precies dat bedoel ik....quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik geloof best wel dat er een iets is... maar niet in god, allah, jezus of iets in die richting
De kroeg is een goed alternatiefquote:Op woensdag 31 maart 2010 22:22 schreef -Engel- het volgende:
[..]
paaspop >>> waar is die smiley met die paraplu
Kies ik toch liever voor de kroeg
geloof nog het meest in reincarnatiequote:
Ja, dat klopt! Toevallig afgelopen weekend nog een keer, maar dat was écht lang geledenquote:Op woensdag 31 maart 2010 22:24 schreef vencodark het volgende:
Lang geleden dat ik Auto_ een topicje heb zien openen.
Slaap lekker!quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:25 schreef Bos81 het volgende:
Ik denk dat het verstandig is dat ik ga slapen, ben al bijna 20 uur wakker of zo.
Dan is dat verstandig ja... slaap lekkerquote:Op woensdag 31 maart 2010 22:25 schreef Bos81 het volgende:
Ik denk dat het verstandig is dat ik ga slapen, ben al bijna 20 uur wakker of zo.
Owja.quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die vrije dagen wel ja. Alleen mijn zusje gaat beleidenis doen dit jaar en daar moet ik bij zijn van mijn ouders. Afgelopen zondag weer gezeur over gehad. Ik heb er nu zo klaarmee dat ik het liefst het hele paasweekend weg ga en niet naar mijn ouders toe ga.
Weltrustenquote:Op woensdag 31 maart 2010 22:25 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga niet omdat ik dat al lang heb aangeven. Dus ze kunnen barstenquote:Op woensdag 31 maart 2010 22:26 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Owja.
Dingen die moeten zijn nooit leuk.
En dingen die moeten van je ouders zijn nog veel minder leuk.
Geniet gewoon van je vrije dagen
G'nightquote:Op woensdag 31 maart 2010 22:25 schreef Bos81 het volgende:
Yeps... naast elke kerk is meestal ook een kroeg te vindenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hierquote:Op woensdag 31 maart 2010 22:27 schreef vencodark het volgende:
Hm, morgen om 7 uur ofzo op..totaal geen zin in. Nu is het al half 11. Hoe kan ik toch heel blij en heel positief naar mijn bed gaan? Waar is mijn lol?
trusten Bosquote:Op woensdag 31 maart 2010 22:25 schreef Bos81 het volgende:
quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:27 schreef vencodark het volgende:
Hm, morgen om 7 uur ofzo op..totaal geen zin in. Nu is het al half 11. Hoe kan ik toch heel blij en heel positief naar mijn bed gaan? Waar is mijn lol?
quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:28 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Yeps... naast elke kerk is meestal ook een kroeg te vinden
Dus er gewoon vandoor gaan en mij dan de schuld geven....
dat gaat goedkomen
HahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk dat ik zo veel drink dat ik de kerk niet meer haal
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Hahaquote:Op woensdag 31 maart 2010 22:29 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het is hier best geinig maar ik spring nog geen gat in de lucht.
Ja maar..quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:29 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het is hier best geinig maar ik spring nog geen gat in de lucht.
En je zusje, maakt het haar wat uit?quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ga niet omdat ik dat al lang heb aangeven. Dus ze kunnen barsten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |