quote:
Dan zijn het geen hetero's. Lijkt me.quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:28 schreef mike_hunt het volgende:
sommige hetero's zijn daar niet vies van
Och, als het hun eigen zaad is...quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:32 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Dan zijn het geen hetero's. Lijkt me.
dat weet je niet, alhoewel die ankle bracelet is a dead give-a-way.quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:32 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Dan zijn het geen hetero's. Lijkt me.
Volgens mij ging dat niet over het in je haar smeren van sperma. Dat is ook niet iets wat homo's standaard doen. Sommigen misschien wel, maar dat heeft dan weinig met hun seksuele voorkeur te maken, lijkt me.quote:
aan die pica te zien werd je dus niet nat?quote:
zoals je fobo? of is het meer een mohawk?quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:33 schreef wonderer het volgende:
Je ziet vrijdag wel hoe mijn haar zit, Mikey
nee, meer om een fetish...quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:38 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Volgens mij ging dat niet over het in je haar smeren van sperma. Dat is ook niet iets wat homo's standaard doen. Sommigen misschien wel, maar dat heeft dan weinig met hun seksuele voorkeur te maken, lijkt me.
Sorry, ik slaap half.quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:38 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Volgens mij ging dat niet over het in je haar smeren van sperma. Dat is ook niet iets wat homo's standaard doen. Sommigen misschien wel, maar dat heeft dan weinig met hun seksuele voorkeur te maken, lijkt me.
yeah, soals in mijn foboquote:Op woensdag 31 maart 2010 23:40 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
zoals je fobo? of is het meer een mohawk?![]()
ben toch benieuwd..
quote:
bar april in rue de vaseline in amsterdamquote:Op donderdag 1 april 2010 00:26 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
tis pas open nieuw hoezo dįt nou weer dan
ow ja , buenas
Ew. Why?quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:31 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
om nou zaad in je haar te smeren
only in sexgames
Heb net mijn eerste kopje thee!quote:
quote:Op donderdag 1 april 2010 10:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dus ik zou je nu met de mattenklopper moeten geven ?
Alsof iemand hier zich ook maar iets aantrekt van mijn opmerkingen hierquote:Op donderdag 1 april 2010 11:07 schreef Baltar het volgende:
[..]
Je durft nog te wapperen, na de opmerking van stroekie??
Geeft Baltar op beide schouders een schouderklop, u is goed bezigquote:Op donderdag 1 april 2010 11:02 schreef Baltar het volgende:
[..]
![]()
Nee, hoef mar 8 uur per week aan studie te besteden, ben nu al iedere dag 5 uur ermee bezig
Kijk, zo hoor ik het graagquote:Op donderdag 1 april 2010 11:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Geeft Baltar op beide schouders een schouderklop, u is goed bezig
moet je toch beter je best doenquote:Op donderdag 1 april 2010 12:00 schreef Baltar het volgende:
And IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII iaaaaaaaaaaaaaaaiiiiiiiiiiiiiiiiiii killed the topic
Wie een kuil graaft voor een ander.......quote:Op donderdag 1 april 2010 12:07 schreef creno het volgende:
1e 1april grap gemaakt, ook meteen zelf in één getrapt...
werkt zich te barsten ?quote:Op donderdag 1 april 2010 12:08 schreef Baltar het volgende:
[..]
Wie een kuil graaft voor een ander.......
Jemigquote:Op donderdag 1 april 2010 12:10 schreef Ang3l het volgende:
Mama Angel in 't ziekenhuis met longontsteking
Bah. Stom.
bah wat naarquote:Op donderdag 1 april 2010 12:10 schreef Ang3l het volgende:
Mama Angel in 't ziekenhuis met longontsteking
Bah. Stom.
Hem? Mama Ang3l?quote:
MIJN MAMA IS GEEN TRAVOquote:
Da's niet Mama Angelquote:
quote:Op donderdag 1 april 2010 15:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Hee hallo daar is ons meel monster weer
het is moeilijk typen met 1 handquote:Op donderdag 1 april 2010 15:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar mijn hinten pakt Mieke dan weer niet op
wat nu nog niet klaar met rukken ?quote:Op donderdag 1 april 2010 15:41 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
het is moeilijk typen met 1 hand
Nee, ik was nog niet zo ver. Liep te kutten met wat kabels and stuff.
quote:Op donderdag 1 april 2010 15:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wat nu nog niet klaar met rukken ?
Wat denk je dat ik ben, een mietje?quote:Op donderdag 1 april 2010 11:07 schreef Baltar het volgende:
[..]
Je durft nog te wapperen, na de opmerking van stroekie??
Je mag er naar kijkenquote:Op donderdag 1 april 2010 16:59 schreef Ang3l het volgende:
Mag ik met Jesse Nambiar trouwen? Ahh toe?
Hoe heb je dat de vorige jaren gedaan?quote:Op donderdag 1 april 2010 18:00 schreef TheaterMaMa het volgende:
het is witte donderdag, traditioneel vier ik dan de vriendschap
met brood en smeerseltjes en wijn, doe ik echt al jaren, met wisselende samenstellingen, vaak ook gekleed in het wit en bebloede witte lakens aan de voordeur. zegt het je niets? kan me haast niet voorstellen dat je daar nog nooit bij bent geweest. ik kan me haast niet voorstellen dat ik het er hier nooit over heb gehad. stroekie enlighten us.quote:Op donderdag 1 april 2010 18:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hoe heb je dat de vorige jaren gedaan?
Bij gadgets is zoiets niet relevant.quote:Op donderdag 1 april 2010 18:54 schreef wonderer het volgende:
Ben je tevreden over je huidige telefoon?
Nog nooit.quote:Op donderdag 1 april 2010 18:44 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
met brood en smeerseltjes en wijn, doe ik echt al jaren, met wisselende samenstellingen, vaak ook gekleed in het wit en bebloede witte lakens aan de voordeur. zegt het je niets? kan me haast niet voorstellen dat je daar nog nooit bij bent geweest.
Kan ik me ook niet herinneren.quote:ik kan me haast niet voorstellen dat ik het er hier nooit over heb gehad. stroekie enlighten us.
you can do itquote:Op donderdag 1 april 2010 18:59 schreef Ang3l het volgende:
Bluuurgh. Zo optreden in de Zenith.
Let's get this over with.
Ik ben strontverkouden
Ja, op zich kan dat best. Hij is soms wat traagjes, maar doet het op zich nog prima.quote:Op donderdag 1 april 2010 18:57 schreef Vlarp het volgende:
Kun je nog 1 of 2 jaar vooruit met je mobiel? En wil je dat ook?
Gewoon sim-only en het geld dat je zo bespaart op je telefoonrekening opzij zetten, en dan over een poosje een nog luxerder telefoon kopen dan je nu zou kunnen krijgen met een nieuw aboquote:Op donderdag 1 april 2010 19:05 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Ja, op zich kan dat best. Hij is soms wat traagjes, maar doet het op zich nog prima.
hangt er vanaf of je veel belt of niet.quote:Op donderdag 1 april 2010 18:49 schreef oinaru_isan het volgende:
Mijn mobiele abonnement loopt af. Zal ik nou een sim only doen (=goedkoper) of verlengen met een nieuwe phone?
Eerst eens kijken wat dat uitmaakt in prijs, en hoe groot die besparing dan is.quote:Op donderdag 1 april 2010 19:18 schreef wonderer het volgende:
[..]
Gewoon sim-only en het geld dat je zo bespaart op je telefoonrekening opzij zetten, en dan over een poosje een nog luxerder telefoon kopen dan je nu zou kunnen krijgen met een nieuw abo
Ik gebruik eigenlijk vooral mobiel internet en wat sms. Mobiel bellen doe ik er (op dit moment) maar weinig mee. Maar dat kan veranderen.quote:Op donderdag 1 april 2010 19:19 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
hangt er vanaf of je veel belt of niet.
voor mobiel internet bestaat meestal wel n apart abonnement.quote:Op donderdag 1 april 2010 19:23 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Ik gebruik eigenlijk vooral mobiel internet en wat sms. Mobiel bellen doe ik er (op dit moment) maar weinig mee. Maar dat kan veranderen.
Volgens mij best veel...quote:Op donderdag 1 april 2010 19:21 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Eerst eens kijken wat dat uitmaakt in prijs, en hoe groot die besparing dan is.
Watjes in je neusquote:Op donderdag 1 april 2010 18:59 schreef Ang3l het volgende:
Bluuurgh. Zo optreden in de Zenith.
Let's get this over with.
Ik ben strontverkouden
Huh?quote:
Ooh.quote:
ja heb je me diverse malen over verteld. Maar tafelschikken en gastenlijst bleven geheim voor mijquote:Op donderdag 1 april 2010 18:44 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
met brood en smeerseltjes en wijn, doe ik echt al jaren, met wisselende samenstellingen, vaak ook gekleed in het wit en bebloede witte lakens aan de voordeur. zegt het je niets? kan me haast niet voorstellen dat je daar nog nooit bij bent geweest. ik kan me haast niet voorstellen dat ik het er hier nooit over heb gehad. stroekie enlighten us.
geen zin in de file voor de IKEA?quote:Op donderdag 1 april 2010 19:44 schreef Stroekie het volgende:
zo 1e en 2e paardag onder de pannen. Heerlijk de millennium triologie films kijken. Beter dan auto- en meubelboulevard
ik ga wel op een minder drukke dag bij bartjebart koffiedrinken op de zaakquote:Op donderdag 1 april 2010 19:46 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
geen zin in de file voor de IKEA?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |