2x22 is 44 plus 22 is 66quote:Op donderdag 4 november 2010 20:53 schreef mspoez het volgende:
[..]
Dat zijn er nog niet veel op hun 44e hoor.
Ik kan je uit ervaring zeggen dat dat geweldig is, het gaat ze niet meer om de voortplanting maar om het plezier, en dat hadden we zeker.quote:Op donderdag 4 november 2010 17:53 schreef toylimburg het volgende:
Het is gewoon extra spannend. Bovendien kunnen oudere vrouwen erg mooi en sexy zijn. Ik ben zelf 22, maar zou graag eens de lakens delen met een vrouw die 2x zo oud is.
Que? Hij houdt het bij 44 hoor, niet 66quote:
foutje..quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:34 schreef 2xuq773pps het volgende:
en om het goed te maken...[ afbeelding ]![]()
![]()
Vind ik toch anders. Een man loopt sowieso toch wat achter t.o.v. een vrouw. (ja, echt wel, don't shoot me) Dus als je als vrouw 20 bent dan kan een man van 30 onweerstaanbaar zijn.quote:Op vrijdag 12 november 2010 20:31 schreef beautyfreak het volgende:
Waarom vallen zoveel meiden op oudere kerels?
Mag je als 31-jarig "jochie" ook op MILFs vallen?quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:17 schreef Muts100 het volgende:
[..]
Vind ik toch anders. Een man loopt sowieso toch wat achter t.o.v. een vrouw. (ja, echt wel, don't shoot me) Dus als je als vrouw 20 bent dan kan een man van 30 onweerstaanbaar zijn.
Zit je tenminste een beetje op t zelfde niveau, haha.
Neee, maar een jochie wat zich aangetrokken voelt tot een alleenstaande dertiger met kind(eren) vind ik een interessant fenomeen.
En anders, ach, wij jonge dertigers zijn natuurlijk ook gewoon niet te weerstaan! Zelfverzekerd, niet te moeilijk, weet wat ze wil, sexy.![]()
Overigens val ik zelf niet op jonge gozertjes, vind het helemaal niet aantrekkelijk.
(uitzonderingen daar gelaten)
Een speelse volwassene.quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:33 schreef Muts100 het volgende:
Bij deze heb je toestemming! Je valt net buiten de categorie "jochie"....
Van haar kindjes.quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:07 schreef mspoez het volgende:
Er zijn al MILFS vanaf 17, volgens mij. Het wordt erg diffuus als 31jarigen op MILFS willen vallen. Wiens moeders zijn dat dan?
Beetje hoge eigendunk jij, trouwens, wel erge kul dat vrouwen alles eerder kunnen enzo.quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:17 schreef Muts100 het volgende:
[..]
Vind ik toch anders. Een man loopt sowieso toch wat achter t.o.v. een vrouw. (ja, echt wel, don't shoot me) Dus als je als vrouw 20 bent dan kan een man van 30 onweerstaanbaar zijn.
Zit je tenminste een beetje op t zelfde niveau, haha.
Neee, maar een jochie wat zich aangetrokken voelt tot een alleenstaande dertiger met kind(eren) vind ik een interessant fenomeen.
En anders, ach, wij jonge dertigers zijn natuurlijk ook gewoon niet te weerstaan! Zelfverzekerd, niet te moeilijk, weet wat ze wil, sexy.![]()
Overigens val ik zelf niet op jonge gozertjes, vind het helemaal niet aantrekkelijk.
(uitzonderingen daar gelaten)
Neuken?quote:Op donderdag 25 november 2010 09:53 schreef Tassiepassie het volgende:
Ik ben bijnaaaaa 30![]()
But never felt so good
Oeh, wat een onwetendheid.quote:Op woensdag 24 november 2010 10:49 schreef Opkloter het volgende:
Verder zijn de dertigers van tegenwoordig MEESTAL dikke wijven met een rood kort pittig kapsel+een kek montuurtje![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |