Misschien krijg je dan eindelijk die 100% controle op Schiplholquote:Op donderdag 6 mei 2010 19:41 schreef wikwakka2 het volgende:
Overmorgen. Ik ben inmiddels een neger.
Hmm, om hoe laat begint jouw eerste les op maandag?quote:Op donderdag 6 mei 2010 19:41 schreef wikwakka2 het volgende:
Overmorgen. Ik ben inmiddels een neger.
ik zat bij wiskunde maar kon maar niet berekenen hoeveel ik van je houquote:Op donderdag 6 mei 2010 19:45 schreef Rookert het volgende:
[..]
Nee hoor.
Heb je nieuwe quasi-smoothe breezer hosselzinnen waar ik van kan leren?
Ik kijk er al naar uit.quote:Op donderdag 6 mei 2010 19:43 schreef Rookert het volgende:
[..]
Misschien krijg je dan eindelijk die 100% controle op Schiplhol
quote:Op donderdag 6 mei 2010 19:57 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik zat bij wiskunde maar kon maar niet berekenen hoeveel ik van je hou
Hij is van Jiskefet, dus cultuur, dus ik kan de "integreer-eens!"-kaart gebruikenquote:Op donderdag 6 mei 2010 20:15 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
nu ga je echt te ver! gaan mn neven leuk vinden
toch word je geklaptquote:Op donderdag 6 mei 2010 20:19 schreef Rookert het volgende:
[..]
Hij is van Jiskefet, dus cultuur, dus ik kan de "integreer-eens!"-kaart gebruiken
Mensen klappen wel vaker als ik langs loop, ben ik gewend hoor hoor. Ik zal wel wat kleingeld voor ze meenemen, kunnen ze kauwgum kopen voor hun kindjes bij verschillende breezersletjesquote:
quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:23 schreef Rookert het volgende:
[..]
Mensen klappen wel vaker als ik langs loop, ben ik gewend hoor hoor. Ik zal wel wat kleingeld voor ze meenemen, kunnen ze kauwgum kopen voor hun kindjes bij verschillende breezersletjes
9 uur een presentatie.quote:Op donderdag 6 mei 2010 19:45 schreef o.us het volgende:
[..]
Hmm, om hoe laat begint jouw eerste les op maandag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |