kussens van het bed af, en plat liggen maarquote:Op woensdag 31 maart 2010 22:48 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Denk je dat je met pijn wel in slaap valt dan?
Jemie, dat zou ik niet kunnen dan.. Maar ik hoop dat je vannacht een paar uurtjes slaap kunt pakkenquote:Op woensdag 31 maart 2010 22:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
kussens van het bed af, en plat liggen maar![]()
heb ik heel vaak last van
mamsquote:Op woensdag 31 maart 2010 22:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mja, beter nu verleggen, dan weeeer niet slapen
Wat?quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:45 schreef Kreator het volgende:
[..]
iedereen heeft het toch wel gezien.
en mocht het te erg worden dan leg ik tennisballen onder mn nekquote:Op woensdag 31 maart 2010 22:49 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jemie, dat zou ik niet kunnen dan.. Maar ik hoop dat je vannacht een paar uurtjes slaap kunt pakken
kon ik maar hardlopenquote:Op woensdag 31 maart 2010 22:49 schreef -Engel- het volgende:
[..]
mamsbegon gisteravond "dan ga je toch voor het slapen gaan nog ff hardlopen"
Jemie... Dat klinkt allemaal niet heel gezond als ik eerlijk ben..quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en mocht het te erg worden dan leg ik tennisballen onder mn nekdan ben ik er met een kwartier ook grotendeels vanaf
Neem een hond!quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:49 schreef -Engel- het volgende:
[..]
mamsbegon gisteravond "dan ga je toch voor het slapen gaan nog ff hardlopen"
cesartherapiequote:Op woensdag 31 maart 2010 22:50 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jemie... Dat klinkt allemaal niet heel gezond als ik eerlijk ben..
werkt niet meerquote:Op woensdag 31 maart 2010 22:52 schreef VorteXxX het volgende:
gewoon zon lange sigaret met het een en ander aan groente erin draaien en roken en je slaapt als een roos
Wie z'n lachen kan inhouden bij dit filmpje (tot het einde kijken, met geluid) krijgt een Magnum.quote:
open deur.... maar al bij de doc geweest?quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
kon ik maar hardlopen![]()
mijn lichaam voelt zich nu al 83
Bleghquote:Op woensdag 31 maart 2010 22:52 schreef VorteXxX het volgende:
gewoon zon lange sigaret met het een en ander aan groente erin draaien en roken en je slaapt als een roos
Oja, dat ken ik wel, maar dan alleen van naamquote:
Helpt overigens wel echt bij dit soort klachten.quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:52 schreef VorteXxX het volgende:
allergisch + dat ik geen huisdieren hier mag hebben... zou een hond van de buren kunnen lenenquote:Op woensdag 31 maart 2010 22:51 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Neem een hond!
S'avonds voor het slapen gaan nog ff de hond uitlaten
Jaquote:Op woensdag 31 maart 2010 22:52 schreef -Engel- het volgende:
[..]
open deur.... maar al bij de doc geweest?
Ik heb er 4quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:54 schreef -Engel- het volgende:
[..]
allergisch + dat ik geen huisdieren hier mag hebben... zou een hond van de buren kunnen lenen
nice puntige oren
nja, ik ben er mee gekapt.. maar weet wel wat ik kan doen als mijn klachten te erg wordenquote:Op woensdag 31 maart 2010 22:53 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Blegh
[..]
Oja, dat ken ik wel, maar dan alleen van naam
ziekequote:
kom maar opquote:Op woensdag 31 maart 2010 22:52 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Wie z'n lachen kan inhouden bij dit filmpje (tot het einde kijken, met geluid) krijgt een Magnum.![]()
En dankje!!! oudersquote:Op woensdag 31 maart 2010 22:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja![]()
mijn knieeen en enkels zijn te zwak om te rennen, ik zou wel oefeningen kunnen doen om ze sterker te maken, maar helaas, daarbij verzwik en verdraai ik ze ook![]()
heb een hele zwakke rug als erfenisje van pa, en mijn spieren in mijn schouders/nek zijn altijd strak gespannen als erfenisje van ma
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |