar op beide schouders een schouderklop, u is goed bezig
moet je toch beter je best doenquote:Op donderdag 1 april 2010 12:00 schreef Baltar het volgende:
And IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII iaaaaaaaaaaaaaaaiiiiiiiiiiiiiiiiiii killed the topic
Wie een kuil graaft voor een ander.......quote:Op donderdag 1 april 2010 12:07 schreef creno het volgende:
1e 1april grap gemaakt, ook meteen zelf in één getrapt...
werkt zich te barsten ?quote:Op donderdag 1 april 2010 12:08 schreef Baltar het volgende:
[..]
Wie een kuil graaft voor een ander.......
Jemigquote:Op donderdag 1 april 2010 12:10 schreef Ang3l het volgende:
Mama Angel in 't ziekenhuis met longontsteking
Bah. Stom.
bah wat naarquote:Op donderdag 1 april 2010 12:10 schreef Ang3l het volgende:
Mama Angel in 't ziekenhuis met longontsteking
Bah. Stom.
Hem? Mama Ang3l?quote:
MIJN MAMA IS GEEN TRAVOquote:
Da's niet Mama Angelquote:
quote:Op donderdag 1 april 2010 15:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Hee hallo daar is ons meel monster weer
het is moeilijk typen met 1 handquote:Op donderdag 1 april 2010 15:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar mijn hinten pakt Mieke dan weer niet op
wat nu nog niet klaar met rukken ?quote:Op donderdag 1 april 2010 15:41 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
het is moeilijk typen met 1 hand
Nee, ik was nog niet zo ver. Liep te kutten met wat kabels and stuff.
quote:Op donderdag 1 april 2010 15:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wat nu nog niet klaar met rukken ?
Wat denk je dat ik ben, een mietje?quote:Op donderdag 1 april 2010 11:07 schreef Baltar het volgende:
[..]
Je durft nog te wapperen, na de opmerking van stroekie??
Je mag er naar kijkenquote:Op donderdag 1 april 2010 16:59 schreef Ang3l het volgende:
Mag ik met Jesse Nambiar trouwen? Ahh toe?
Hoe heb je dat de vorige jaren gedaan?quote:Op donderdag 1 april 2010 18:00 schreef TheaterMaMa het volgende:
het is witte donderdag, traditioneel vier ik dan de vriendschap
met brood en smeerseltjes en wijn, doe ik echt al jaren, met wisselende samenstellingen, vaak ook gekleed in het wit en bebloede witte lakens aan de voordeur. zegt het je niets? kan me haast niet voorstellen dat je daar nog nooit bij bent geweest. ik kan me haast niet voorstellen dat ik het er hier nooit over heb gehad. stroekie enlighten us.quote:Op donderdag 1 april 2010 18:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hoe heb je dat de vorige jaren gedaan?
Bij gadgets is zoiets niet relevant.quote:Op donderdag 1 april 2010 18:54 schreef wonderer het volgende:
Ben je tevreden over je huidige telefoon?
Nog nooit.quote:Op donderdag 1 april 2010 18:44 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
met brood en smeerseltjes en wijn, doe ik echt al jaren, met wisselende samenstellingen, vaak ook gekleed in het wit en bebloede witte lakens aan de voordeur. zegt het je niets? kan me haast niet voorstellen dat je daar nog nooit bij bent geweest.
Kan ik me ook niet herinneren.quote:ik kan me haast niet voorstellen dat ik het er hier nooit over heb gehad. stroekie enlighten us.
you can do itquote:Op donderdag 1 april 2010 18:59 schreef Ang3l het volgende:
Bluuurgh. Zo optreden in de Zenith.
Let's get this over with.
Ik ben strontverkouden
Ja, op zich kan dat best. Hij is soms wat traagjes, maar doet het op zich nog prima.quote:Op donderdag 1 april 2010 18:57 schreef Vlarp het volgende:
Kun je nog 1 of 2 jaar vooruit met je mobiel? En wil je dat ook?
Gewoon sim-only en het geld dat je zo bespaart op je telefoonrekening opzij zetten, en dan over een poosje een nog luxerder telefoon kopen dan je nu zou kunnen krijgen met een nieuw aboquote:Op donderdag 1 april 2010 19:05 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Ja, op zich kan dat best. Hij is soms wat traagjes, maar doet het op zich nog prima.
hangt er vanaf of je veel belt of niet.quote:Op donderdag 1 april 2010 18:49 schreef oinaru_isan het volgende:
Mijn mobiele abonnement loopt af. Zal ik nou een sim only doen (=goedkoper) of verlengen met een nieuwe phone?
Eerst eens kijken wat dat uitmaakt in prijs, en hoe groot die besparing dan is.quote:Op donderdag 1 april 2010 19:18 schreef wonderer het volgende:
[..]
Gewoon sim-only en het geld dat je zo bespaart op je telefoonrekening opzij zetten, en dan over een poosje een nog luxerder telefoon kopen dan je nu zou kunnen krijgen met een nieuw abo
Ik gebruik eigenlijk vooral mobiel internet en wat sms. Mobiel bellen doe ik er (op dit moment) maar weinig mee. Maar dat kan veranderen.quote:Op donderdag 1 april 2010 19:19 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
hangt er vanaf of je veel belt of niet.
voor mobiel internet bestaat meestal wel n apart abonnement.quote:Op donderdag 1 april 2010 19:23 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Ik gebruik eigenlijk vooral mobiel internet en wat sms. Mobiel bellen doe ik er (op dit moment) maar weinig mee. Maar dat kan veranderen.
Volgens mij best veel...quote:Op donderdag 1 april 2010 19:21 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Eerst eens kijken wat dat uitmaakt in prijs, en hoe groot die besparing dan is.
Watjes in je neusquote:Op donderdag 1 april 2010 18:59 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben strontverkouden
Huh?quote:
Ooh.quote:
ja heb je me diverse malen over verteld. Maar tafelschikken en gastenlijst bleven geheim voor mijquote:Op donderdag 1 april 2010 18:44 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
met brood en smeerseltjes en wijn, doe ik echt al jaren, met wisselende samenstellingen, vaak ook gekleed in het wit en bebloede witte lakens aan de voordeur. zegt het je niets? kan me haast niet voorstellen dat je daar nog nooit bij bent geweest. ik kan me haast niet voorstellen dat ik het er hier nooit over heb gehad. stroekie enlighten us.
geen zin in de file voor de IKEA?quote:Op donderdag 1 april 2010 19:44 schreef Stroekie het volgende:
zo 1e en 2e paardag onder de pannen. Heerlijk de millennium triologie films kijken. Beter dan auto- en meubelboulevard
ik ga wel op een minder drukke dag bij bartjebart koffiedrinken op de zaakquote:Op donderdag 1 april 2010 19:46 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
geen zin in de file voor de IKEA?
volgens mij moet ik dan toch eerst zelf kind-af zijnquote:Op donderdag 1 april 2010 19:53 schreef Desmonkey het volgende:
Stroek wanneer krijg je kinderen?
Het lijkt er niet op:quote:
maar weet je ook al merk en type smartphone je wil ?quote:Op donderdag 1 april 2010 19:59 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Het lijkt er niet op:
Als ik een 1 jarig Sim only abonnement neem met hetzelfde aantal belminuten en hetzelfde hetzelfde mobiel internetabonnement wat ik nu heb, dan is dat 22,50 per maand. Kies ik voor sneller mobiel internet dan is dat 27,50 per maand.
Een vergelijkbaar abonnement maar dan voor 2 jaar mét telefoon is 21 euro per maand. En met sneller mobiel internet 26 euro per maand.
zaterdag is geen 2e paasdagquote:Op donderdag 1 april 2010 20:08 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Neem je dan wel je overlevingspakket mee?
1e/2e geen verschil volgens mijquote:
Lampen, een kastje, een tafeltje, kapstok en nog wat frutsels voor aan de muurquote:Op donderdag 1 april 2010 20:11 schreef Baltar het volgende:
[..]
En wat ga je nog allemaal voor je paleisje aanschaffen???
Vitamine B12 injectionsquote:Op donderdag 1 april 2010 18:59 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben strontverkouden
paardag?quote:Op donderdag 1 april 2010 19:44 schreef Stroekie het volgende:
zo 1e en 2e paardag onder de pannen. Heerlijk de millennium triologie films kijken. Beter dan auto- en meubelboulevard
en dan ben je eindelijk klaar?quote:Op donderdag 1 april 2010 20:39 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Lampen, een kastje, een tafeltje, kapstok en nog wat frutsels voor aan de muur
hoezo kom je terug dan?quote:Op donderdag 1 april 2010 20:51 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
en dan ben je eindelijk klaar?![]()
Ben nu ook bezig met het zoeken van een huis in A'dam.. voor als ik hier later in het jaar voor onbepaalde tijd verblijf.
quote:
Ojee.......quote:Op donderdag 1 april 2010 20:51 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ben nu ook bezig met het zoeken van een huis in A'dam.. voor als ik hier later in het jaar voor onbepaalde tijd verblijf.
Tegenwoordig doe ik de ochtend, middag en soms de avondploegquote:Op donderdag 1 april 2010 20:53 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
jij bent ook weer terug hier. Maar je hoorde toch bij de middagploeg voorheen?
Gaat slecht met mijn moeder. Dus ik wil in de buurt blijven. Ik ga nog wel straks terug. En dan kom ik tegen de zomer weer hier. Tenminste, dat is het plan. Maar dat verandert ook per dag.quote:
Wat heeft je moeder dan? ernstig?quote:Op donderdag 1 april 2010 20:55 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Gaat slecht met mijn moeder. Dus ik wil in de buurt blijven. Ik ga nog wel straks terug. En dan kom ik tegen de zomer weer hier. Tenminste, dat is het plan. Maar dat verandert ook per dag.
That you remember?quote:Op donderdag 1 april 2010 20:53 schreef Baltar het volgende:
[..]
Ojee.......
Moet je dan weer de kast in? zal wel neem ik aan
o das veel!quote:Op donderdag 1 april 2010 20:55 schreef Baltar het volgende:
[..]
Tegenwoordig doe ik de ochtend, middag en soms de avondploeg
ok, sterke met allesquote:Op donderdag 1 april 2010 20:55 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Gaat slecht met mijn moeder. Dus ik wil in de buurt blijven. Ik ga nog wel straks terug. En dan kom ik tegen de zomer weer hier. Tenminste, dat is het plan. Maar dat verandert ook per dag.
quote:Op donderdag 1 april 2010 20:57 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
That you remember?![]()
Nee, ik hoef er niet meer in, aagezien ik er nooit uit was.Er verandert toch niet zoveel. Er zijn maar een paar mensen die het weten. En ik heb gayromeo ontdekt.
![]()
Nee, nog steeds een sabatical en met BF gaat het goed hoorquote:Op donderdag 1 april 2010 20:58 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o das veel!
dat kan twee dingen betekenen..
je hebt een nieuwe baan of het is uit met je vriend?![]()
of c......
quit pro quo clarice..quote:
Je komt dus gewoon terug naar NL?quote:Op donderdag 1 april 2010 20:51 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
O, dat is een lekkere combi ja......quote:Op donderdag 1 april 2010 21:01 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
quit pro quo clarice..
Ze heeft reumatoïode artritis. vergevorderd. En MS en dat gaat nu erg snel.
Kerken? voor een koorknaapje to go?quote:Op donderdag 1 april 2010 20:59 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ok, sterke met alles![]()
maar kan je morgen nu wel met wonderer door amsterdam lopen of gaan jullie alleen naar kerken?
sabbatical? Netjes!quote:Op donderdag 1 april 2010 21:01 schreef Baltar het volgende:
[..]
Nee, nog steeds een sabatical en met BF gaat het goed hoor
Jepperdepep en jepperdepep.quote:Op donderdag 1 april 2010 21:05 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
sabbatical? Netjes!heb ik ook nu. Heerlijk!
![]()
je woont samen, toch?
ja voor onbepaalde tijd, maar als het me te lang duurt, dan trek ik die stekker er eigenhandig uit.quote:
moet nu ineens aan filmpje denkenquote:Op donderdag 1 april 2010 21:07 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja voor onbepaalde tijd, maar als het me te lang duurt, dan trek ik die stekker er eigenhandig uit.
hoezo? verveel je je? hoe lang is die sabbatical van je al bezig?quote:Op donderdag 1 april 2010 21:06 schreef Baltar het volgende:
[..]
Jepperdepep en jepperdepep.
Maar de sabbatical mag ook wel weer over zijn
quote:Op donderdag 1 april 2010 21:08 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
moet nu ineens aan filmpje denken
[HOMO] #2370 Gozer, doe ff relaxed. Laaaateerrrrrrrrquote:Op donderdag 1 april 2010 18:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hoe heb je dat de vorige jaren gedaan?
Dat las ik!quote:Op donderdag 1 april 2010 21:07 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja voor onbepaalde tijd, maar als het me te lang duurt, dan trek ik die stekker er eigenhandig uit.
Slechte keusquote:
Ow ja en dan zeker met van die semi-anonieme foto'squote:Op donderdag 1 april 2010 20:57 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
That you remember?![]()
Nee, ik hoef er niet meer in, aagezien ik er nooit uit was.Er verandert toch niet zoveel. Er zijn maar een paar mensen die het weten. En ik heb gayromeo ontdekt.
![]()
Oh my god! dan weet je wel hoe of wat....mijn vriend heeft MSquote:Op donderdag 1 april 2010 21:01 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
quit pro quo clarice..
Ze heeft reumatoïode artritis. vergevorderd. En MS en dat gaat nu erg snel.
heyquote:Op donderdag 1 april 2010 22:12 schreef Yoppie het volgende:
[..]
Oh my god! dan weet je wel hoe of wat....mijn vriend heeft MS![]()
Maar goeienavond allemaal voor degenen die nog niet slapen
Ja, alweerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het komt goed. Zo niet, dan toch
Gezelligheid kent geen tijdquote:Op donderdag 1 april 2010 22:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben er ook nog even.
Haha tja... das ook een puntquote:Op donderdag 1 april 2010 22:12 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nou ja, anders duurt het nog langer voor ik spullen heb
niemand en iedereenquote:Op donderdag 1 april 2010 22:44 schreef Yoppie het volgende:
Wie is trouwens toch die Anonieme Fokker?
moet je gewoon aanzetten dat alleen mensen die ingelogt zijn op je fobo kunnen komenquote:Op donderdag 1 april 2010 23:06 schreef Yoppie het volgende:
[..]
Das waar, maar ik wil graag weten wie er in mn fotoboek gluurt
Volgens mij heb ik dat aan, maar je kan ook aanzetten, dacht ik, dat je anoniem kijkt....quote:Op donderdag 1 april 2010 23:07 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
moet je gewoon aanzetten dat alleen mensen die ingelogt zijn op je fobo kunnen komen
Dan is de keuze vrij snel gemaakt denk ik... wow.quote:Op donderdag 1 april 2010 19:59 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Het lijkt er niet op:
Als ik een 1 jarig Sim only abonnement neem met hetzelfde aantal belminuten en hetzelfde hetzelfde mobiel internetabonnement wat ik nu heb, dan is dat 22,50 per maand. Kies ik voor sneller mobiel internet dan is dat 27,50 per maand.
Een vergelijkbaar abonnement maar dan voor 2 jaar mét telefoon is 21 euro per maand. En met sneller mobiel internet 26 euro per maand.
En de 1 jarige variant (met mobiel) is respectievelijk 28,50 en 33,50 euro.
quote:
Ik ben vast een hele slechte homo maar wat is het verschil tussen prosecco en wijn?quote:
Op een podium?quote:
Ik heb al op. In da club met m'n matties, je weetz.quote:
Mousserende wijn. That's all eigenlijk.quote:Op donderdag 1 april 2010 23:36 schreef Steve het volgende:
Prosecco is ook gewoon een wijn, van de proseccodruif.
Ik heb net twee drams whisky op in anderhalf uur. Ietwat... onstabiel nuquote:
haai shatzquote:
ok kanquote:Op donderdag 1 april 2010 23:59 schreef Xiance het volgende:
[..]
haai shatz
ik wou gewoon eens anders binnen komen dan vrolijk zingend met de volume op 87
Heuj. Ik ga net slapen. Tot morgen (ik ben er al om 12:30 want een andere vriend wou ook een boekquote:
quote:Op vrijdag 2 april 2010 00:12 schreef mike_hunt het volgende:
BTW Marco Dapper (van Eating out 2)
what a hot bitch.![]()
![]()
[ afbeelding ]
Maar we spreken nog steeds af 13.30 uur?quote:Op vrijdag 2 april 2010 00:10 schreef wonderer het volgende:
[..]
Heuj. Ik ga net slapen. Tot morgen (ik ben er al om 12:30 want een andere vriend wou ook een boek).
Yepyep, heb met hem ook afgesproken bij de BK, dus dat komt goed. Toedelsquote:Op vrijdag 2 april 2010 00:13 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Maar we spreken nog steeds af 13.30 uur?
quote:Op vrijdag 2 april 2010 00:14 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yepyep, heb met hem ook afgesproken bij de BK, dus dat komt goed. Toedels
red je dat wel dan, zit je straks met een enorme kater en moeie benen van al je lopenquote:Op vrijdag 2 april 2010 00:13 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Maar we spreken nog steeds af 13.30 uur?
en in de film gaat ie ook nog full frontal nude. Zag er zeker netjes uit!quote:
enorme kater? nee, dat heb ik nooit!.quote:Op vrijdag 2 april 2010 00:16 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
red je dat wel dan, zit je straks met een enorme kater en moeie benen van al je lopen
Ik ook nietquote:Op vrijdag 2 april 2010 00:24 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
enorme kater? nee, dat heb ik nooit!.![]()
En dan straks weer afzeggen zekerquote:lopen? ik heb vandaag niet gewandeld. Deze week niet.
en dan ben je niet brak?quote:Nee, ik ga vanuit dat feestje meteen naar WOnderer toe. Ik ga niet een paar uurtjes slapen, want dan ben ik gebroken.
omdat je niet drinkt? of wel? what is het? Bier? of sterkere dingen?quote:
afzeggen? je bedoelt Nijmegen? Nee, dat kan ik niet maken. Ze vermoorden me!quote:En dan straks weer afzeggen zeker![]()
Nee hoor. een nachtje doorhalen gaat prima. Ben niet antiekquote:en dan ben je niet brak?
meestal gewoon bier ja, misschien drink ik te weining ofzoquote:Op vrijdag 2 april 2010 00:32 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
omdat je niet drinkt? of wel? what is het? Bier? of sterkere dingen?
iedereen kan 5km lopenquote:[..]
afzeggen? je bedoelt Nijmegen? Nee, dat kan ik niet maken. Ze vermoorden me!Ik heb al startbewijs en nummer and shit. Tuurlijk moet ik kilometers maken en dat doe ik ook. Geldermalsen staat op het programma. Word wel een dranktocht met de groep, maar het is maar 5 km dus moet wel lukken.
niet?quote:[..]
Nee hoor. een nachtje doorhalen gaat prima. Ben niet antiek
quote:Op vrijdag 2 april 2010 00:35 schreef Yurithemaster het volgende:
[quote]
meestal gewoon bier ja, misschien drink ik te weining ofzo![]()
nee, dat moest 25 km zijn, was een foutje..quote:iedereen kan 5km lopen![]()
hoop van nietquote:niet?
Nee.quote:Op vrijdag 2 april 2010 09:53 schreef Deceit het volgende:
iedereen vrij van het werk door die kutgoede vrijdag?
Dat boeit nietquote:
Hij heet Snow Villiers.quote:
Van teveel interesse krijg ik het benauwdquote:
En de mijne is Oerba Dia Vanillequote:Op vrijdag 2 april 2010 10:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Van teveel interesse krijg ik het benauwd
Maar mijn echte naam is Snow
Neuken?quote:
quote:
Dat hoeft ook niet en dat komt ook nooit.quote:
Nou en? Het snot druipt uit m'n neus en het bloed uit m'n vinger.quote:Op vrijdag 2 april 2010 11:40 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
En het zonnetje schijnt ook nog.
TMI.quote:Op vrijdag 2 april 2010 11:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou en? Het snot druipt uit m'n neus en het bloed uit m'n vinger.
Als ik nou ook nog incontinent was, diaree had en een SOA... dan droop zowat alles.
Huilen moet ik e rvan! Zie je, mijn ogen druipen ook al!
Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaajeeeeeeeeeeerrrrrrrrriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiik!quote:
zondag en maandagmiddag dus naar millennium trilogie in Verkadefabriekquote:Op vrijdag 2 april 2010 12:39 schreef Deceit het volgende:
wat zijn jullie weekend paas goede vrijdag plannen?
Hete sex...tenminste dat is de planning.quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:39 schreef Deceit het volgende:
mag ik meedoenquote:Op vrijdag 2 april 2010 13:04 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Hete sex...tenminste dat is de planning.
ben net in boek 1 begonnen en heb alle 3 de delen, dus ben benieuwddddquote:Op vrijdag 2 april 2010 12:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zondag en maandagmiddag dus naar millennium trilogie in Verkadefabriek
Winkelen (Kleren) dat doe ik altijd om in een betere stemming te rakenquote:Op vrijdag 2 april 2010 12:39 schreef Deceit het volgende:
Plan je dat? Dat gebeurt toch gewoon spontaan?quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:04 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Hete sex...tenminste dat is de planning.
na bladzijde 50 was ik hooked, en kon ik het boek niet meer wegleggen voordat het uit wasquote:Op vrijdag 2 april 2010 13:11 schreef Deceit het volgende:
[..]
ben net in boek 1 begonnen en heb alle 3 de delen, dus ben benieuwdddd
kijk u eensquote:Op vrijdag 2 april 2010 13:15 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Winkelen (Kleren) dat doe ik altijd om in een betere stemming te raken
Goedemorgen hier![]()
![]()
Ola taz bomquote:Op vrijdag 2 april 2010 13:17 schreef Deceit het volgende:
Hoi Nuno
Dank jequote:
Jij kan toch stomende sex hebben met je eigen vent?quote:
Nou ja aangezien het spontaan niet meer gebeurd moet ik het nu wel plannenquote:Op vrijdag 2 april 2010 13:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Plan je dat? Dat gebeurt toch gewoon spontaan?
Jaquote:Op vrijdag 2 april 2010 12:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaajeeeeeeeeeeerrrrrrrrriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiik!
Snel deel 3 doen?
kanquote:Op vrijdag 2 april 2010 14:10 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nou ja aangezien het spontaan niet meer gebeurd moet ik het nu wel plannen
kanquote:Op vrijdag 2 april 2010 14:10 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Jij kan toch stomende sex hebben met je eigen vent?
Hoe on-joods!quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:52 schreef TheaterMaMa het volgende:
lastig twitteren met spijkers in je handen en voeten
Maar met een ander heb je ook geen enkel probleem?quote:
neeee monogamie staat bij mij bovenaan!quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:57 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Maar met een ander heb je ook geen enkel probleem?
Heel goed!quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:14 schreef Deceit het volgende:
[..]
neeee monogamie staat bij mij bovenaan!
Rare Roze Recalcitrante RugRidder!quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:14 schreef Deceit het volgende:
[..]
neeee monogamie staat bij mij bovenaan!
Celibaat is een keuzequote:Op vrijdag 2 april 2010 15:58 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik leef al 6 jaar officieel celibatair
Daarom vind ik 't ook iets onzinnigs.quote:Op vrijdag 2 april 2010 16:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
alsof priesters en andere geestelijken zich daar wat aan gelegen laten liggen
Hoe gay was deze postquote:Op vrijdag 2 april 2010 17:14 schreef Ang3l het volgende:
Oeh, het is echt goede vrijdag!
Al minstens een jaar (2 zelfs denk ik) zie ik een hele mooie peper- en zoutmolen bij de Bijenkorf.
King of Pepper & Queen of Salt. In de vorm van een zwart en wit schaakstuk.
Alleen die krengen waren serieus 39,95 eur.... per STUK, niet per set.
Vond ik ECHT te absurd veel.... 80 eur voor een set!
En maar nooit in de aanbieding...2x doldwaze dagen voorbij... nee hoor... 39.95 p/st.
En nu eeeeeeeeeeeeeeindelijk............ in de aanbieding!
Een vriendin van me wist dat ik die wilde en belde me net op. And now they're MINE!!!!!!!!
het had erger gekund. Als je een cheerleader had gepost met de tekst: ik heb een nieuwe tas !quote:
quote:Op vrijdag 2 april 2010 18:06 schreef creno het volgende:
[..]
het had erger gekund. Als je een cheerleader had gepost met de tekst: ik heb een nieuwe tas !
Mag vloer ook?quote:
12 euro stuk? Das nie veel!quote:
Homootjequote:Op vrijdag 2 april 2010 17:14 schreef Ang3l het volgende:
Oeh, het is echt goede vrijdag!
Al minstens een jaar (2 zelfs denk ik) zie ik een hele mooie peper- en zoutmolen bij de Bijenkorf.
King of Pepper & Queen of Salt. In de vorm van een zwart en wit schaakstuk.
Alleen die krengen waren serieus 39,95 eur.... per STUK, niet per set.
Vond ik ECHT te absurd veel.... 80 eur voor een set!
En maar nooit in de aanbieding...2x doldwaze dagen voorbij... nee hoor... 39.95 p/st.
En nu eeeeeeeeeeeeeeindelijk............ in de aanbieding!
Een vriendin van me wist dat ik die wilde en belde me net op. And now they're MINE!!!!!!!!
Blij dat ik glij?quote:
quote:Achteruitrijden (op Circuit Park Zandvoort of circuit in Valkenswaard)
Badkuiprace
Blij Dat Ik Glij (in een berggebied)
Caravanrace
Dan maar de lucht in
De Aanhanger Wint
Duw 'm D'r Af
Fiets 'm 'r in
Freewheelen
Gein op 't plein
Heen en Weer
Hoog en droog
Lol aan de Katrol
Loop er eens in
Met Glans van de Schans
Met Je As Over De Plas
Op Glad IJs (ergens op een ijsbaan)
Pompen of Verzuipen
Pret in Bed
Rol 'm 'r op
Schiet 'm d'r af
Snel Naar De Bel
Tobbedansen
Tobbedansen Speciaal
Uitpakken en Wegwezen
Vlieg er eens uit
Jeugdsentimentquote:Op vrijdag 2 april 2010 22:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou Ter land, ter zee en in de lucht heeft meer dan een paar onderdelen die uiterst dubbelzinnig zijn.
[..]
Woensdag krijg ik ze. Ik maak wel een fotoquote:Op vrijdag 2 april 2010 18:57 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
12 euro stuk? Das nie veel!
Happy Ang3l
Ze klinken trouwens wel heul hip!
Wat doe jij vaak copy/paste van je Twitter zegquote:Op vrijdag 2 april 2010 19:58 schreef TheaterMaMa het volgende:
heerlijk dat de was weer buiten gehangen kan worden
quote:
Ik zie een verbandquote:
Totdat Waxx kwamquote:Op vrijdag 2 april 2010 22:35 schreef Ang3l het volgende:
Oek, en scoooooore, wat een boel op een rij
I'm on a rolllll!
quote:Op vrijdag 2 april 2010 22:37 schreef Waxxer het volgende:
God ja nou ja sorry hoor dan ga ik wel weer ik wilde alleen maar gezellig doen en participeren en ook onderdeel uitmaken van deze online community daar kan ik verder ook niks aan doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |