Wat een TT zeg....quote:
quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:21 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
maakt dat het minder leuk om hier te posten?
Het spijt me, maar dat kan echt niet.quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:22 schreef Montelly het volgende:
[..]
Niet zolang jij en ik er zijn![]()
+ af en toe rookert
Thanks man, appreciate itquote:Op woensdag 31 maart 2010 23:22 schreef Montelly het volgende:
[..]
Niet zolang jij en ik er zijn![]()
+ af en toe rookert
geen probleem maat..quote:
Het zijn net Turken.quote:Op donderdag 1 april 2010 01:10 schreef Burakius het volgende:
Marokkanen hebben blijkbaar neger bloed in hen. Normaal praten in een restaurant wil ze maar niet lukken. Ik heb liever een stijgende vliegtuig wat naast mijn bed plaats vindt, dan dat ik 10 marokkanen moet aanhoren in een restaurant. Ik heb liever 10 negervrouwen die vlak naast me zitten in een bus en telefoneren dan 10 marokkanen in een restaurant. Serieus.
Krijgen jullie geen opvoeding in ethiek in jullie cultuur of hoe zit dat?
Heey klote Pers. Waarom zien die Westerse Perzen er FOKKING GAY uit. HAHAHAHAHAquote:
Waarom zien de Westerse Turken in Duitsland en Nederland er uit alsof ze Gokhu uit Dragonball Z zijn. Neem eens een kijkje bijvoorbeeld in Almelo.quote:Op donderdag 1 april 2010 01:20 schreef Burakius het volgende:
[..]
Heey klote Pers. Waarom zien die Westerse Perzen er FOKKING GAY uit. HAHAHAHAHA
Ik kijk soms Rotana. Echte FAG BOYS. Zelfs gays zeggen: Damn dude, those Iranians sure are gay.
Als Turken Saiya-jins waren, dan waren Perzen Super-Gayjins. Ik hoef alleen maar Rotana het woord te geven. Dude Perzen zien er té gay uit als ze verwesteren. Het is zo verwesterd, dat Westenaren zeggen, dude oké I get it already. This is enough.quote:Op donderdag 1 april 2010 01:21 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Waarom zien de Westerse Turken in Duitsland en Nederland er uit alsof ze allemaal in Dragonball Z zitten?
Rotana.quote:Op donderdag 1 april 2010 01:22 schreef Burakius het volgende:
[..]
Als Turken Saiya-jins waren, dan waren Perzen Super-Gayjins. Ik hoef alleen maar Rotana het woord te geven. Dude Perzen zien er té gay uit als ze verwesteren. Het is zo verwesterd, dat Westenaren zeggen, dude oké I get it already. This is enough.
Take me out.quote:Op donderdag 1 april 2010 01:23 schreef Burakius het volgende:
Tevens die Pers die kwam op Take me-Out. Ze hebben altijd funkyGAYstyle.
Dan zaten jullie nu nog vast in de middeleeuwen. Hoe hadden jullie anders het rijk willen besturen? Wat was er dan wel niet terechtgekomen van de Turkse poëzie die nergens was geweest zonder de Perzische invloeden? Wat was er overgebleven van de architectuur in Turkije? Hoe hadden de Europeanen hun kennis dan weer terugkregen en verbeterd zien worden? Nee, de wereld zonder Perzen is als een lamp zonder olie.quote:Op donderdag 1 april 2010 01:28 schreef Burakius het volgende:
Misschien hadden we jullie Perzen een betere pak slaag moeten geven in al die eeuwen dat we over jullie hebben geregeerd.
Maar jullie waren een zwak volk militair gezien. Het is goed dat jullie onder de hoede zijn genomen van Turken zodat jullie je wetenschappelijke vordering hebben kunnen uitvoeren. Het ene helpt het andere.quote:Op donderdag 1 april 2010 01:33 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Dan zaten jullie nu nog vast in de middeleeuwen. Hoe hadden jullie anders het rijk willen besturen? Wat was er dan wel niet terechtgekomen van de Turkse poëzie die nergens was geweest zonder de Perzische invloeden? Wat was er overgebleven van de architectuur in Turkije? Hoe hadden de Europeanen hun kennis dan weer terugkregen en verbeterd zien worden? Nee, de wereld zonder Perzen is als een lamp zonder olie.![]()
We hadden jullie Turken nog in de buurt van Mongolie moeten houden.![]()
Niet waar. Wij hebben ongeveer 1000 jaar lang vanaf 550 v.C. tot 650 n.C. - met een tussenpoos ten tijde van Alexander - bijna de gehele Midden-Oosten en daarbuiten onder controle gehad. We hebben enkel veldslagen van de Grieken verloren, maar de Romeinen veelvuldig verslagen zoals bij de slag van Carrhae waar tienduizend Parthen 40.000 Romeinen versloegen. De Romeinen waren daarna zo angstig geworden dat ze een poos lang de Parthen niet meer durfden aan te vallen. De Parthische schot is in de gehele wereld bekend net zoals de Sassanidische ruiters.quote:Op donderdag 1 april 2010 01:45 schreef Burakius het volgende:
[..]
Maar jullie waren een zwak volk militair gezien. Het is goed dat jullie onder de hoede zijn genomen van Turken zodat jullie je wetenschappelijke vordering hebben kunnen uitvoeren. Het ene helpt het andere.
Ook de Cataphract is een Perzisch uitvinding:quote:De ridderschap kon opkomen dankzij enkele vernieuwingen in de wapentechniek, die vermoedelijk in het Parthische of Sassanidische Perzië voor het eerst met elkaar werden gecombineerd: stijgbeugel en grotere, sterkere paardenrassen (de maliënkolder wordt hier ook genoemd, ook al bestaat deze al vanaf de 4e eeuw v.Chr.). Een dergelijke cavalerie had een enorm militair overwicht op de licht bewapende en/of slecht gedisciplineerde infanterie. Het Byzantijnse Rijk nam in de 6e eeuw van de Perzen het gebruik van deze gepantserde ruiters (catafracti) over, waarna deze strijdwijze zich spoedig ook naar West-Europa verspreidde.
Feit is dat geen één volk ter wereld meer dan duizend jaar lang een gebied kan overheersen. Ons hoogtepunt was ver voordat de Turken kwamen. Net zoals de hoogtepunt van de Turken ook een paar eeuwen duurde. Beschavingen komen en gaan, alleen het verschil is dat wij de binnenvallende volkeren zogezegd ''perzificeerden''. De Perzische invloeden op de Turkse volkeren is groter geweest dan andersom het geval was.quote:We moderns, with China and India in our thoughts, are apt to speak scornfully of the fighting ability of Asian races. So it is well to understand what these Persians did. No one has ever questioned the prowess of the Roman legions. Only one people ever met them on equal terms in open fight. These were the Persians. They first challenged Rome in the very height of her power; and throughout four centuries the greatest forces the mistress of the world could gather were repeatedly and vainly hurled against Persia. Not one Persian army was destroyed; not one Persian king was led captive in a Roman triumph. Battles were won as often by one nation as by the other; but Rome suffered the great disasters of which we have told; and Rome paid Persia large sums of money for peace so often that the Roman populace complained bitterly, declaring they were become mere tributaries of Persia.
Constant geregeerd? Waar dan? Tot ongeveer in de 8de n.C. had niemand nog van de Turken gehoord? De Iraanse volkeren domineerden voor bijna 2000 jaar lang de steppen van Centraal-Azië:quote:Op donderdag 1 april 2010 02:06 schreef Burakius het volgende:
Gozer dat zal allemaal wel zo zijn. Maar wij Turken hebben constant geregeerd. Niet alleen in Azie, maar ook in Afrika en Europa. De Turco-Mongolen ben ik niet eens over begonnen. Iedereen weet wel wie Dhengiz Khan is. Wie de Hunnen zijn. De Perzen, ach die waren een beetje vervelend. Ze kwamen niet ver en eigenlijk waren ze zwak.
Kijk het feit dat wij jullie Perzen constant onder de duim hebben gehouden spreekt al boekdelen. Zelfs Ismail I is gewoon een Turk.
Hij was Grieks of Armeens, in ieder geval geen Turk. Maar goed, Khwarizmi, Khayyam, Biruni en Banu Musa stonden ver boven het niveau van Sinan.quote:Op donderdag 1 april 2010 02:06 schreef Burakius het volgende:
Overigens zie ik niet veel Perzen tippen aan het niveau van Mimar Sinan qua wiskunde. Deze is volgens sommige bronnen Griek trouwens.
Fysiek inderdaad ja. Dat we Perzische vrouwen veelvuldig hebben bevrucht. Je wou zeggen?quote:Op donderdag 1 april 2010 02:11 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Constant geregeerd? Waar dan? Tot ongeveer in de 8de n.C. had niemand nog van de Turken gehoord? De Iraanse volkeren domineerden voor bijna 2000 jaar lang de steppen van Centraal-Azië:
[ afbeelding ]
Jullie Turken hebben wellicht fysiek over ons geheerst, maar wij geestelijk op jullie. Jij mag mij uitleggen welk element het meest effectief is. Feit is dat aan de hoogtepunt van de Turken ook een eind kwam toen zij inde 19de eeuw in Europa bekend stonden als 'de zieke man van Europa' en de Russen jullie veelvuldig hadden verslagen. Zoals eerder gezegd: aan elke hoogtepunt komt een einde. Wij hebben over grote volkeren geheerst, zoals een aantal volkeren dat over ons hebben gedaan. Daar is niets voor om je te schamen. Wij staan in ieder geval nog bekend om ons intellectuele nalatenschap, de Turken dan? Dat dacht ik al.
Niggah please. Wiskundig gezien ownt Sinan ieder die je opnoemt. Overigens mooi staaltje "VerTurkenisering" die wij hebben gehad op dit gedeelte van de wereld.quote:Op donderdag 1 april 2010 02:15 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Hij was Grieks of Armeens, in ieder geval geen Turk. Maar goed, Khwarizmi, Khayyam, Biruni en Banu Musa stonden ver boven het niveau van Sinan.
Een grap bedoel je? Khwarizmi alleen ownt al Sinan ver.quote:Op donderdag 1 april 2010 02:15 schreef Burakius het volgende:
[..]
Niggah please. Wiskundig gezien ownt Sinan ieder die je opnoemt. Overigens mooi staaltje "VerTurkenisering" die wij hebben gehad op dit gedeelte van de wereld.
Heb je enig idee wat voor ziekelijke briljante wiskunde Sinan tot zijn beschikking had. Anyways. Dit is too much troll dude het is al kwart over 2. Ik ga slapen.quote:Op donderdag 1 april 2010 02:16 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Een grap bedoel je? Khwarizmi alleen ownt al Sinan ver.
Niet alleen over de steppen, ook over bijna de gehele Midden-Oosten, delen van Griekenland en zelfs tot in India. Ons nalatenschap qua cultuur is ver groter geweest dan de Turkse nalatenschap. Vraag elke historicus maar welke van de twee volkeren op zijn hoogtepunt het 'grootst' was.quote:Op donderdag 1 april 2010 02:15 schreef Burakius het volgende:
[..]
Fysiek inderdaad ja. Dat we Perzische vrouwen veelvuldig hebben bevrucht. Je wou zeggen?
Verder waren er allang al Turkse volkeren in Europa. Ik verwijs je naar Wiki. Ik zou niet zo trots zijn op 2000 jaar lang regeren over steppen.
Als het er op aankomt dan bukt de Pers voor de Turk en omgekeerd is het nooit gebeurt. De grootste koningen hebben gebukt voor Turken.
Buk voor mijn voeten Pers. Het is niet iets wat je niet gewend bent. Lik mijn Turkse voeten. Ik denk tevens dat de Turco-Mongolen rijken VER VER boven een Perzische hoogtepunt waren! Kwa omgang, maar ook kwa vernuft! De ongelooflijke organisatie die de Osmanen hadden, waar de laatste druif nog precies berekend werd voor het leger etc. Zoiets heeft het Perzische rijk van Xerxes en andere jostis nooit gekend.quote:Op donderdag 1 april 2010 02:18 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Niet alleen over de steppen, ook over bijna de gehele Midden-Oosten, delen van Griekenland en zelfs tot in India. Ons nalatenschap qua cultuur is ver groter geweest dan de Turkse nalatenschap. Vraag elke historicus maar welke van de twee volkeren op zijn hoogtepunt het 'grootst' was.
Welke wiskunde? Sinan staat helemaal niet bekend om zijn wiskunde.quote:Op donderdag 1 april 2010 02:18 schreef Burakius het volgende:
[..]
Heb je enig idee wat voor ziekelijke briljante wiskunde Sinan tot zijn beschikking had. Anyways. Dit is too much troll dude het is al kwart over 2. Ik ga slapen.
Grappenmaker. Vraag de pseudo-Turken in Iran maar wie voor wie bukt.quote:Op donderdag 1 april 2010 02:18 schreef Burakius het volgende:
[..]
Buk voor mijn voeten Pers. Het is niet iets wat je niet gewend bent. Lik mijn Turkse voeten.
Sinan is helemaal niet bekend in het Westen. Maakt hem niet minder briljant.quote:Op donderdag 1 april 2010 02:19 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Welke wiskunde? Sinan staat helemaal niet bekend om zijn wiskunde.
Het zit vast in je genen. Doe wat je al honderden jaren moet doen voor de Turk , jij kleine Pers.quote:Op donderdag 1 april 2010 02:20 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Grappenmaker. Vraag de pseudo-Turken in Iran maar wie voor wie bukt.
quote:
Meh, sowieso naar zo'n lezing gaan vind ik al een faal.quote:Op zaterdag 3 april 2010 13:24 schreef Rookert het volgende:
Zag het gisteren ook bij Netwerk, opgefokte lui![]()
Maar ken die man verder ook niet, provoceren wou hij iig wel met de titel van zijn lezing. Was geloof ik iets in de trant van "Weg met Allah, leve God"Ik vind het bloedirritant als mensen zeggen voor vrijheid van meningsuiting zijn en dat keer op keer willen aantonen
Doe het gewoon en praat er niet over
Markt i.c.m. mooi weer betekent wel topdrukte in het centrum, maar dat is eigenlijk wel chill. Iedereen is veel blijer met mooi weer.quote:Op dinsdag 6 april 2010 20:48 schreef o.us het volgende:
[..]
Echt waar, ik zou zo naar HvH gaan om een strandwandeling te maken.
Ik was vandaag in de markt in Blaak. Ik heb de robot daar maar eens een keer geld gegevenquote:Op dinsdag 6 april 2010 20:51 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Markt i.c.m. mooi weer betekent wel topdrukte in het centrum, maar dat is eigenlijk wel chill. Iedereen is veel blijer met mooi weer.
Ja man, alweer bijna een week.quote:Op dinsdag 6 april 2010 17:45 schreef wikwakka2 het volgende:
Ewa, Sjaakz, zit je al in het land der Indonezen?
quote:Op donderdag 8 april 2010 23:27 schreef Rookert het volgende:
Waar zijn de mooie Marokkaanse meisjes om dit topic een boost te geven
.quote:Norman Gary Finkelstein (Brooklyn (New York City), 8 december 1953) is een Amerikaanse politicoloog.
Als zodanig was hij van 2001 tot 2007 bijzonder hoogleraar politieke wetenschappen aan de DePaul Universiteit in Chicago.
Hij staat vooral bekend als auteur van boeken en artikelen over het Israëlisch-Palestijnse conflict en de hedendaagse omgang met de herinnering aan de holocaust. Finkelstein introduceerde de term "De Holocaust-industrie" (met hoofdletter H, ter onderscheiding van de historische nazi-holocaust) in een boek met een gelijknamige titel. Hierin beschrijft hij hoe de nazi-holocaust door bepaalde zionistische organisaties en door Israël zou worden geëxploiteerd. In mei 2008 werd Finkelstein de toegang tot Israël geweigerd
Heb ik ook gezien. Ben idd deels eens met zijn uitspraken.quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:39 schreef Rookert het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)okodillentranen.html
Wat een burn![]()
[..]
.
Ik kan me er op zich wel in vinden
Vast niet!quote:Op donderdag 8 april 2010 14:18 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Há, en net nu jij weg bent is de zon gaan schijnen!
Toeval?
Dank, dank. Iedere punt is welkom!quote:Op zondag 11 april 2010 12:52 schreef Montelly het volgende:
O.us omdat je zon groter pauper bent af en toe heb ik op je gestemd! 3 volle punten jungee...
Al die Kenianen ookquote:Op zondag 11 april 2010 13:31 schreef o.us het volgende:
[..]
Dank, dank. Iedere punt is welkom!
Ben nu trouwens in de bieb in Blaak. Jezus, ik heb er echt een uur over gedaan om daar te komen vanaf Carnisselande. Tram 25 rijdt niet, bussen rijden met ernstige vertraging. Maar op de fiets naar Slinge gefietst en damn, ik was beland in een Tokyose metroKlotemarathon.
quote:Op donderdag 8 april 2010 23:27 schreef Rookert het volgende:
Waar zijn de mooie Marokkaanse meisjes om dit topic een boost te geven
Wat is er gebeurt meisje?quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:49 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Mn hart doet pijn..het is gebroken
spill it...quote:
homeaux....quote:
Aah, wat sielug...quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:45 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Is iedereen doooood?
Hallo iedereen moet medelijden met mij hebben. Wat is dit nou joh!![]()
Eerst vertellen watskeburt...quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:45 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Is iedereen doooood?
Hallo iedereen moet medelijden met mij hebben. Wat is dit nou joh!![]()
Ik pak zo de tram naar school. Heb een zakenlunch vandaag, ik zit dus helemaal in pak vandaag.quote:
Zoiets had ik vrijdag, allemaal kantoren presenteerden zich in een hotel, tijdens de lunch (2 gangenquote:Op maandag 26 april 2010 08:20 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik pak zo de tram naar school. Heb een zakenlunch vandaag, ik zit dus helemaal in pak vandaag.
Dat diggen de chicks.quote:Op maandag 26 april 2010 08:20 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik pak zo de tram naar school. Heb een zakenlunch vandaag, ik zit dus helemaal in pak vandaag.
Ja vind ik ook...echt uber geil gewoon. Soms kan ik niet wachten tot surveillant tentamen en schrijfblad op mijn tafel legt zodat ik kan beginnenquote:
Je kent hetquote:Op maandag 26 april 2010 17:52 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ja vind ik ook...echt uber geil gewoon. Soms kan ik niet wachten tot surveillant tentamen en schrijfblad op mijn tafel legt zodat ik kan beginnen
Gisteren teruggekomen uit Jogja (er mooi daar, maar was vooral de hele dag op school of aan het leren), nu weer in jakarta. Erg warm hier. Donderdag strandfeest en maandag safari... Ik hou het nog wel even vol.quote:Op maandag 26 april 2010 15:21 schreef wikwakka2 het volgende:
Hoe is het in Indonezenland?
Great minds vinden 48 uur een goed tijdstip om naar een grote stad te vliegen.quote:
Zeker. In de kerst of in de zomer van 2011 hoop ik ook 6 weken in Cairo te vertoeven!quote:Op dinsdag 27 april 2010 14:33 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Great minds vinden 48 uur een goed tijdstip om naar een grote stad te vliegen.
quote:
Nou jongens, waarom?quote:'Politie zet verhoormethode op voor Marokkanen'
Uitgegeven: 28 april 2010 07:55
Laatst gewijzigd: 28 april 2010 07:55
AMSTERDAM - Het politiekorps Gelderland-Zuid experimenteert met een alternatieve aanpak voor het ondervragen van Marokkanen. De nieuwe methode zorgt ervoor dat verdachten sneller bekennen, schrijft het AD woensdag.
© ANP
Bij het experiment wordt een verdachte uit zijn cel gehaald door iemand in vrijetijdskleding. Die brengt hem voor ondervraging naar een rechercheur in maatpak. De rechercheur hoeft zijn koffie niet zelf te halen, die wordt namelijk gebracht.
Door dit soort kleine foefjes zou de rechercheur meer autoriteit uitstralen, waardoor de Marokkaan sneller bekent.
De Rijksuniversiteit Groningen concludeerde volgens de krant eerder al dat Marokkanen moeilijk te ondervragen zijn. Ook zouden ze vaker ontkennen.
Als Europese student heb je het zeer goed daar. Sterker nog, ze zullen je behandelen en aankijken als iets speciaals.quote:
Alle Chinezen hier klitten samenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:31 schreef o.us het volgende:
[..]
Als Europese student heb je het zeer goed daar. Sterker nog, ze zullen je behandelen en aankijken als iets speciaals.
Maar de Chinezen daar kennen Westerse mensen ook alleen maar van internet en televisie. En zijn nog nooit het land uitgeweest.quote:
Dat hoeft ook niet als het zo groot isquote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:34 schreef o.us het volgende:
[..]
Maar de Chinezen daar kennen Westerse mensen ook alleen maar van internet en televisie. En zijn nog nooit het land uitgeweest.
Hoe vaak moet ik nog zeggen dat het dadelijk is en dat dalijk geen woord is.quote:Op zondag 2 mei 2010 12:56 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Ik moet dalijk weer lekker een opdracht maken
Dat 'iets speciaals' zijn gaat wel snel irriteren hoor.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:31 schreef o.us het volgende:
[..]
Als Europese student heb je het zeer goed daar. Sterker nog, ze zullen je behandelen en aankijken als iets speciaals.
ROTTERDAM, WE HAVE A PROBLEMquote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:17 schreef wikwakka2 het volgende:
EARTH TO MOCROTOPIC EARTH TO MOCROTOPIC ARE YOU ALIVE I REPEAT ARE YOU ALIVE?????????????
A-há, ik heb een zwakke plek gevonden. Tandenpoetsen wil ook wel eens helpen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:24 schreef Marokkaanse18 het volgende:
ECHTNIET.
NIET STOER DOEEEEEEEEEEEEEEEEEN
Ik doe alleen maar stoer.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:24 schreef Marokkaanse18 het volgende:
ECHTNIET.
NIET STOER DOEEEEEEEEEEEEEEEEEN
Gelukkig zit ze niet op Facebook.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:28 schreef wikwakka2 het volgende:
Ahhh, nu hebben we haar weggejaagd. Ik had nog wel een gevat weerwoord verwacht.
Dikkertje Dap, zat op de trap...quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:31 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Ik ben niet weggejaagd..![]()
Ik ben gewoon aan t eten, MAFKEZEN
Muntthee?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:32 schreef o.us het volgende:
Ik ga even terug naar de woonkamer thee drinken.
Misschien krijg je dan eindelijk die 100% controle op Schiplholquote:Op donderdag 6 mei 2010 19:41 schreef wikwakka2 het volgende:
Overmorgen. Ik ben inmiddels een neger.
Hmm, om hoe laat begint jouw eerste les op maandag?quote:Op donderdag 6 mei 2010 19:41 schreef wikwakka2 het volgende:
Overmorgen. Ik ben inmiddels een neger.
ik zat bij wiskunde maar kon maar niet berekenen hoeveel ik van je houquote:Op donderdag 6 mei 2010 19:45 schreef Rookert het volgende:
[..]
Nee hoor.
Heb je nieuwe quasi-smoothe breezer hosselzinnen waar ik van kan leren?
Ik kijk er al naar uit.quote:Op donderdag 6 mei 2010 19:43 schreef Rookert het volgende:
[..]
Misschien krijg je dan eindelijk die 100% controle op Schiplhol
quote:Op donderdag 6 mei 2010 19:57 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik zat bij wiskunde maar kon maar niet berekenen hoeveel ik van je hou
Hij is van Jiskefet, dus cultuur, dus ik kan de "integreer-eens!"-kaart gebruikenquote:Op donderdag 6 mei 2010 20:15 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
nu ga je echt te ver! gaan mn neven leuk vinden
toch word je geklaptquote:Op donderdag 6 mei 2010 20:19 schreef Rookert het volgende:
[..]
Hij is van Jiskefet, dus cultuur, dus ik kan de "integreer-eens!"-kaart gebruiken
Mensen klappen wel vaker als ik langs loop, ben ik gewend hoor hoor. Ik zal wel wat kleingeld voor ze meenemen, kunnen ze kauwgum kopen voor hun kindjes bij verschillende breezersletjesquote:
quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:23 schreef Rookert het volgende:
[..]
Mensen klappen wel vaker als ik langs loop, ben ik gewend hoor hoor. Ik zal wel wat kleingeld voor ze meenemen, kunnen ze kauwgum kopen voor hun kindjes bij verschillende breezersletjes
9 uur een presentatie.quote:Op donderdag 6 mei 2010 19:45 schreef o.us het volgende:
[..]
Hmm, om hoe laat begint jouw eerste les op maandag?
Ken je haar?quote:Op maandag 10 mei 2010 22:03 schreef Montelly het volgende:
Ik ben trouwens verliefd...
[ afbeelding ]
http://www.elsevier.nl/we(...)/Olcay-Gulsen-28.htm
Ja, dan had ik dr allang bezwangerd.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:15 schreef o.us het volgende:
[..]
Het zou wat als je haar in het echt zou kennen.
quote:
arbeiden we shall....quote:
Bilmi Nasılsınız?quote:
Mooi zo, bij mij niks bijzonders. Beetje meisjes proberen te regelen hier op fok meer niet.quote:
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:55 schreef Bilmiyorem het volgende:
goed hoor montelly hhahahhaha ga zo door
Waarom nou weer 16 jarige meisjes?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:03 schreef Rookert het volgende:
Nou, contact leggen met 16-jarige meisjes doet Montelly goed hoor
Rookert mag nog wel, hij is zelf nog minderjarig. Dus sex hebben met <18 jarige meisjes mag hij nog hebben.quote:
Precies, 19 jaar in Nederland, je mag niksquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:21 schreef Montelly het volgende:
[..]
Rookert mag nog wel, hij is zelf nog minderjarig. Dus sex hebben met <18 jarige meisjes mag hij nog hebben.
Montelly wat ben je goedgelovig, wij hadden laatst afgesproken en geloof me deze gast is niet minderjarigquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:21 schreef Montelly het volgende:
[..]
Rookert mag nog wel, hij is zelf nog minderjarig. Dus sex hebben met <18 jarige meisjes mag hij nog hebben.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:22 schreef Rookert het volgende:
[..]
Precies, 19 jaar in Nederland, je mag niks
Wanneer gaan wij dan een keer afspreken?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:22 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Montelly wat ben je goedgelovig, wij hadden laatst afgesproken en geloof me deze gast is niet minderjarig
Nee er is niets anders dan nooit buiten komen dat ik niet wilquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:27 schreef Montelly het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij dan een keer afspreken?
Dagje stad, even wat eten ergens en bioscoopje pakken. Tenzij je nooit buiten komt?
Mooi zo...dan heb jij vast komende vrijdag geen plannen?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:28 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nee er is niets anders dan nooit buiten komen dat ik niet wil
arbeitenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:31 schreef Montelly het volgende:
[..]
Mooi zo...dan heb jij vast komende vrijdag geen plannen?
pfff...hoe wil jij mij ontvreemden als je niet wil afsprekenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:32 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
arbeitenik spreek niet met vreemde jongens af
De commercie heeft het niveau zo erg verlaagd. Kutkapitalisme.quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:23 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wat een ellende. Wat een programma. Wat een drama.
Faillissement aan de commerciëlen! Één zender van de staat is alles wat we nodig hebben.quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:23 schreef o.us het volgende:
[..]
De commercie heeft het niveau zo erg verlaagd. Kutkapitalisme.
Rookert, Marokkaanse, mutant en o.us zijn mijn fok-vriend en vriendinnetjes.quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op een periode van een jaar:
Bilmiyorem
IHVK
Rookert
Ayca
Bortecinem
Marokkaanse18
TheMagnificent
Julis
Mutant01
GenusButeo
o.us
Triggershot
griekjeee
Sjaakz
zarGon
Slayage
Min-e
AryaMehr
Montelly
Burakius
siddha
maartjeh
msnk
Gratau
Squirrel.D
SatinCare
Penisbaard
nadiaschoonheid
Emel
ClioSporT
Breathtaking
MrChill007
Matthijs-
Mr.Cooper
EchoAlpha
Whiskey_Tango
BansheeBoy
Todesschwalben
Biels
Sena
Otis2.0
Lub_ya
Acinonyx
G.Fawkes
Buffalo-Soldier
Meh7
Skylark.
Smart_ass
BrandX
Adelante
Racist. Ik verban je van mijn nummer 1 plek.quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:33 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Rookert, Marokkaanse, mutant en o.us zijn mijn fok-vriend en vriendinnetjes.
Dat wel man. Waar heb je die gehaald?quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:40 schreef Montelly het volgende:
Dames en heren aanschouw mijn nieuwe zomerschoenen.
Ze staan mijn echt fucking sexy moet ik zeggen. Heel mooi onder een diep blauwe jeans en een polo![]()
![]()
[ afbeelding ]
stad, bijenkorfquote:
Flex man. Ik moet ook eens denk ik wat anders halen dan All Stars.quote:
Cruijffjes zijn ook goed te doen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:50 schreef o.us het volgende:
[..]
Flex man. Ik moet ook eens denk ik wat anders halen dan All Stars.Misschien een Adidasje ofzo.
Hoezo word ik aangerekend tot vriend? Ik heb maar een paar vrienden hier: Slayage, Kirmizi-Beyaz en Mariox , thats it. En Bilmi als buurmeisje.quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:33 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Rookert, Marokkaanse, mutant en o.us zijn mijn fok-vriend en vriendinnetjes.
Het is een script die bepaalt met wie je het meeste postverkeer hebt..quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:55 schreef Burakius het volgende:
[..]
Hoezo word ik aangerekend tot vriend? Ik heb maar een paar vrienden hier: Slayage, Kirmizi-Beyaz en Mariox , thats it. En Bilmi als buurmeisje.
En hoe kom je daar aan?quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:57 schreef IHVK het volgende:
[..]
Het is een script die bepaalt met wie je het meeste postverkeer hebt..
http://www.fok.nl/gm/forumvriendjes.phpquote:Op donderdag 20 mei 2010 00:15 schreef Burakius het volgende:
En hoe kom je daar aan?
quote:Op donderdag 20 mei 2010 00:19 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
http://www.fok.nl/gm/forumvriendjes.php
Ik heb overigens geen vrienden op Fok!. Onder het mom van 'keep your friends close, but your enemies closer' worden me allerlei zogenaamde vrienden aangesmeerd.
quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op een periode van een jaar:
Bilmiyorem
IHVK
Bortecinem
Triggershot
Rookert
AryaMehr
wikwakka2
TheMagnificent
zarGon
GenusButeo
Ayca
Iblis
Haushofer
ClioSporT
Ribbenburg
Min-e
Slayage
GlowMouse
Marokkaanse18
koningdavid
Kees22
Papierversnipperaar
Julis
DeParo
Riparius
PhysicsRules
Sjaakz
G.Fawkes
Whiskey_Tango
Disana
Mutant01
marcusa
mariox
Gratau
Igen
Meki
kazakx
Meh7
Xa1pt
xminator
Iblardi
msnk
Suusje-V
Emel
buachaille
zoalshetis
Cyprus-Stephanos
GlenSpey
kleinduimpje3
Sattyagraha
quote:Op donderdag 20 mei 2010 00:19 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
http://www.fok.nl/gm/forumvriendjes.php
Ik heb overigens geen vrienden op Fok!. Onder het mom van 'keep your friends close, but your enemies closer' worden me allerlei zogenaamde vrienden aangesmeerd.
het is een foklijst mongool.quote:Op donderdag 20 mei 2010 00:30 schreef Burakius het volgende:
Jammer dat mijn top 3 uit die drie bestaat. Gelukkig staan andere users die ik wel waarder ook wel hoog.
Ja, ik stuur je zo een pm. Ik had het de afgelopen dagen een beetje druk, maar morgen gelukkig vrij.quote:Op donderdag 20 mei 2010 00:26 schreef Burakius het volgende:
Dat kan toch haast niet kloppen. Ik heb echt niet zo vaak tegen IHVK gepraat. WTF.
p.s.
Still waiting for info on Iran.
Misschien moet je opletten wie je mongool noemt. Een beetje respect tonen , of ben je zo snel de normen en waarden vergeten van je cultuur en je geloof.quote:
en dan vindt je het raar dat ze je voor mongool uitmakenquote:Op donderdag 20 mei 2010 00:35 schreef Burakius het volgende:
[..]
Misschien moet je opletten wie je mongool noemt. Een beetje respect tonen , of ben je zo snel de normen en waarden vergeten van je cultuur en je geloof.
Ten tweede is het slim om eerst te kijken wat jouw eigen positie is tegenover degene tegen wie je het zegt. Maar goed nadenken en daarna pas wat zeggen is iets wat veel vrouwen niet doen.
Wie ben jij om tegen mij over normen en waarden te praten? Cultuur en geloof? M'n respect voor jou ben ik kwijt, verwacht geen respect omdat je ouder bent als jij anderen ook niet met respect kunt behandelen. Je hebt mij ook vaak genoeg mongool genoemd en volgens mij was dan van net een edit, yanlis gormediysem. Hypocriet.quote:Op donderdag 20 mei 2010 00:35 schreef Burakius het volgende:
[..]
Misschien moet je opletten wie je mongool noemt. Een beetje respect tonen , of ben je zo snel de normen en waarden vergeten van je cultuur en je geloof.
Ten tweede is het slim om eerst te kijken wat jouw eigen positie is tegenover degene tegen wie je het zegt. Maar goed nadenken en daarna pas wat zeggen is iets wat veel vrouwen niet doen.
Of jij bent een mongool en kunt de realiteit niet scheiden van feminisme. Het is een biologisch feitje.quote:Op donderdag 20 mei 2010 00:37 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
en dan vindt je het raar dat ze je voor mongool uitmaken
Ik reageer liever op zoiets in pm. Zie pm.quote:Op donderdag 20 mei 2010 00:38 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Wie ben jij om tegen mij over normen en waarden te praten? Cultuur en geloof? M'n respect voor jou ben ik kwijt, verwacht geen respect omdat je ouder bent als jij anderen ook niet met respect kunt behandelen. Je hebt mij ook vaak genoeg mongool genoemd en volgens mij was dan van net een edit, yanlis gormediysem. Hypocriet.
Thanks manquote:Op donderdag 20 mei 2010 00:30 schreef Burakius het volgende:
Jammer dat mijn top 3 uit die drie bestaat. Gelukkig staan andere users die ik wel waarder ook wel hoog.
quote:
quote:Op donderdag 20 mei 2010 00:35 schreef Burakius het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |