Mousserende wijn. That's all eigenlijk.quote:Op donderdag 1 april 2010 23:36 schreef Steve het volgende:
Prosecco is ook gewoon een wijn, van de proseccodruif.
Ik heb net twee drams whisky op in anderhalf uur. Ietwat... onstabiel nuquote:
haai shatzquote:
ok kanquote:Op donderdag 1 april 2010 23:59 schreef Xiance het volgende:
[..]
haai shatz
ik wou gewoon eens anders binnen komen dan vrolijk zingend met de volume op 87
Heuj. Ik ga net slapen. Tot morgen (ik ben er al om 12:30 want een andere vriend wou ook een boekquote:
quote:Op vrijdag 2 april 2010 00:12 schreef mike_hunt het volgende:
BTW Marco Dapper (van Eating out 2)
what a hot bitch.![]()
![]()
[ afbeelding ]
Maar we spreken nog steeds af 13.30 uur?quote:Op vrijdag 2 april 2010 00:10 schreef wonderer het volgende:
[..]
Heuj. Ik ga net slapen. Tot morgen (ik ben er al om 12:30 want een andere vriend wou ook een boek).
Yepyep, heb met hem ook afgesproken bij de BK, dus dat komt goed. Toedelsquote:Op vrijdag 2 april 2010 00:13 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Maar we spreken nog steeds af 13.30 uur?
quote:Op vrijdag 2 april 2010 00:14 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yepyep, heb met hem ook afgesproken bij de BK, dus dat komt goed. Toedels
red je dat wel dan, zit je straks met een enorme kater en moeie benen van al je lopenquote:Op vrijdag 2 april 2010 00:13 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Maar we spreken nog steeds af 13.30 uur?
en in de film gaat ie ook nog full frontal nude. Zag er zeker netjes uit!quote:
enorme kater? nee, dat heb ik nooit!.quote:Op vrijdag 2 april 2010 00:16 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
red je dat wel dan, zit je straks met een enorme kater en moeie benen van al je lopen
Ik ook nietquote:Op vrijdag 2 april 2010 00:24 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
enorme kater? nee, dat heb ik nooit!.![]()
En dan straks weer afzeggen zekerquote:lopen? ik heb vandaag niet gewandeld. Deze week niet.
en dan ben je niet brak?quote:Nee, ik ga vanuit dat feestje meteen naar WOnderer toe. Ik ga niet een paar uurtjes slapen, want dan ben ik gebroken.
omdat je niet drinkt? of wel? what is het? Bier? of sterkere dingen?quote:
afzeggen? je bedoelt Nijmegen? Nee, dat kan ik niet maken. Ze vermoorden me!quote:En dan straks weer afzeggen zeker![]()
Nee hoor. een nachtje doorhalen gaat prima. Ben niet antiekquote:en dan ben je niet brak?
meestal gewoon bier ja, misschien drink ik te weining ofzoquote:Op vrijdag 2 april 2010 00:32 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
omdat je niet drinkt? of wel? what is het? Bier? of sterkere dingen?
iedereen kan 5km lopenquote:[..]
afzeggen? je bedoelt Nijmegen? Nee, dat kan ik niet maken. Ze vermoorden me!Ik heb al startbewijs en nummer and shit. Tuurlijk moet ik kilometers maken en dat doe ik ook. Geldermalsen staat op het programma. Word wel een dranktocht met de groep, maar het is maar 5 km dus moet wel lukken.
niet?quote:[..]
Nee hoor. een nachtje doorhalen gaat prima. Ben niet antiek
quote:Op vrijdag 2 april 2010 00:35 schreef Yurithemaster het volgende:
[quote]
meestal gewoon bier ja, misschien drink ik te weining ofzo![]()
nee, dat moest 25 km zijn, was een foutje..quote:iedereen kan 5km lopen![]()
hoop van nietquote:niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |