Rood Puyolquote:Op woensdag 31 maart 2010 22:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
oh " en dan die scheids, die was echt een mongool!"
Meer info is overbodig.
raise your voice geloof ikquote:
En dan vraagt net die ene collega die het niet gezien heeft "Hoezo dan???". Zit je dan...quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:38 schreef HeatWave het volgende:
oh " en dan die scheids, die was echt een mongool!"
Meer info is overbodig.
Jupquote:
dan gooi je het toch op " jezus man, je hebt de wedstrijd zeker niet gezien ofzo!"quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:39 schreef Kreator het volgende:
[..]
En dan vraagt net die ene collega die het niet gezien heeft "Hoezo dan???". Zit je dan...
omdat?quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Later die dag heb ik toch afgesproken dus ik zie haar dan sowieso. Maar ik denk niet dat ik het op kan brengen om naar die kerkdienst te gaan.
Tijd voor euroshopper bier en een trainingspakquote:Op woensdag 31 maart 2010 22:38 schreef Kluts het volgende:
Zo. Gewokt met inmiddels ex-collega's en nu officieel werkloos.
Nja, het gaat erom dat mn hersenen afleiding hebben, en door zo verkeerd te zitten krijg ik pijn aan mn schouders/nek.. dus het werktquote:
Oke.. Klinkt heel logisch...quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nja, het gaat erom dat mn hersenen afleiding hebben, en door zo verkeerd te zitten krijg ik pijn aan mn schouders/nek.. dus het werkt
mijn bed staat tegen de linker muur, en mn tv hangt schuin tegen de rechtermuur... heb mn bed verplaatst. dus nu kan ik niet fatsoenlijk meer tv kijken.. heb altijd last van mn schouders en mn nek. en zo wordt het dus erger..quote:
Hey, ik woon niet meer in Deventer he.quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:40 schreef mrbox het volgende:
[..]
Tijd voor euroshopper bier en een trainingspak
Bijna in de maat van het nummer dat ik op heb staanquote:
iedereen heeft het toch wel gezien.quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:40 schreef HeatWave het volgende:
dan gooi je het toch op " jezus man, je hebt de wedstrijd zeker niet gezien ofzo!"
Ik moest het even een beetje inbeelden, maar ik denk dat ik het snap...quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mijn bed staat tegen de linker muur, en mn tv hangt schuin tegen de rechtermuur... heb mn bed verplaatst. dus nu kan ik niet fatsoenlijk meer tv kijken.. heb altijd last van mn schouders en mn nek. en zo wordt het dus erger..
mja, ik heb veel shit aan mn hoofd, en op deze manier ben ik meer bezig met andere dingen dan met die shit
ik denk dat je een grote ster wordtquote:Op woensdag 31 maart 2010 22:45 schreef krengetje het volgende:
[..]
Idolszal alleen de eerste ronde er al uit liggen
quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik denk dat je een grote ster wordt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mja, beter nu verleggen, dan weeeer niet slapenquote:Op woensdag 31 maart 2010 22:46 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik moest het even een beetje inbeelden, maar ik denk dat ik het snap...
Mja, als je je focust op iets anders, dan ben je inderdaad niet bezig met die andere dingen.. Probleem is alleen dat je zo bezig blijft met dingen te verleggen
Denk je dat je met pijn wel in slaap valt dan?quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mja, beter nu verleggen, dan weeeer niet slapen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |