heel verstandig, eerst weten hoe je ze op moet voeden en zo, dat moet ook wel met zo'n beesten. stuk voor stuk lieverds maar soms met gebruiksaanwijzingquote:Op woensdag 31 maart 2010 23:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
JaI know! Ik ben ook niet iemand die eerst koopt en dan inleest, ik doe het andersom
Ja, het was onbewust een verwijzing naar jouquote:Op woensdag 31 maart 2010 23:19 schreef vencodark het volgende:
Ik las 'dropje'....en dacht dat het over mij ging.
Ze hebben zeker een gebruiksaanwijzing. Vooral de bulletjes. Maar het zijn zulke schattenquote:Op woensdag 31 maart 2010 23:20 schreef Delan het volgende:
[..]
heel verstandig, eerst weten hoe je ze op moet voeden en zo, dat moet ook wel met zo'n beesten. stuk voor stuk lieverds maar soms met gebruiksaanwijzing
er staat een rijsttafelquote:Op woensdag 31 maart 2010 23:20 schreef -Engel- het volgende:
[..]
daar staat helemaal geen foto van eten
Auto_ en ik lijken op elkaar?quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:21 schreef STING het volgende:
[..]
Ja, het was onbewust een verwijzing naar jou
Buurjongen zit in 5 Havo en wilde wat hulp met wiskundequote:
Jullie komen uit dezelfde regio, dat zal het zijnquote:Op woensdag 31 maart 2010 23:22 schreef vencodark het volgende:
[..]
Auto_ en ik lijken op elkaar?Je haalt ons door elkaar?
Jij nodigde iemand anders uitquote:
Geen verstand vanquote:
Ach gussiequote:Op woensdag 31 maart 2010 23:22 schreef djayzz het volgende:
[..]
Buurjongen zit in 5 Havo en wilde wat hulp met wiskunde
Hahaquote:Op woensdag 31 maart 2010 23:22 schreef STING het volgende:
[..]
Jullie komen uit dezelfde regio, dat zal het zijn
Zelfde regio? (oh Zuid zeker).quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:22 schreef STING het volgende:
[..]
Jullie komen uit dezelfde regio, dat zal het zijn
dat zijn het zeker!!quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ze hebben zeker een gebruiksaanwijzing. Vooral de bulletjes. Maar het zijn zulke schatten
Ach ja, eerst op mezelf en m'n terrariumdroom verwezenlijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |