Deadline van school & afspraak op werk tegelijkertijd, dus moest even creatief hard doorwerken en mezelf ervan overtuigen dat perfectie niet altijd de moeite waard isquote:Op woensdag 31 maart 2010 23:09 schreef Kluts het volgende:
[..]
Met mij alles ok. Wat had je vanmorgen dan?
Jij leest wat je wil lezenquote:Op woensdag 31 maart 2010 23:09 schreef STING het volgende:
Het gaat zo te zien over hondjes en seksdates?
prima... maar krijg je dan geen strijd met jequote:Op woensdag 31 maart 2010 23:08 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
oeh, kom gezellig langs zal ik zeggen
jaaa het was (is) zo'n schatje. maar na de scheiding kon ik er niet meer voor zorgen of tenminste bij mn ex heeft ze het beter. ik woon heel klein met 2 kids en ik werk en dus weinig thuis. jammer maar beter voor haarquote:
pfff dan is het al gesmoltenquote:Op woensdag 31 maart 2010 23:09 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Wat is je adres?
Dan zal ik 'm opsturen
Oh, noemen ze dat tegenwoordig zo?quote:
hoiquote:Op woensdag 31 maart 2010 23:09 schreef STING het volgende:
Ik doe het van de winterquote:
Goede keuze jaquote:Op woensdag 31 maart 2010 23:11 schreef Delan het volgende:
[..]
jaaa het was (is) zo'n schatje. maar na de scheiding kon ik er niet meer voor zorgen of tenminste bij mn ex heeft ze het beter. ik woon heel klein met 2 kids en ik werk en dus weinig thuis. jammer maar beter voor haar
Yep, dat is hip om te zeggen.quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:12 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oh, noemen ze dat tegenwoordig zo?
lol meld jij je nu voor een sexdate ?quote:
Och, je bent niet de enige die hem kijktquote:Op woensdag 31 maart 2010 23:13 schreef Nexie het volgende:
Waarom zit ik een Hilary Duff film te kijken btw?
Omdat je haar stiekem tof vind?quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:13 schreef Nexie het volgende:
quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:01 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
2 golden retrievers, en 2 kleinere (rasloze) hondjes
Dit is trouwens wel heel stom en slecht!, maar ik moest mij even afvragen wie jij ook al weer wasquote:Op woensdag 31 maart 2010 23:13 schreef Nexie het volgende:
wie weet, maar zo niet dan niet hoor. ik mis haar maar niet een andere hond. dus ik hoef niet perse een andere hondquote:
Hoi, Stingquote:Op woensdag 31 maart 2010 23:09 schreef STING het volgende:
Ooooh....quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:14 schreef -Engel- het volgende:
[..]
dat ik bedoelde ik dus echt niet.....
meer dat ik een zeer lege paasagenda heb
HEE!quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:13 schreef Nexie het volgende:
moet ik wel lang wachten zeg... ik kom het anders wel ophalen....quote:
Hahaquote:Op woensdag 31 maart 2010 23:13 schreef mrbox het volgende:
[..]
lol meld jij je nu voor een sexdate ?![]()
Aangenaam!quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:14 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dit is trouwens wel heel stom en slecht!, maar ik moest mij even afvragen wie jij ook al weer was![]()
![]()
![]()
![]()
Ik wil wel heel graag een Stafquote:Op woensdag 31 maart 2010 23:14 schreef Delan het volgende:
[..]
wie weet, maar zo niet dan niet hoor. ik mis haar maar niet een andere hond. dus ik hoef niet perse een andere hond
nee ik zeg alleen hoi....quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:13 schreef mrbox het volgende:
[..]
lol meld jij je nu voor een sexdate ?![]()
Ja, echt slecht hè? Dat komt omdat ik je niet meer link aan deze nick, maar aan andere bijnamenquote:
Andere bijnamen?!quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:16 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, echt slecht hè? Dat komt omdat ik je niet meer link aan deze nick, maar aan andere bijnamen
Zoals? poekie? schatteboutje? dropje?quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:16 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, echt slecht hè? Dat komt omdat ik je niet meer link aan deze nick, maar aan andere bijnamen
hoiquote:
Da's prima gelukt.quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:52 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Wie z'n lachen kan inhouden bij dit filmpje (tot het einde kijken, met geluid) krijgt een Magnum.![]()
Neequote:Op woensdag 31 maart 2010 23:17 schreef STING het volgende:
[..]
Zoals? poekie? schatteboutje? dropje?
Jij moest zo nodig met een ander het bed in duikenquote:
dan zou ik maar vast flink plaats gaan maken in je achtertuin want die beesies hebben nogal wat ruimte nodig, haha! maar zeker een goede keus van rassen hoor, ik hou daar ook wel vanquote:Op woensdag 31 maart 2010 23:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil wel heel graag een StafMaar ik wil ook een Mastino, een Mastiff en een Pitbull
quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:17 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Da's prima gelukt.Kom maar op met die Magnum.
Moet je eens in m'n fobo kijkenquote:
Jij wilde me nietquote:Op woensdag 31 maart 2010 23:17 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Jij moest zo nodig met een ander het bed in duiken
Jaquote:Op woensdag 31 maart 2010 23:17 schreef Delan het volgende:
[..]
dan zou ik maar vast flink plaats gaan maken in je achtertuin want die beesies hebben nogal wat ruimte nodig, haha! maar zeker een goede keus van rassen hoor, ik hou daar ook wel van
Held? Legende? Macho?quote:
Neuhquote:Op woensdag 31 maart 2010 23:19 schreef Nexie het volgende:
[..]
Held? Legende? Macho?
pleaaaase laat het macho zijn
Hongerrrrrrrrquote:Op woensdag 31 maart 2010 23:19 schreef vencodark het volgende:
Ik las 'dropje'....en dacht dat het over mij ging.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |