Maar je kan wel tegen oude wijven die willen lijken op domme jonge beter wetende huppelkutjes.???quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:28 schreef C_N het volgende:
Er is maar EEN wereld MILF.
.[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
10 jaar ouder dan mij (zij is nu haast 49) 12 half jaar getrouwd .
en twee schatten van kinderen .van 9 en11
waarom ouder . is heel eenvoudig .ik kan niet tegen het kinderachtige gelul van die domme jonge beter wetende huppel trutjes .
![]()
Oneline of geen oneliner...quote:Op maandag 7 juni 2010 11:52 schreef SuperheldG het volgende:
[..]
Maar je kan wel tegen oude wijven die willen lijken op domme jonge beter wetende huppelkutjes.???
Theo maassen had een keer een prachtige oneliner over dit soort vrouwen...
* Tammymara Dit jaar 30 wordquote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:49 schreef Muts100 het volgende:
Deze week is uit onderzoek gebleken dat mannen vrouwen in hun 30 het aantrekkelijkst vinden. Juist door de manier waarop ze in het leven staan, zekerheid uistralen en seksueel openstaan voor al wat lekker is.....![]()
(altijd nuttig, die onderzoekbureaus)
Eensch.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:49 schreef Muts100 het volgende:
Deze week is uit onderzoek gebleken dat mannen vrouwen in hun 30 het aantrekkelijkst vinden. Juist door de manier waarop ze in het leven staan, zekerheid uistralen en seksueel openstaan voor al wat lekker is.....![]()
(altijd nuttig, die onderzoekbureaus)
dat betekent niet automatisch dat je aantrekkelijk wordtquote:
Niet?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 22:58 schreef Waaghals het volgende:
[..]
dat betekent niet automatisch dat je aantrekkelijk wordt
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoezo? Er is geen leeftijdsgrens aan de man. Aan de vrouw ook niet, als ze maar moeder is en je haar wilt neuken.quote:
Gebrek aan mogelijkheden zorgt voor een behoefte voor MILF'squote:Op woensdag 31 maart 2010 22:07 schreef Muts100 het volgende:
Het zal wel aan mij liggen maar leg eens uit.
Wat is dat met (meestal) jonge mannen/jongens die zogenaamd geilen op alleenstaande moeders?
Ben echt benieuwd, wat trekt je daar in aan?
Is het een hype, denk je dat het stoer is of vind je het echt serieus een geil idee.
Waarom? En wat vind je dan geil?
En denk je wel eens aan de praktische zaken, je komt lekker bij haar thuis, eenmaal binnen struikel je over speelgoed, spenen en legotorens. Als je op bed gaat liggen moet je blij zijn dat daar geen koter onder de lakens verstopt ligt!
Echt heel opwindend allemaal....?!
Vertel!!
Precies, dit dekt de lading.quote:Op donderdag 1 april 2010 14:00 schreef MixedMartialArts het volgende:
[..]
het begrip milf hoeft niet te zeggen dat ze daadwerkelijk een kind heeft.
het is gewoon een naam. er wordt meer bedoelt van een vrouw van 30,40 jaar zo iets.
ikzelf vind dat ook aantrekkelijk en dat heeft met meerdere dingen te maken dan alleen sex,het hebben van een kind,enzovoort.
eerlijk gezecht weet ik niet precies hoe het gekomen is dat ik op milfjes val. maar ik denk juist omdat,
ze meer ervaring hebben niet alleen met sex,dat ze verantwoording hebben(als ze een kind hebben),vaak dominanter dan jongere meiskes. en ik knap af op onderdanige meidjes.
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:40 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
Dan is de stelling bewezen: Ik zou je doen
OT:
deze al gezien?
[ afbeelding ]
Ik ookquote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:40 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:40 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
OT:
deze al gezien?
[ afbeelding ]
Ik vind jongere mannen ook soms wel aantrekkelijk, wie niet? Het gaat mij om de chemie, en die kan net zo sterk zijn als hij 20 is, ook al moet ik dan 3x denken voor ik erop reageer.quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:03 schreef JarnoF het volgende:
Ik vind oudere vrouwen soms ook wel aantrekkelijk, maar wie niet? Het gaat me echter nog steeds om het karakter. Dus of ze nou 20, of 40 is, interesseert me geen ruk.
Dan ben je toch een GILFquote:Op donderdag 4 november 2010 17:53 schreef toylimburg het volgende:
Het is gewoon extra spannend. Bovendien kunnen oudere vrouwen erg mooi en sexy zijn. Ik ben zelf 22, maar zou graag eens de lakens delen met een vrouw die 2x zo oud is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |