Een MILF hoeft niet alleenstaand te zijn volgens mij...quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:07 schreef Muts100 het volgende:
Het zal wel aan mij liggen maar leg eens uit.
Wat is dat met (meestal) jonge mannen/jongens die zogenaamd geilen op alleenstaande moeders?
Ben echt benieuwd, wat trekt je daar in aan?
Is het een hype, denk je dat het stoer is of vind je het echt serieus een geil idee.
Waarom? En wat vind je dan geil?
En denk je wel eens aan de praktische zaken, je komt lekker bij haar thuis, eenmaal binnen struikel je over speelgoed, spenen en legotorens. Als je op bed gaat liggen moet je blij zijn dat daar geen koter onder de lakens verstopt ligt!
Echt heel opwindend allemaal....?!
Vertel!!
Een echte MILF zorgt dat haar vriendinnen oppassen en gaat dan op zoek naar jonge ventjes.quote:je komt lekker bij haar thuis, eenmaal binnen struikel je over speelgoed, spenen en legotorens. Als je op bed gaat liggen moet je blij zijn dat daar geen koter onder de lakens verstopt ligt!
Daar zit wat inquote:Op woensdag 31 maart 2010 22:10 schreef -_Tommy_- het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Oedipuscomplex
stifflers momquote:Op woensdag 31 maart 2010 22:08 schreef DemonRage het volgende:
American Pie heeft die rage doen ontstaan.
Haha, kijk eens rond op dit forum zou ik zeggen!quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:11 schreef Dennis101 het volgende:
Hoe kom jij erbij dat jonge mannen op alleenstaande moeders vallen met jonge kinderen? Uit welk onderzoek heb je dat gevist?
quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:15 schreef schommelstoel het volgende:
Mannen !
Niets zeggen, vrouwen horen hier niet over te praten!
Schattig hoor!quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:16 schreef Adolecens het volgende:
Ik geil ook op MILFS en heb er zelfs een!![]()
Maar ik ben dan ook 33
Hier zie ik allerlei figuren die op geilen oudere vrouwen. Ik zie ze er nou nooit bij zeggen dat ze geilen op oudere vrouwen met een jong kind waarbij ze graag over de vloer zouden komen?quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:15 schreef Muts100 het volgende:
[..]
Haha, kijk eens rond op dit forum zou ik zeggen!
Dan heb je dus bij andere topics gekeken dan waar ik op doel.quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:18 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Hier zie ik allerlei figuren die op geilen oudere vrouwen. Ik zie ze er nou nooit bij zeggen dat ze geilen op oudere vrouwen met een jong kind waarbij ze graag over de vloer zouden komen?
quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:07 schreef Muts100 het volgende:
Als je op bed gaat liggen moet je blij zijn dat daar geen koter onder de lakens verstopt ligt!
Echt heel opwindend allemaal....?!
Jij kan zelf als milf worden aangezienquote:Op woensdag 31 maart 2010 22:24 schreef Muts100 het volgende:
[..]
Dan heb je dus bij andere topics gekeken dan waar ik op doel.
Jij bent dus overduidelijk niet degene die het antwoord op mijn vraag weet....!
Zou het dan geen MILF noemen. Maar een MILD.quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:24 schreef Muts100 het volgende:
[..]
Dan heb je dus bij andere topics gekeken dan waar ik op doel.
Jij bent dus overduidelijk niet degene die het antwoord op mijn vraag weet....!
Moet er niet aan denken een vriendin die 15-20 jaar jonger isquote:Op woensdag 31 maart 2010 22:16 schreef Adolecens het volgende:
Ik geil ook op MILFS en heb er zelfs een!![]()
Maar ik ben dan ook 33 40
Mijn MILFje is 29quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Moet er niet aan denken een vriendin die 15-20 jaar jonger is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |