Ik wil wel heel graag een Stafquote:Op woensdag 31 maart 2010 23:14 schreef Delan het volgende:
[..]
wie weet, maar zo niet dan niet hoor. ik mis haar maar niet een andere hond. dus ik hoef niet perse een andere hond
nee ik zeg alleen hoi....quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:13 schreef mrbox het volgende:
[..]
lol meld jij je nu voor een sexdate ?![]()
Ja, echt slecht hè? Dat komt omdat ik je niet meer link aan deze nick, maar aan andere bijnamenquote:
Andere bijnamen?!quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:16 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, echt slecht hè? Dat komt omdat ik je niet meer link aan deze nick, maar aan andere bijnamen
Zoals? poekie? schatteboutje? dropje?quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:16 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, echt slecht hè? Dat komt omdat ik je niet meer link aan deze nick, maar aan andere bijnamen
hoiquote:
Da's prima gelukt.quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:52 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Wie z'n lachen kan inhouden bij dit filmpje (tot het einde kijken, met geluid) krijgt een Magnum.![]()
Neequote:Op woensdag 31 maart 2010 23:17 schreef STING het volgende:
[..]
Zoals? poekie? schatteboutje? dropje?
Jij moest zo nodig met een ander het bed in duikenquote:
dan zou ik maar vast flink plaats gaan maken in je achtertuin want die beesies hebben nogal wat ruimte nodig, haha! maar zeker een goede keus van rassen hoor, ik hou daar ook wel vanquote:Op woensdag 31 maart 2010 23:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil wel heel graag een StafMaar ik wil ook een Mastino, een Mastiff en een Pitbull
quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:17 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Da's prima gelukt.Kom maar op met die Magnum.
Moet je eens in m'n fobo kijkenquote:
Jij wilde me nietquote:Op woensdag 31 maart 2010 23:17 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Jij moest zo nodig met een ander het bed in duiken
Jaquote:Op woensdag 31 maart 2010 23:17 schreef Delan het volgende:
[..]
dan zou ik maar vast flink plaats gaan maken in je achtertuin want die beesies hebben nogal wat ruimte nodig, haha! maar zeker een goede keus van rassen hoor, ik hou daar ook wel van
Held? Legende? Macho?quote:
Neuhquote:Op woensdag 31 maart 2010 23:19 schreef Nexie het volgende:
[..]
Held? Legende? Macho?
pleaaaase laat het macho zijn
Hongerrrrrrrrquote:Op woensdag 31 maart 2010 23:19 schreef vencodark het volgende:
Ik las 'dropje'....en dacht dat het over mij ging.
heel verstandig, eerst weten hoe je ze op moet voeden en zo, dat moet ook wel met zo'n beesten. stuk voor stuk lieverds maar soms met gebruiksaanwijzingquote:Op woensdag 31 maart 2010 23:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
JaI know! Ik ben ook niet iemand die eerst koopt en dan inleest, ik doe het andersom
Ja, het was onbewust een verwijzing naar jouquote:Op woensdag 31 maart 2010 23:19 schreef vencodark het volgende:
Ik las 'dropje'....en dacht dat het over mij ging.
Ze hebben zeker een gebruiksaanwijzing. Vooral de bulletjes. Maar het zijn zulke schattenquote:Op woensdag 31 maart 2010 23:20 schreef Delan het volgende:
[..]
heel verstandig, eerst weten hoe je ze op moet voeden en zo, dat moet ook wel met zo'n beesten. stuk voor stuk lieverds maar soms met gebruiksaanwijzing
er staat een rijsttafelquote:Op woensdag 31 maart 2010 23:20 schreef -Engel- het volgende:
[..]
daar staat helemaal geen foto van eten
Auto_ en ik lijken op elkaar?quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:21 schreef STING het volgende:
[..]
Ja, het was onbewust een verwijzing naar jou
Buurjongen zit in 5 Havo en wilde wat hulp met wiskundequote:
Jullie komen uit dezelfde regio, dat zal het zijnquote:Op woensdag 31 maart 2010 23:22 schreef vencodark het volgende:
[..]
Auto_ en ik lijken op elkaar?Je haalt ons door elkaar?
Jij nodigde iemand anders uitquote:
Geen verstand vanquote:
Ach gussiequote:Op woensdag 31 maart 2010 23:22 schreef djayzz het volgende:
[..]
Buurjongen zit in 5 Havo en wilde wat hulp met wiskunde
Hahaquote:Op woensdag 31 maart 2010 23:22 schreef STING het volgende:
[..]
Jullie komen uit dezelfde regio, dat zal het zijn
Zelfde regio? (oh Zuid zeker).quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:22 schreef STING het volgende:
[..]
Jullie komen uit dezelfde regio, dat zal het zijn
dat zijn het zeker!!quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ze hebben zeker een gebruiksaanwijzing. Vooral de bulletjes. Maar het zijn zulke schatten
Ach ja, eerst op mezelf en m'n terrariumdroom verwezenlijken
quote:
Voor hem is alles buiten A'dam "dezelfde regio"quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:23 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zelfde regio? (oh Zuid zeker).
Nou, lekker dan. Ik ben heul uniek!
En goed geserveerd ookquote:
Wat moest je doen?quote:
Ach ja, die gozer spoort niet.quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:24 schreef automatic_ het volgende:
Voor hem is alles buiten A'dam "dezelfde regio"
integreren, differentieren, logaritmische functies. die shitquote:Op woensdag 31 maart 2010 23:24 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Wat moest je doen?![]()
Volgende keer gewoon de vragen in het Fok! Wiskunde-Huiswerk-Topic zetten
Wat nog beter is...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |