Ja ik hoorde hetquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:02 schreef Scrutinizer het volgende:
"Die ene daar kost wel tussen de 500 euro"
Ik vind het nog leukquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:05 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah lego is leuk.
was vroeger lego gek
quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:07 schreef Toverheks het volgende:Sneller dan verwacht, voor de GEBANDE onder ons, hier de link waar je ook live de VlemChat mee kan lezen.
Aan de kwaliteit wordt met man en macht gewerkt dus het wordt nog beter.![]()
http://www.ustream.tv/channel/donkey78
hehe ik stiekem ook. zelfde met playmobil.quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:08 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik vind het nog leuk, altijd fijn als de jongens wat krijgen moet ik namelijk in elkaar zetten
quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:11 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe ik stiekem ook. zelfde met playmobil.
voor mijn neefje zet ik dan ook vaak een en adner in elkaar. en zo een neefje is een mooi excuus om zelf weer ff een jklein jongetje te kunnen zijn he
Doei Gomiquote:
Tis wel grappig bedacht, maar iets groter had wel gemogenquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:07 schreef Toverheks het volgende:Sneller dan verwacht, voor de GEBANDE onder ons, hier de link waar je ook live de VlemChat mee kan lezen.
Aan de kwaliteit wordt met man en macht gewerkt dus het wordt nog beter.![]()
http://www.ustream.tv/channel/donkey78
Die kun je toch groter zettenquote:Op woensdag 31 maart 2010 21:15 schreef Jian het volgende:
[..]
Tis wel grappig bedacht, maar iets groter had wel gemogen
quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:15 schreef Jian het volgende:
[..]
Tis wel grappig bedacht, maar iets groter had wel gemogen
Gut, dacht dat ze vanwege bedreigingen niet meer op de chat zou komen.quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:25 schreef Disana het volgende:
Zweefmuts zit op de SV chat en wil 'alleen weten' hoe het met Tita is.
Zo dramatisch was het nu ook weer niet hoor, het waren doodverwensingen en geen doodsbedreigingen hoor.quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:33 schreef spuitje het volgende:
[..]
Gut, dacht dat ze vanwege bedreigingen niet meer op de chat zou komen.
Ze lurkte nog regelmatig mee en heeft waarschijnlijk gezien dat de 'rotte appels' geband zijn.quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:33 schreef spuitje het volgende:
[..]
Gut, dacht dat ze vanwege bedreigingen niet meer op de chat zou komen.
quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:40 schreef tonja het volgende:
[..]
Ze lurkte nog regelmatig mee en heeft waarschijnlijk gezien dat de 'rotte appels' geband zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |