Ja ik hoorde hetquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:02 schreef Scrutinizer het volgende:
"Die ene daar kost wel tussen de 500 euro"
Ik vind het nog leukquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:05 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah lego is leuk.
was vroeger lego gek
quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:07 schreef Toverheks het volgende:Sneller dan verwacht, voor de GEBANDE onder ons, hier de link waar je ook live de VlemChat mee kan lezen.
Aan de kwaliteit wordt met man en macht gewerkt dus het wordt nog beter.![]()
http://www.ustream.tv/channel/donkey78
hehe ik stiekem ook. zelfde met playmobil.quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:08 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik vind het nog leuk, altijd fijn als de jongens wat krijgen moet ik namelijk in elkaar zetten
quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:11 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe ik stiekem ook. zelfde met playmobil.
voor mijn neefje zet ik dan ook vaak een en adner in elkaar. en zo een neefje is een mooi excuus om zelf weer ff een jklein jongetje te kunnen zijn he
Doei Gomiquote:
Tis wel grappig bedacht, maar iets groter had wel gemogenquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:07 schreef Toverheks het volgende:Sneller dan verwacht, voor de GEBANDE onder ons, hier de link waar je ook live de VlemChat mee kan lezen.
Aan de kwaliteit wordt met man en macht gewerkt dus het wordt nog beter.![]()
http://www.ustream.tv/channel/donkey78
Die kun je toch groter zettenquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:15 schreef Jian het volgende:
[..]
Tis wel grappig bedacht, maar iets groter had wel gemogen
quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:15 schreef Jian het volgende:
[..]
Tis wel grappig bedacht, maar iets groter had wel gemogen
Gut, dacht dat ze vanwege bedreigingen niet meer op de chat zou komen.quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:25 schreef Disana het volgende:
Zweefmuts zit op de SV chat en wil 'alleen weten' hoe het met Tita is.
Zo dramatisch was het nu ook weer niet hoor, het waren doodverwensingen en geen doodsbedreigingen hoor.quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:33 schreef spuitje het volgende:
[..]
Gut, dacht dat ze vanwege bedreigingen niet meer op de chat zou komen.
Ze lurkte nog regelmatig mee en heeft waarschijnlijk gezien dat de 'rotte appels' geband zijn.quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:33 schreef spuitje het volgende:
[..]
Gut, dacht dat ze vanwege bedreigingen niet meer op de chat zou komen.
quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:40 schreef tonja het volgende:
[..]
Ze lurkte nog regelmatig mee en heeft waarschijnlijk gezien dat de 'rotte appels' geband zijn.
Man, man, de spanning die,die man altijd weet te creëren, het is bijna ondragelijkquote:Op woensdag 31 maart 2010 22:16 schreef Pearlbitch het volgende:
We gaan straks even live over naar Huissen, want Johan wil ons wat laten zien.
Vol verwachting klopt ons hart.
Nou, en dat zou best weleens waar kunnen zijn. Ik denk dat ze heel veel opnemen en dat ze wanneer ze terug kijken concluderen dat veel dingen niet geschikt zijn om uit te zenden. Niets mis mee volgens mij.quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:15 schreef Scrutinizer het volgende:
Och och, Jaap weet het allemaal zo goed. Volgens hem gooien ze bij Hello Goodbye 9 van de 10 interviews weg. Zo zou hij het ook graag doen, maar ja, hij heeft niet dat budget.
Schijtende duiven die niet meer schijten omdat ze van de honger zijn omgekomen?quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:16 schreef Pearlbitch het volgende:
We gaan straks even live over naar Huissen, want Johan wil ons wat laten zien.
Vol verwachting klopt ons hart.
Dat wordt echt wel voor-geproduceerd hoor. Als je dan nog 1 op 10 draait heb je, ook bij de publieken, wel een probleem.quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:26 schreef spuitje het volgende:
[..]
Nou, en dat zou best weleens waar kunnen zijn. Ik denk dat ze heel veel opnemen en dat ze wanneer ze terug kijken concluderen dat veel dingen niet geschikt zijn om uit te zenden. Niets mis mee volgens mij.
Wat een mazzel dat Johan Jaap heeft. Die film gaat een kassucces worden, mark my words!quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat wordt echt wel voor-geproduceerd hoor. Als je dan nog 1 op 10 draait heb je, ook bij de publieken, wel een probleem.
Johan gaat nu een speelfilm maken in Huissen, begrijp ik. Jaap vertelt hoe het moet.
Gister zei hij nog dat het huis in Huissen verkocht zou gaan worden.quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:41 schreef Jian het volgende:
Wordt vast weer een groot succes, alles wat Johan aanraakt verandert immers in goud
Het is dat het alfabet maar 26 letters heeft, anders zou ik zijn sterrenstatus perfect kunnen definiëren ....quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:40 schreef Scrutinizer het volgende:
Jaap klaagt nu over adverteerders die alleen maar A-sterren op televisie willen hebben. Hij noemt zichzelf een B-ster.
Hij is bijna net zo succesvol als Dries Roelvinkquote:Op woensdag 31 maart 2010 22:44 schreef Scrutinizer het volgende:
Johan houdt bij hoe vaak hij In Boulevard, Shownieuws en het Journaal is geweest. Hij noemt de getallen als bewijs dat hij dus toch geslaagd is.
En hoe snel denk jij dat zo'n bouwval is verkocht? In deze tijd? Denk dat je in de tussenliggende tijd best een ZZ film op kunt nemen.quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Gister zei hij nog dat het huis in Huissen verkocht zou gaan worden.
Conclusie: het ligt allemaal weer niet aan Johan.quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:51 schreef Scrutinizer het volgende:
Johan nu over Peter. Hij wil niet met moddergooien maar vertelt het verhaal nog maar eens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |