Dus je mag van het lijstje af van de 15e?quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:14 schreef Loveless85 het volgende:
Ik lust geen taart en ESF lust ik ook niet
Is goed hoorquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Dus je mag van het lijstje af van de 15e?
The Ugly Truth?quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:16 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ga aan de Katherine Heighl - Gerard Butler film beginnen
quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:17 schreef Greys het volgende:
[..]
The Ugly Truth?Veel plezier!
Het erge is, die bruut heeft nog gelijk ook in die film vaak, over vrouwen
En wanneer krijg ik mijn ondergoed dan terug?!quote:
Nee! We moeten een goede ESF haterts - ESF lovers belans hebben!quote:
Als jij dat wil.quote:
Gaat morgenavond ineens niet meer door dan? Hmm?quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En wanneer krijg ik mijn ondergoed dan terug?!
Ik ben er een halve avond niet en ik mis een nieuwe romance?quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Gaat morgenavond ineens niet meer door dan? Hmm?
Ben jij er zo eentje? Een keer wilde seks en dan net doen alsof je me niet meer kent
Ja, ik was teleurgesteld die ene keer.quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Gaat morgenavond ineens niet meer door dan? Hmm?
Ben jij er zo eentje? Een keer wilde seks en dan net doen alsof je me niet meer kent
vast welquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:21 schreef Greys het volgende:
Zal een bakker roze draaiorgel cupcakes kunnen maken?
Ja kan ik er wat aan doen dattie te groot voor je wasquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, ik was teleurgesteld die ene keer.
Je gaf er ook niks om dat ik moest huilen na afloop.quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja kan ik er wat aan doen dattie te groot voor je was
Huilen na de seks is voor vrouwenquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je gaf er ook niks om dat ik moest huilen na afloop.
quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ben er een halve avond niet en ik mis een nieuwe romance?
Greys, mag die in BV?
quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, ik was teleurgesteld die ene keer.
quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je gaf er ook niks om dat ik moest huilen na afloop.
Dat ligt er aan of dat vóór of na mijn verhaal met Ll komt dan.quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ben er een halve avond niet en ik mis een nieuwe romance?
Greys, mag die in BV?
Dat heb ik nou echt nóóit gesnaptquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Huilen na de seks is voor vrouwen
Tjah emotie ofzo. Weet ik 'tquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat heb ik nou echt nóóit gesnapt
Maar daarvoor ben ik vast te koelbloedig
Ja eh...quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat ligt er aan of dat vóór of na mijn verhaal met Ll komt dan.
Niet dat ie dan na mij ineens voor de mannen gaat...
Denk niet dat die huilende typetjes dezelfde zijn als de typetjes die na de daad met een sigaret vliegtuigrampen willen kijken.quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat heb ik nou echt nóóit gesnapt
Maar daarvoor ben ik vast te koelbloedig
Ja maar we wisten al dat jij harteloos en koelbloedig wasquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Zou ik die dan niet hebben?
500 Days flashback![]()
Oh nou, daar heb je wel een punt iddquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Denk niet dat die huilende typetjes dezelfde zijn als de typetjes die na de daad met een sigaret vliegtuigrampen willen kijken.
Dat dus. Je hebt vrouwen die denken 'Aww wat mooi, wat hou toch van hem'quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Denk niet dat die huilende typetjes dezelfde zijn als de typetjes die na de daad met een sigaret vliegtuigrampen willen kijken.
Ik pies haast in mijn broek nuquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat dus. Je hebt vrouwen die denken 'Aww wat mooi, wat hou toch van hem'![]()
![]()
![]()
En je hebt vrouwen die denken ' Zo lekker geneukt, nu een peuk en naar het leed van anderen kijken'![]()
Geen middenweg?quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat dus. Je hebt vrouwen die denken 'Aww wat mooi, wat hou toch van hem'![]()
![]()
![]()
En je hebt vrouwen die denken ' Zo lekker geneukt, nu een peuk en naar het leed van anderen kijken'![]()
Als dat een "nee" is ben ik denk ik geen vrouw!quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
"Zo lekker gepeukt nu naar het neuken van anderen kijken?"![]()
Oh dan kan je misschien jezelf beter in die scene schrijvenquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Als dat een "nee" is ben ik denk ik geen vrouw!
NO WAY dat ik mezelf in BV ga schrijven he...quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh dan kan je misschien jezelf beter in die scene schrijven
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |