je moet je begeleiders niet als de enige vrouwen op de wereld beschouwen; er is meer vrouw behalve zorgpersoneel!quote:Op vrijdag 26 november 2010 16:40 schreef Opkloter het volgende:
[..]
Nee, algemene conclussie wanneer ik mij in het openbaar begeef.
quote:Op vrijdag 26 november 2010 18:53 schreef mspoez het volgende:
[..]
je moet je begeleiders niet als de enige vrouwen op de wereld beschouwen; er is meer vrouw behalve zorgpersoneel!
Humor - check!quote:Op vrijdag 26 november 2010 18:53 schreef mspoez het volgende:
[..]
je moet je begeleiders niet als de enige vrouwen op de wereld beschouwen; er is meer vrouw behalve zorgpersoneel!
quote:Op vrijdag 26 november 2010 18:53 schreef mspoez het volgende:
Jup. Jummiequote:Op zaterdag 27 november 2010 12:14 schreef snakelady het volgende:
Daarbij de ervaring die ze in de loop der jaren heeft opgedaan en het feit dat een vrouw later in haar seksuele piek zit vergeleken met een man.
Ze zijn ook zelfstandiger, weten wat ze willen, weten wat ze fijn vinden en schamen zich minder snel.
Hoeveel kinderen heb je?quote:Op zaterdag 27 november 2010 12:14 schreef snakelady het volgende:
Denk dat oudere alleenstaande moeders ook gewoon seks willen om de seks, ze wil niet iedereen zomaar als vader voor haar kinderen maar heeft wel ook zo haar behoeftes.
Dus het gaat puur om seks en niet om een potentiele levenspartner.
Daarbij de ervaring die ze in de loop der jaren heeft opgedaan en het feit dat een vrouw later in haar seksuele piek zit vergeleken met een man.
Ze zijn ook zelfstandiger, weten wat ze willen, weten wat ze fijn vinden en schamen zich minder snel.
2, maar ik ben nog gelukkig getrouwd.quote:
Pfff, dom gozertje! Haha, lezen kun je ook al niet! Ja, schatje, alle dertigers zijn dikke lesbiennes, that's right! ...........quote:Op woensdag 24 november 2010 10:49 schreef Opkloter het volgende:
[..]
Beetje hoge eigendunk jij, trouwens, wel erge kul dat vrouwen alles eerder kunnen enzo.
Ken nog genoeg vrouwen in mijn omgeving die ouder dan ik zijn en nog maagd zijn.
Niet iedereen is hetzelfde, dame.
Verder zijn de dertigers van tegenwoordig MEESTAL dikke wijven met een rood kort pittig kapsel+een kek montuurtje![]()
haha, nee jij niet, ik wilde gewoon ff die dames hier opfokken zodat ze misschien pics zouden posten.quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:39 schreef Muts100 het volgende:
[..]
Pfff, dom gozertje! Haha, lezen kun je ook al niet! Ja, schatje, alle dertigers zijn dikke lesbiennes, that's right! ...........
Checking fobo....... Nou en of!quote:Op maandag 29 november 2010 22:07 schreef Ernemmertje het volgende:
Ik ben ook een moeder (25) en heb dus 2 lieve kindjes (4 en 2) en zie er goed uit. Oja en ik ben single. Ben ik nu een milf?hahaha
Nope. Een overjarig raveteefie die zich tweemaal zwanger heeft laten prikken en zich hier een beetje komt verkopen.quote:Op maandag 29 november 2010 22:07 schreef Ernemmertje het volgende:
Ik ben ook een moeder (25) en heb dus 2 lieve kindjes (4 en 2) en zie er goed uit. Oja en ik ben single. Ben ik nu een milf?hahaha
quote:Op dinsdag 30 november 2010 09:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nope. Een overjarig raveteefie die zich tweemaal zwanger heeft laten prikken en zich hier een beetje komt verkopen.
Aanpakken dat schorum. De echte MILFs worden zwaar tekort gedaan anders.quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:27 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
durf duidelijke taal te praten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |