Dat had ik dus verteld he.quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:55 schreef Delta09 het volgende:
sorry, ik zag niks. dus ik opende hem al en toen had jij er ook 1 geopend.
dat dus...quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:55 schreef Ambrosius het volgende:
Heel het doel vrij en dan kop je recht op de keeper.
Denk dat ze gewoon gaan sparen, met Real in het vooruitzicht dan.quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:02 schreef Godtje het volgende:
En dan moeten ze nog thuis.![]()
![]()
![]()
Als ze dan gemotiveerd zijn dan kan het echt pijn gaan doen.
Ik vind het idd ook niet best dat hij in de eerste 20 min de 1-0 t/m 3-0 er in zijn eentje heeft weten uit te halen.quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:02 schreef napoleonfour het volgende:
al vind ik dat de keeper van Arsenal ook niet best.
quote:
Ja ik wil Evert terugquote:Op woensdag 31 maart 2010 22:02 schreef Horloge het volgende:
Wat een achterlijke commentator met zijn superlatieven de hele tijd.
Daar is Pep inderdaad ook niet vies van. De vraag is of bijvoorbeeld een Bojan ze minder pijn kan doen.quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:03 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Denk dat ze gewoon gaan sparen, met Real in het vooruitzicht dan.
Vind jij dat hij zeker in zijn doel staat?quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:03 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik vind het idd ook niet best dat hij in de eerste 20 min de 1-0 t/m 3-0 er in zijn eentje heeft weten uit te halen.
Dat zou ik ook niet meer staan met die kerels voor me. Zowel de tegenstander als de je ploeggenoten.quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:06 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Vind jij dat hij zeker in zijn doel staat?
Hij is zo wisselvallig..quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:03 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik vind het idd ook niet best dat hij in de eerste 20 min de 1-0 t/m 3-0 er in zijn eentje heeft weten uit te halen.
Blijkbaar aleen voor Walcottquote:Op woensdag 31 maart 2010 22:09 schreef marcb1974 het volgende:
En wat doet Capello daar. Engelsen doen er zo goed als niet mee
quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
*klapklapklap*
10 seconden later:
*fluitfluitfluit*
In die tien min denk ik het niet.quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Benieuwd of er nog twee keer geel-spelers komen
Nee, tuurlijk niet.quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:26 schreef Trystar het volgende:
Dat is toch geen rood!??!!???!!!
Dat dusquote:
raar idd... misschien wilde hij het zelf heel graag...quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:28 schreef Horloge het volgende:
Nou, 10 tegen 10 dan.![]()
FFS, Bendtner had die penal ook wel kunnen nemen. Waarom forceren?
Tsja, je gaat natuurlijk makkelijker liggen in het andere strafschopsgebied..quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:28 schreef TheVulture het volgende:
Overdreven trouwens om daar een pingel voor te geven
Barca hoeft niet zo te komen als Arsenal volgende week hè..quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:30 schreef essence het volgende:
Barca mist wel haar centrum in Camp Nou..
Verdomme ja.... We zullen die mannen gaan missen..:(quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:30 schreef essence het volgende:
Barca mist wel haar centrum in Camp Nou..
Volgende week is een andere wedstrijd zonder velenquote:Op woensdag 31 maart 2010 22:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Barca hoeft niet zo te komen als Arsenal volgende week hè..
True, maar ik verwacht barca toch door.quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgende week is een andere wedstrijd zonder velen
Dat is nog de vraag lijkt me, kan ook gewoon een doodsaaie 1-0 of 0-0 worden.quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:34 schreef YazooW het volgende:
Die terugwedstrijd volgende week gaat dus zwaar EPIC worden
Je loopt wat achter.quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:34 schreef Scarface2004 het volgende:
Rood en een penalty
scheids zit echt aan de folie
Moet wel. Deze was al leuker als verwacht uiteindelijk.quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:34 schreef YazooW het volgende:
Die terugwedstrijd volgende week gaat dus zwaar EPIC worden
Barca met een handbalverdediging.quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:35 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat is nog de vraag lijkt me, kan ook gewoon een doodsaaie 1-0 of 0-0 worden.
Neuh.quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:37 schreef rondarts het volgende:
Was die overtreding van Puyol nou werkelijk zo zwaar om een penalty EN rode kaart te geven :S?
Nee, absoluut nietquote:Op woensdag 31 maart 2010 22:37 schreef rondarts het volgende:
Was die overtreding van Puyol nou werkelijk zo zwaar om een penalty EN rode kaart te geven :S?
Dan waren ze in de 60e minuut omgevallen, zo kapotquote:Op woensdag 31 maart 2010 22:36 schreef YazooW het volgende:
Stel je voor als Arsenal vanaf het begin zo had gespeeld......
quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:38 schreef Ambrosius het volgende:
Van Basten vond het een strafschop, dan is het er 1.
quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:42 schreef Platina het volgende:
Het was zeker een penalty, ook al ging het per ongeluk. Daarbij werd Fabregas in enorm kansrijke positie gevloerd terwijl hij alleen nog de keeper voor hem had.
Dat is volgens de regels van het spel rood en gezien het wedstrijdbeeld meer dan terecht.
Die penal was goed gegeven maar rood was toch écht wel overdreven.quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:42 schreef Platina het volgende:
Het was zeker een penalty, ook al ging het per ongeluk. Daarbij werd Fabregas in enorm kansrijke positie gevloerd terwijl hij alleen nog de keeper voor hem had.
Dat is volgens de regels van het spel rood en gezien het wedstrijdbeeld meer dan terecht.
Eens.quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:44 schreef Silv het volgende:
[..]
Die penal was goed gegeven maar rood was toch écht wel overdreven.
Hij heeft wel een beetje gelijk hoor. Het zag er knullig uit maar hij had vrij in kunnen schieten anders.quote:
Naja, daar kan je misschien over twisten. Maar welk wedstrijdbeeld zag je dan? Over 90min een gelijkwaardig Arsenal-Barca?quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:44 schreef Platina het volgende:
[..]
Tsja, als je dit niet als een penalty + rode kaart beoordeeld dan snap je het spelletje niet.
Barça domineerde de eerste helft volledig, maar de 2e helft werd dat geleidelijk al een stuk minder!quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:45 schreef Toad het volgende:
[..]
Naja, daar kan je misschien over twisten. Maar welk wedstrijdbeeld zag je dan? Over 90min een gelijkwaardig Arsenal-Barca?
Tot aan de 2e goal domineerde Barca ook. Maar gezien het wedstrijdbeeld hadden ze toen al op 4-0 mogen staan.quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:46 schreef Torrio het volgende:
[..]
Barça domineerde de eerste helft volledig, maar de 2e helft werd dat geleidelijk al een stuk minder!
Klopt, maar Arsenal heeft nooit gedomineerd..quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:46 schreef Torrio het volgende:
[..]
Barça domineerde de eerste helft volledig, maar de 2e helft werd dat geleidelijk al een stuk minder!
Oke, ik dacht dat je het over de penalty had. Ik bedoelde niet op het wedstrijdbeeld door de ogen van een supporter gezien. Want het was duidelijk dat Barcelona met 6-2 of iets dergelijks had moeten winnen.quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:45 schreef Toad het volgende:
[..]
Naja, daar kan je misschien over twisten. Maar welk wedstrijdbeeld zag je dan? Over 90min een gelijkwaardig Arsenal-Barca?
Helaas niet, ook al was het moeilijk kiezen deze wedstrijd voor mij persoonlijkquote:Op woensdag 31 maart 2010 22:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Klopt, maar Arsenal heeft nooit gedomineerd..
Misschien wel als je naar de aard van de overtreding kijkt, maar het is toch echt een ontnomen doelkans. Dat is rood volgens de spelregels.quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:44 schreef Silv het volgende:
[..]
Die penal was goed gegeven maar rood was toch écht wel overdreven.
Dat dus.quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:51 schreef Torrio het volgende:
[..]
Helaas niet, ook al was het moeilijk kiezen deze wedstrijd voor mij persoonlijk
Ze hebben ook wel pech gehad, Arshavin er snel al uit, net als Gallas. Een stortvloed aan gele kaarten waarvan er misschien 2 terecht waren. Heb wel het gevoel dat Busacca wat goed probeerde te maken met die rode kaart.
Ik blijf erbij dat die gozert niet Arsenal-waardig is. Dan zie ik nog liever Chamakh komen.quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:36 schreef Anonymousz het volgende:
wat een wedstrijd
-De 1e helft arsenal was nergens het 5-0 worden voor barca maar het bleef 0-0
-Almunia was geweldig in de 1e helft
-Bendtner de grootste faler
-Leuk dat Henry mocht meespelen
-Puyol een rode kaart was het terecht dat ik weet niet
-De scheids vond ik niet goed vandaag
-Jammer dat cesc gschorst is
-RVP nog steeds geblesseerd
Natuurlijk is hij dat niet. Normaal loopt Robin er nog dus dan valt het niet op.quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:40 schreef Torrio het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat die gozert niet Arsenal-waardig is. Dan zie ik nog liever Chamakh komen.
Dat is pas jaren zo.quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Robin is stiekem toch een ongelooflijk belangrijke en bepalende speler voor Arsenal.
Zie hem er liever met Ruud of Dirk staan eigenlijk..quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:59 schreef Godtje het volgende:
Ik denk dat Robin in een twee spitsen systeem het nog best aardig kan doen daar samen met Huntelaar.
Ik had het over Arsenal. Ruud is bezig aan zijn laatste club en ik vind dirk nog steeds een harde werker en een niets zeggende speler. Geen echte spits, geen echte buiten, geen killer, niet creatief. Hij werkt alleen heel erg hard.quote:Op donderdag 1 april 2010 00:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zie hem er liever met Ruud of Dirk staan eigenlijk..
Hij moet een topkeeper kopen. Dat is wat mij betreft al jaren één van de grootste problemen van Arsenal.quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:58 schreef Paul-89 het volgende:
Arsenal heeft echt wel budget voor een betere spits,maar Wenger is niet zo van de grote aankopen. Hij is meer van de jeugd laten doorstromen en van het vroeg scouten,dat valt natuurlijk te prijzen maar naar mijn gevoel mist dit Arsenal een echte 'killer'.
Arsenal heeft idd patent op van die clowns in de goal. David Seaman,Jens Lehman,Almunia en zal vast wat clowns zijn vergeten.Maar veel keepers hebben een steekje los.quote:Op donderdag 1 april 2010 00:05 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Hij moet een topkeeper kopen. Dat is wat mij betreft al jaren één van de grootste problemen van Arsenal.
Lijkt me sterk dat van Persie dat haalt maar het zou natuurlijk fantastisch zijn als het wel zo zou zijn. Traint hij inmiddels alweer mee met de groep ?quote:Op donderdag 1 april 2010 00:46 schreef TTD het volgende:
hopen dat van persie de return nog net haalt en dat die gelijk net zo'n grote impact heeft als robben voor bayern. trouwens gallas is de rest van het seizoen eruit en was dit misschien zijn laatste wedstrijd voor arsenal
Won't happen:quote:Op donderdag 1 april 2010 00:46 schreef TTD het volgende:
hopen dat van persie de return nog net haalt en dat die gelijk net zo'n grote impact heeft als robben voor bayern. trouwens gallas is de rest van het seizoen eruit en was dit misschien zijn laatste wedstrijd voor arsenal
http://www.nusport.nl/eng(...)htbij-terugkeer.htmlquote:Uitgegeven: 31 maart 2010 20:54
AMSTERDAM - Robin van Persie kan waarschijnlijk over twee weken de groepstraining hervatten. Dat zei Arsenal-coach Arsène Wenger woensdag in de aanloop naar het Champions League-duel met Barcelona.
De Nederlandse aanvaller is sinds november geblesseerd. Toen liep hij tijdens de oefeninterland tegen Italië een enkelblessure op.
Van Persie begon enkele weken geleden alweer met looptraining.
Wenger liet weten dat hij hoopte Van Persie nog 'een aantal grote wedstrijden te kunnen geven om naar toe te werken'. Arsenal speelt in de kwartfinale van de Champions League tegen Barcelona.
In de Premier League staan de Gunners derde op vier punten van koploper Manchester United en drie van Chelsea.
jammerquote:Op donderdag 1 april 2010 01:06 schreef Piccalilly het volgende:
[..]
Won't happen:
[..]
http://www.nusport.nl/eng(...)htbij-terugkeer.html
Idd. Toch wel 'schokkend' om te zien dat hij er al met al gewoon bijna een half jaar heeft uitgelegen, nadat ze in 1e instantie zeiden dat het allemaal wel mee zou vallen.quote:
dat dacht iedereen ook van de heenwedstrijd maar de bal is rond dus niks is 100% zeker. op papier is barcelona zo goed als door maar in het praktijk moet het nog maar blijken. voor hetzelfde geldt gaat messi door zijn enkels tegen bilbao(zie rooney) dan krijg je ineens een heel ander barça zonder messi,pique en puyol.quote:Op donderdag 1 april 2010 01:12 schreef HaagsPietje het volgende:
beetje zelfde als gisteren, barca tikt arsenal van het kastje naar de muur maar met de nodige dosis geluk en nonchalance van barca weten ze toch nog gelijk te komen.
maar goed, ook voor de pot geldt dat de terugwedstrijd net zo goed op papier kan worden afgedaan...formaliteitje, 3-1 ofzo.
Downloaden mag, uploaden niet.quote:Op donderdag 1 april 2010 13:33 schreef Godtje het volgende:
Het is wel ergens te downloaden ja.
Niet legaal waarschijnlijk.
Niet op FOK!quote:Op donderdag 1 april 2010 14:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Downloaden mag, uploaden niet.
Ja, weet ik. Maar dit deeltje mag ook wel volquote:Op dinsdag 6 april 2010 20:27 schreef Godtje het volgende:
[..]
Verkeerde wedstrijd
FC Barcelona - Arsenal #1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |