quote:Op maandag 17 mei 2010 14:29 schreef marie-jo het volgende:
[..]
![]()
van mijn jonge kerels te horen (ja ik ben een cougar.. de mijne scheelt nu 6 jaartjes) .. jongere meiden zeuren, zijn met oppervlakkige bullshit bezig, denken dat de wereld om hun gat draait, zien er niet vrouwelijk uit (geen rondingen), weten in bed nog niet zo van wanten, oudere zijn zelfverzekerder, hebben hun zaakjes al voor elkaar en verwachten niet dat hun vriendje hun avond uit betaalt, krijgen het schijt van giecheltrutjes,..
Ik vind het een hele leuke rage.. hoewel rage.. ik heb eigenlijk nooit oudere vriendjes gehad, ja 1tje en dat was 1 jaar en zo'n 10 jaar geledenoh ja, ik heb nog niet geworpen en zie mij dat niet doen
veels te jongquote:Op maandag 17 mei 2010 14:29 schreef marie-jo het volgende:
[..]
![]()
van mijn jonge kerels te horen (ja ik ben een cougar.. de mijne scheelt nu 6 jaartjes) .. jongere meiden zeuren, zijn met oppervlakkige bullshit bezig, denken dat de wereld om hun gat draait, zien er niet vrouwelijk uit (geen rondingen), weten in bed nog niet zo van wanten, oudere zijn zelfverzekerder, hebben hun zaakjes al voor elkaar en verwachten niet dat hun vriendje hun avond uit betaalt, krijgen het schijt van giecheltrutjes,..
Ik vind het een hele leuke rage.. hoewel rage.. ik heb eigenlijk nooit oudere vriendjes gehad, ja 1tje en dat was 1 jaar en zo'n 10 jaar geledenoh ja, ik heb nog niet geworpen en zie mij dat niet doen
quote:
Andersom ook, wellicht. Een sub is denk ik niet echt geïnteresseerd in een meester van 15 jaar jonger.quote:
Je gaat me toch niet vertellen dat dat je vrouw is?quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:28 schreef C_N het volgende:
Er is maar EEN wereld MILF.
.[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
10 jaar ouder dan mij (zij is nu haast 49) 12 half jaar getrouwd .
en twee schatten van kinderen .van 9 en11
waarom ouder . is heel eenvoudig .ik kan niet tegen het kinderachtige gelul van die domme jonge beter wetende huppel trutjes .
![]()
QFT. Plus dat sommige oudere vrouwen een stuk eleganter kunnen zijn.quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:56 schreef Catch22- het volgende:
persoonlijk hou ik gewoon van mooie vrouwen. Of ze nu 17 of 40 zijn.
ziet er niet slecht uit neequote:Op donderdag 27 mei 2010 19:28 schreef C_N het volgende:
Er is maar EEN wereld MILF.
.[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
10 jaar ouder dan mij (zij is nu haast 49) 12 half jaar getrouwd .
en twee schatten van kinderen .van 9 en11
waarom ouder . is heel eenvoudig .ik kan niet tegen het kinderachtige gelul van die domme jonge beter wetende huppel trutjes .
![]()
al 14 jaar waar van 12 getrouwd.quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:34 schreef 49R het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat dat je vrouw is?
Je hebt zelf een mom you like to fuck?>quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:16 schreef Adolecens het volgende:
Ik geil ook op MILFS en heb er zelfs een!![]()
Maar ik ben dan ook 33
Je loopt er in ieder geval niet mee voor lul kan ik je zeggenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:15 schreef C_N het volgende:
al 14 jaar waar van 12 getrouwd.
vader is van Yemen moeder van Maroco ,,zij is in Israel geboren waar wij ook wonen .
Ik hou wel van een beetje ordi...quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:29 schreef 49R het volgende:
[..]
Je loopt er in ieder geval niet mee voor lul kan ik je zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |