Dus je mag van het lijstje af van de 15e?quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:14 schreef Loveless85 het volgende:
Ik lust geen taart en ESF lust ik ook niet
Is goed hoorquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Dus je mag van het lijstje af van de 15e?
The Ugly Truth?quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:16 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ga aan de Katherine Heighl - Gerard Butler film beginnen
quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:17 schreef Greys het volgende:
[..]
The Ugly Truth?Veel plezier!
Het erge is, die bruut heeft nog gelijk ook in die film vaak, over vrouwen
En wanneer krijg ik mijn ondergoed dan terug?!quote:
Nee! We moeten een goede ESF haterts - ESF lovers belans hebben!quote:
Als jij dat wil.quote:
Gaat morgenavond ineens niet meer door dan? Hmm?quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En wanneer krijg ik mijn ondergoed dan terug?!
Ik ben er een halve avond niet en ik mis een nieuwe romance?quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Gaat morgenavond ineens niet meer door dan? Hmm?
Ben jij er zo eentje? Een keer wilde seks en dan net doen alsof je me niet meer kent
Ja, ik was teleurgesteld die ene keer.quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ben jij er zo eentje? Een keer wilde seks en dan net doen alsof je me niet meer kent
vast welquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:21 schreef Greys het volgende:
Zal een bakker roze draaiorgel cupcakes kunnen maken?
Ja kan ik er wat aan doen dattie te groot voor je wasquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, ik was teleurgesteld die ene keer.
Je gaf er ook niks om dat ik moest huilen na afloop.quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja kan ik er wat aan doen dattie te groot voor je was
Huilen na de seks is voor vrouwenquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je gaf er ook niks om dat ik moest huilen na afloop.
quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ben er een halve avond niet en ik mis een nieuwe romance?
Greys, mag die in BV?
quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat ligt er aan of dat vóór of na mijn verhaal met Ll komt dan.quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ben er een halve avond niet en ik mis een nieuwe romance?
Greys, mag die in BV?
Dat heb ik nou echt nóóit gesnaptquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Huilen na de seks is voor vrouwen
Tjah emotie ofzo. Weet ik 'tquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat heb ik nou echt nóóit gesnapt
Maar daarvoor ben ik vast te koelbloedig
Ja eh...quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat ligt er aan of dat vóór of na mijn verhaal met Ll komt dan.
Niet dat ie dan na mij ineens voor de mannen gaat...
Denk niet dat die huilende typetjes dezelfde zijn als de typetjes die na de daad met een sigaret vliegtuigrampen willen kijken.quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat heb ik nou echt nóóit gesnapt
Maar daarvoor ben ik vast te koelbloedig
Ja maar we wisten al dat jij harteloos en koelbloedig wasquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Zou ik die dan niet hebben?
500 Days flashback![]()
Oh nou, daar heb je wel een punt iddquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Denk niet dat die huilende typetjes dezelfde zijn als de typetjes die na de daad met een sigaret vliegtuigrampen willen kijken.
Dat dus. Je hebt vrouwen die denken 'Aww wat mooi, wat hou toch van hem'quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Denk niet dat die huilende typetjes dezelfde zijn als de typetjes die na de daad met een sigaret vliegtuigrampen willen kijken.
Ik pies haast in mijn broek nuquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat dus. Je hebt vrouwen die denken 'Aww wat mooi, wat hou toch van hem'![]()
![]()
![]()
En je hebt vrouwen die denken ' Zo lekker geneukt, nu een peuk en naar het leed van anderen kijken'![]()
Geen middenweg?quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat dus. Je hebt vrouwen die denken 'Aww wat mooi, wat hou toch van hem'![]()
![]()
![]()
En je hebt vrouwen die denken ' Zo lekker geneukt, nu een peuk en naar het leed van anderen kijken'![]()
Als dat een "nee" is ben ik denk ik geen vrouw!quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
"Zo lekker gepeukt nu naar het neuken van anderen kijken?"![]()
Oh dan kan je misschien jezelf beter in die scene schrijvenquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Als dat een "nee" is ben ik denk ik geen vrouw!
NO WAY dat ik mezelf in BV ga schrijven he...quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh dan kan je misschien jezelf beter in die scene schrijven
quote:
quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:42 schreef Loveless85 het volgende:
Och, kan altijd geregeld worden. Tijdens de seks schreeuwen van willekeurige geslachtsziektes of namen van andere vrouwen doet ook het trucje wel.
Tenzij de vrouw in kwestie ontsteekt in blinde woede. Dan is het hollen
wasda?quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:50 schreef Greys het volgende:
Is iedereen ineens iets nuttigs aan het doen ofzo?
Maar huil jij ook na de sex?quote:
Ja leuke film he?quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:52 schreef Pisces29 het volgende:
De film is leuk GreysEn oh die nieuwe buurman
![]()
quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar huil jij ook na de sex?
[..]
Ja leuke film he?
En de buurman is iets te gladjes. Vond ik dan
quote:
wie is de buurman?quote:Ja leuke film he?
En de buurman is iets te gladjes. Vond ik dan
quote:
OMG...quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:56 schreef Dirkh het volgende:
En daarbij huilt de sexpartner wel altijd, maar dat ligt gewoon aan de te hoge verwachtingen.
Welquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:57 schreef Dirkh het volgende:
Met slap lullen en beledigen krijg ik iemand nooit binnen twee minuten aan het janken
*giechel*quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:57 schreef Dirkh het volgende:
Met slap lullen en beledigen krijg ik iemand nooit binnen twee minuten aan het janken, met sex lukt het me binnen de minuut.
mash?quote:
Dat vond ik ook, dat laatste!quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Beetje wel, maar ik zou irl toch wel flink nakijken
Die Butler, heb ik hem nou te lang niet in een film gezien of is z'n gezicht boller geworden?
Dat zoeken we even op... momentquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat een teken van vrouwelijkheid was!
[..]
wie is de buurman?
quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:57 schreef Dirkh het volgende:
Met slap lullen en beledigen krijg ik iemand nooit binnen twee minuten aan het janken, met sex lukt het me binnen de minuut.
Ik herken het wel, maar als ik zonder google moet raden zal ik je het antwoord schuldig moeten blijven.quote:
quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar wat is ie heerlijk lomp en bruut he?
Je zal met rode oogjes thuiskomen tombolafan.quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dus als er de 15e iemand ineens ligt te huilen weten wij genoeg...
Als je getimed hebt sinds Dirk zijn bemoeienis begon wel ja.quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dus als er de 15e iemand ineens ligt te huilen weten wij genoeg...
quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:02 schreef Greys het volgende:
De buurman heet Eric Winter, Tombola. Maar ik hoef 'm niet
[ afbeelding ]
Ik ook niet... Ik vind m een beetje lijken op Winston Post...quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:02 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:03 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Je zal met rode oogjes thuiskomen tombolafan.
Ohhhhhh Winston Postquote:Op woensdag 31 maart 2010 22:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ook niet... Ik vind m een beetje lijken op Winston Post...
Maar ik vind m niet lekker nee...
Op het moment dat je mij ziet bewegen en dat in eens weer bewegingloos ziet liggen, dan kan je er vergif op innemen dat je heel zachtjes iemand hoor snikken, naar de douche hoort rennen, twee uur de kraan hoor lopen en vervolgens iemand hoort kotsen. Ik lig dan nog te pitten.quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als je getimed hebt sinds Dirk zijn bemoeienis begon wel ja.
post eens een recente foto? gaan we vergelijkenquote:Op woensdag 31 maart 2010 22:05 schreef Loveless85 het volgende:
Tjah tis geen Loveless85 natuurlijk nee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Ik ben voor iedereen te oud.quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Sorry schat, je bent iets te oud voor me
Yikes.quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:02 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Vind je niet?quote:
Deze foto vind ik niks iig...quote:Nee het gaat om het eerste stukje van hem in de film, eerste shot, daarna is het al snel minder.
Wordt je geroepen?quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:07 schreef Loveless85 het volgende:
Tis tijd om de PC uit te gooien, ik hoor 't al
*noteert*quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:06 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Op het moment dat je mij ziet bewegen en dat in eens weer bewegingloos ziet liggen, dan kan je er vergif op innemen dat je heel zachtjes iemand hoor snikken, naar de douche hoort rennen, twee uur de kraan hoor lopen en vervolgens iemand hoort kotsen. Ik lig dan nog te pitten.
quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
post eens een recente foto? gaan we vergelijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Vind je niet?
[..]
Deze foto vind ik niks iig...
aaaaaaawwwww....quote:
tmiquote:Op woensdag 31 maart 2010 22:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Geil poesje ligt op me te wachten
quote:
Ja, maar als je eenmaal OVER de 40 bent...quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Welnee, 40 is best goed te doen hoor![]()
*verder de film afkijkt*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Ik gok als ik in de buurt van mn bed komt dat het hevig mauwend een ander onderkomen zoekt hoor, maak je maar niet drukquote:
quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Welnee, 40 is best goed te doen hoor![]()
*verder de film afkijkt*
quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik gok als ik in de buurt van mn bed komt dat het hevig mauwend een ander onderkomen zoekt hoor, maak je maar niet druk
Wat heb je Die Van Jou aangedaan?quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik gok als ik in de buurt van mn bed komt dat het hevig mauwend een ander onderkomen zoekt hoor, maak je maar niet druk
Oh, daar is ie beter (dat geblondeerde vind ik stom)quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:11 schreef Greys het volgende:
Hier de buurman (links aan de eettafel), het meisje en De Bruut (rechts aan de tafel).
Pisces, jij niet klikken, want jij krijgt deze scene nog
Ik zoek ff!quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:14 schreef Pisces29 het volgende:
Je moet dat allereerste shot van hem zoeken Greys, is dat te vinden? Voor Tombo?
quote:
quote:
quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:11 schreef Greys het volgende:
Hier de buurman (links aan de eettafel), het meisje en De Bruut (rechts aan de tafel).
Pisces, jij niet klikken, want jij krijgt deze scene nog
Ik weet die scene niet meer?quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:19 schreef Pisces29 het volgende:
"Je boontje aanraken" OMG
En ik las als ondertiteling, met geluid vrij zacht, eerst nog "je bontje"
uhuhquote:Op woensdag 31 maart 2010 22:25 schreef Pisces29 het volgende:
Volgens mij zit ik nu in de scene waar jij je youtube net van plaatste denk ik![]()
Die afstandsbediening
Oh! Ja!quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:25 schreef Pisces29 het volgende:
Volgens mij zit ik nu in de scene waar jij je youtube net van plaatste denk ik![]()
Die afstandsbediening
Slaap lekker!quote:
quote:
quote:
OMGquote:Op woensdag 31 maart 2010 22:06 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Op het moment dat je mij ziet bewegen en dat in eens weer bewegingloos ziet liggen, dan kan je er vergif op innemen dat je heel zachtjes iemand hoor snikken, naar de douche hoort rennen, twee uur de kraan hoor lopen en vervolgens iemand hoort kotsen. Ik lig dan nog te pitten.
quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:28 schreef Greys het volgende:
[..]
OMG![]()
Ik had wat posts gemist op de vorige bladzijde.
Hier krijg ik beelden bij..quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik voelde me daarna ook niet meer bezwaard om over bontje/boontjes te beginnen
Hihihi.quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:30 schreef Dirkh het volgende:
Sorry mensen, maar ik heb dat Vibrating Underwear filmpje op repeat staan, daar kunnen jullie niet tegen op.
Ik weet niet of ik nog mee durf...quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:28 schreef Greys het volgende:
[..]
OMG![]()
Ik had wat posts gemist op de vorige bladzijde.
Ik zie jou niet als een harteloos koud sekreet hoor.quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:33 schreef Greys het volgende:
Oh, het harteloze koude sekreet heeft weer een mooi liedje gevonden
quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:33 schreef Greys het volgende:
Oh, het harteloze koude sekreetlieve mens heeft weer een mooi liedje gevonden
Je zal er van op kijken hoe betrouwbaar ik eigenlijk ben. Wees gerust.quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik nog mee durf...
Zijn er nog kamers met sloten vrij Greys?
Maar het is wel een kutnummer.quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:34 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik zie jou niet als een harteloos koud sekreet hoor.
quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:40 schreef Dirkh het volgende:
Nou, dan maar het liedje wat toch al weer dagen niet uit mijn kop is te krijgen.
Ik ben alleen maar gerust omdat er zoveel meer vrouwen meegaan dan mannen, die vertrouw ik dan weer net iets meerquote:Op woensdag 31 maart 2010 22:36 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Je zal er van op kijken hoe betrouwbaar ik eigenlijk ben. Wees gerust.
[/farce]
quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:39 schreef Greys het volgende:
Oh wat begint er nu toch voor wijvenfilm,
quote:
quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ben alleen maar gerust omdat er zoveel meer vrouwen meegaan dan mannen, die vertrouw ik dan weer net iets meer
okee, WAT is de eerste zin????quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:40 schreef Dirkh het volgende:
Nou, dan maar het liedje wat toch al weer dagen niet uit mijn kop is te krijgen.
Tuurlijk niet... Mutsiequote:Op woensdag 31 maart 2010 22:41 schreef Greys het volgende:
Oh nou, lief van jullie
Dus het feitje van die neerstortende vliegtuigen enzo maakt mij niet harteloos! Pfieuw!
Ml!quote:
Deze is ook niets aan, dat zie ik nu al!quote:
Ik heb dat liveconcert in London nu ook maar op cd voor in de auto.quote:
Ik voel me toch beledigd hoorquote:Op woensdag 31 maart 2010 22:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ben alleen maar gerust omdat er zoveel meer vrouwen meegaan dan mannen, die vertrouw ik dan weer net iets meer
quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
okee, WAT is de eerste zin????![]()
Ik kan alleen maar "eeuwen geleden, een pot met goud" horen...![]()
[..]
Tuurlijk niet... Mutsie
[..]
Ml!
Lay where you're laying, don't make a soundquote:Op woensdag 31 maart 2010 22:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
okee, WAT is de eerste zin????![]()
Ik kan alleen maar "eeuwen geleden, een pot met goud" horen...![]()
[..]
quote:
Joshua Tree heb ik ook niet live, maar gewoon op LP (dat is een soort van zwarte cd tombolafan)quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
![]()
![]()
En die live cd heb ik nog niet, eens opzoeken dan maar
Ik schaar jou wat dat betreft gewoon onder de vrouwenquote:Op woensdag 31 maart 2010 22:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik voel me toch beledigd hoor! Kijk, dat je Dirk niet vertrouwt, oké, maar ik ben zo'n mak lammetje
.
Wow, mindblowing!quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik luister nu dit:
Maar dat is wel wat anders dan de nummers die hier genoemd worden. Geen zang, alleen piano en een beetje cello en heel erg passend bij mijn stemming op het moment
.
quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Lay where you're laying, don't make a sound
quote:
quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:52 schreef Dirkh het volgende:
mindblowing!
Nee, die zegt:quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oke Uri, je viel zojuist door de mand
Niet!quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oke Uri, je viel zojuist door de mand
Welk woord? Hangen?quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:51 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dat woord zouden we hier niet meer gebruiken remember?
Ah dat heb ik dan gemistquote:Op woensdag 31 maart 2010 22:59 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Die dingen met spijkers en huisnummers
quote:
Die loopt nu hier. Ik hou wel van dat soort muziek, gewoon lekker om naar te luisteren.quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:53 schreef Greys het volgende:
En deze dan? Hij is wel raar, het nummer, maar wel tof!
Nee domme doos, jij wilde niet dat ik dat zou zeggen. (geen K&W)quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:00 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ah dat heb ik dan gemistdan ga ik maar
Geen verplichting hoor, kijk maar lekker je film!quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:01 schreef Pisces29 het volgende:
Ik luister zo je muziekjes Greys, ik kijk de film even af, want ik blijf maar in de SC hangen
Nou. Iddquote:Op woensdag 31 maart 2010 23:01 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nee domme doos, jij wilde niet dat ik dat zou zeggen. (geen K&W)
Kom eens terug.
Ik ga weer lekker vandaag
Nog even en ik stort (letterlijk) in.quote:
Doe niet zo gekquote:Op woensdag 31 maart 2010 23:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nog even en ik stort (letterlijk) in.
Nou ja, dat Erik en Loveless geliefden zijn van elkaarquote:Op woensdag 31 maart 2010 23:04 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Zoooo, zusje anderhalf uur wakker gehouden...heb ik nog iets gemist hier?
Ik heb het stiekem altijd al gedachtquote:Op woensdag 31 maart 2010 23:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou ja, dat Erik en Loveless geliefden zijn van elkaar
Verder weinig
Exgeliefden!quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou ja, dat Erik en Loveless geliefden zijn van elkaar
Verder weinig
Wil je energie, oppepper?quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nog even en ik stort (letterlijk) in.
quote:
Nou ja, de één begon te huilen omdat de ander te groot was en nu gaat de afspraak van morgen niet doorquote:
quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou ja, de één begon te huilen omdat de ander te groot was en nu gaat de afspraak van morgen niet door
ofzo
WAT! Heb jij geen af-kruis-kalender dan?quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:10 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik bedenk me net dat jullie volgende week vrijdag al komen loosjeerun![]()
Waar ontbijt jij mee? Want Cat wilt alleen een appelt en wat yoghurt
Naja zegquote:Op woensdag 31 maart 2010 23:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou ja, de één begon te huilen omdat de ander te groot was en nu gaat de afspraak van morgen niet door
ofzo
Fuck, is het volgende week al 15 mei?quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:10 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik bedenk me net dat jullie volgende week vrijdag al komen loosjeerun![]()
Waar ontbijt jij mee? Want Cat wilt alleen een appelt en wat yoghurt
Neequote:Op woensdag 31 maart 2010 23:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
WAT! Heb jij geen af-kruis-kalender dan?
Ik ontbijt gewoon met een broodje ofzo (okee, eigenlijk ontbijt ik nooit maar als we nog de hele dag moeten travellen dan is het wel handig) en ik lust alles er wel op, behalve dan boter
quote:
quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:13 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Fuck, is het volgende week al 15 mei?
Ja, Ll was heel erg teleurgesteld dat Erik m niet meer wilde...quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:13 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Naja zeg![]()
Tis geven en nemen...vooral nemen in het geval van Ll en Erik
Acherrumquote:Op woensdag 31 maart 2010 23:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, Ll was heel erg teleurgesteld dat Erik m niet meer wilde...
Neequote:Op woensdag 31 maart 2010 23:13 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Fuck, is het volgende week al 15 mei?
quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar zo was het toch? Of heb ik niet goed opgelet?
Oh toch wel, * visite afbeltquote:
quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja kan ik er wat aan doen dattie te groot voor je was
quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dialect alert, iemand de vertaling?quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:15 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Acherrum![]()
Whoehoehoehoeeeee[/Greysmodus]
quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:15 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Acherrum![]()
Whoehoehoehoeeeee[/Greysmodus]
Helemaal duidelijk nuquote:
Die is mooooi!quote:
Acherrum; ocharm; arme jongenquote:Op woensdag 31 maart 2010 23:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dialect alert, iemand de vertaling?
Achterom...en dan op z'n Qwea's...of in dit subforum op z'n Eriksquote:Op woensdag 31 maart 2010 23:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
quote:
Acherrum = Achteromquote:Op woensdag 31 maart 2010 23:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mooi... Want ik wil natuurlijk niet dat je iets mistquote:
quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:17 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Achterom...en dan op z'n Qwea's...of in dit subforum op z'n Eriks
quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:17 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
ECHT?quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:17 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
quote:
Ja dit dus en niks anders!quote:
Bin uut d'n klie getrokknquote:
Geen fláuw ideequote:
Mss dat Cat het je volgende week ff duidelijk kan makenquote:Op woensdag 31 maart 2010 23:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ECHT?
Zit ik nog met mn kuise uitleg
[..]
quote:
In My Defense: Mn oma is WestFries en die zei dat ook, maar dan was het wel ocharm...quote:
quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Geen fláuw idee
Ik ken d'r van 'I'm not gonna write you a love song"
Oh ja, nu moet ik me zorgen maken om Cat ipv andersomquote:Op woensdag 31 maart 2010 23:19 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Mss dat Cat het je volgende week ff duidelijk kan maken
Heb haar album op mijn ipod dus ken ze eigk allemaal wel sommigen moet ik wel wat aan wennen.quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Geen fláuw idee
Ik ken d'r van 'I'm not gonna write you a love song" en Gravity (die is het mooist) die al eerder in het topic staat. Maar deze vond ik ook wel leuk.
Gedraag je.quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ik denk dat ik daar dan die stem van herkende![]()
Morgen eens de andere filmpies kijken.
Ik ga maar naar bed, ik vertrek anders nooit meer
Achherum![]()
En ik woon bijna onder de hunebedd'nquote:
Ja, maar dan wordt het wel weer die andere betekenisquote:
quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh ja, nu moet ik me zorgen maken om Cat ipv andersom
Willen jullie anders een aparte slaapkamert? Want dan ruim ik er nog eentje opquote:Op woensdag 31 maart 2010 23:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh ja, nu moet ik me zorgen maken om Cat ipv andersom
Whiiiiihihihihiquote:Op woensdag 31 maart 2010 23:21 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Willen jullie anders een aparte slaapkamert? Want dan ruim ik er nog eentje op
Ja, ga nou maar slapen.quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:22 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb de tranen gewoon in m'n ogen staan*topicparel bookmarkt*
Trusten voor later all!![]()
GRAAG!quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:21 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Willen jullie anders een aparte slaapkamert? Want dan ruim ik er nog eentje op
Neem een borrel, vervolgens een hete douche en een slaappil enquote:Op woensdag 31 maart 2010 23:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ga ook slapen. Of nou ja, ik ga in bed liggen en net doen alsof ik kan slapen om vervolgens weer heel lang wakker te liggen en dan van 5 tot 7 slapen.
Oh wees maar niet bang Erik, jij hebt morgen een date. Jij blijft de hele nacht wakker en zelf van 5 tot 7 ben je gewoon aan het piekeren.quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ga ook slapen. Of nou ja, ik ga in bed liggen en net doen alsof ik kan slapen om vervolgens weer heel lang wakker te liggen en dan van 5 tot 7 slapen.
Euhm....wat vind je van slapen in een badkuip?quote:
ff kijkenquote:Op woensdag 31 maart 2010 23:24 schreef Greys het volgende:
Dirk, is dit soms de vrouw die jij huilend onder de douche jaagt?![]()
I lay here in this wet patchquote:
quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:24 schreef Greys het volgende:
Dirk, is dit soms de vrouw die jij huilend onder de douche jaagt?![]()
En dat bij sommige radiostations ook gewoon "wet patch" weggepiept wordt...quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:26 schreef Greys het volgende:
[..]
I lay here in this wet patch
in the middle of the bed,
im feeling pretty damn hard done by
i spent ages giving head.
Then i remember all the nice things
that you've ever said to me,
maybe im just over reacting
maybe your the one for me.
Even kijken...quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:25 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Euhm....wat vind je van slapen in een badkuip?![]()
Of in een kale slaapkamert met alleen beton en geen gordijnen?
Dus jij hebt het met Lily Allen gedaan?quote:
En "giving head" laten ze dan zitten?quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En dat bij sommige radiostations ook gewoon "wet patch" weggepiept wordt...![]()
Lily Allen is stiekem best briljant qua liedjesquote:
hahahahaha, nee, maar daar zie ik nog wel wat logica in, om dat te bliepenquote:Op woensdag 31 maart 2010 23:31 schreef Greys het volgende:
[..]
En "giving head" laten ze dan zitten?
Voor jouw gemoedsrust kan ik je vertellen dat dat niet zo is.quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dus jij hebt het met Lily Allen gedaan?
Haha, sorry, maar mij maakt het niet uit met wie jij het allemaal doet hoorquote:Op woensdag 31 maart 2010 23:32 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Voor jouw gemoedsrust kan ik je vertellen dat dat niet zo is.
quote:
In deze versie mist een stuk!quote:
Slaap lekker!quote:
En wie het als eerste ook hoort wint!quote:
Truste strax Tomboquote:
quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:38 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Jij hebt mij keihard gedist vanavond.Ja, ik geef het toe.
Ik ook!quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:42 schreef Greys het volgende:
Oke. Ik ga het toegeven. Ik vind dit echt een gewéldig nummer
Wat is daar nou geweldig aan? Ik heb het geprobeerd, maar krijg er helemaal niks bij.quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:42 schreef Greys het volgende:
Oke. Ik ga het toegeven. Ik vind dit echt een gewéldig nummer
daar dan weer wel, daar is zij zelf leukquote:Op woensdag 31 maart 2010 23:47 schreef Greys het volgende:
En hier vind ik haar ook zo geweldig/gestoord
Ik vind het een sekseh nrquote:Op woensdag 31 maart 2010 23:47 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Wat is daar nou geweldig aan? Ik heb het geprobeerd, maar krijg er helemaal niks bij.
Je ziet Paul gewoon kijken: Kut zij heeft veel meer talent dan mijquote:Op woensdag 31 maart 2010 23:47 schreef Greys het volgende:
Oh ja, het was me niet opgevallenquote:Op woensdag 31 maart 2010 23:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ook!
Ik mag jou wel
oh, en die andere Fuck You van Lily Allen miste dit:
2.20
Nou ja, wel grappig, maar ik vind het origineel leukerquote:Op woensdag 31 maart 2010 23:47 schreef Greys het volgende:
Hij was af en toen dacht ik "huh, heb ik dat stuk over de oorlog nou gemist?quote:
Slaap lekker!quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:54 schreef Dirkh het volgende:
Ik ga naar bed, hoe graag ik ook door had ge-SC't
Weltrusten
Ik wil ook slapen eigenlijk, maar ik wil liever nog even wachten tot het volgende deelquote:Op woensdag 31 maart 2010 23:54 schreef Dirkh het volgende:
Ik ga naar bed, hoe graag ik ook door had ge-SC't
Weltrusten
ff snel kijkt, waarom doe je dat nou?quote:
quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:57 schreef Dirkh het volgende:
[..]
ff snel kijkt, waarom doe je dat nou?
Vergeet je eerdere posts niet.quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb een strapless red dress...
Omdat Floor en d'r rode jurk.quote:Op woensdag 31 maart 2010 23:57 schreef Dirkh het volgende:
[..]
ff snel kijkt, waarom doe je dat nou?
En ik maar denken dat ik origineel wasquote:Op woensdag 31 maart 2010 23:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb een strapless red dress...
Ik heb m nooit (meer) aanquote:Op donderdag 1 april 2010 00:01 schreef Greys het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ik origineel was
Wat? Wat? WHUTWHUTWHUT?????quote:Op donderdag 1 april 2010 00:01 schreef tombolafan het volgende:
OMG Greys! Shownieuws op SBS6; gaat McArmy uit GA?
quote:Op donderdag 1 april 2010 00:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat? Wat? WHUTWHUTWHUT?????
Hij staat hier op een ander net, wat zeggen ze?
Hahahahahaha, ik dacht echt die gelooft me nooit!quote:Op donderdag 1 april 2010 00:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Ontzettende hoerigegrmbl......
Ik trapte er in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Maar dat is puur omdat het in je hoofd nog maart isquote:Op donderdag 1 april 2010 00:05 schreef Greys het volgende:
OMG, big time gewoon, met open ogen, hatseflats, kledderum, zo liep ik er in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |