Nah.. Die eerste autowijk heb ik nog niet zo vaak gedaan. Dus dan is het opzich nog wel leuk qua afwisseling enzo.. En daarnaast is autorijden nooit echt vervelend, beetje muziek luisteren en ( hopelijk ) mooi weer erbij. Makkelijk verdiend, toch.quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:32 schreef BroodjePindakaas het volgende:
[..]
. Succes, ik zou er niet willen werken
Wij hebben morgen ook HAH.quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:39 schreef Deezertje het volgende:
Geen HAH vandaag, Wel de Makro al, weinig post, wel veel dikke tijdschriften etc.
Morgen wel HAH, maar verwacht dan bijna geen post omdat vandaag al de dikke tijdschriften en Makro er waren... maar we moeten dan helaas wel elk huis langs met zo'n flut folder...
Je vergeet nog het raampje open bij mooi weerquote:Op vrijdag 2 april 2010 12:40 schreef Viper86 het volgende:
[..]
Nah.. Die eerste autowijk heb ik nog niet zo vaak gedaan. Dus dan is het opzich nog wel leuk qua afwisseling enzo.. En daarnaast is autorijden nooit echt vervelend, beetje muziek luisteren en ( hopelijk ) mooi weer erbij. Makkelijk verdiend, toch.
De ARKO mag zeker niet vergeten worden!quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:41 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Je vergeet nog het raampje open bij mooi weer![]()
Zal zo ook eens aan de slag. ff een wijk van drie uurtjes lopen
Peterselieman is nog even bezig met bezorgen. Even wachten dus.quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:00 schreef BroodjePindakaas het volgende:
Pakje niet gekomen vandaag.
Edit: of wacht.. komen pakketjes die niet door de brievenbus komen onafhankelijk van pakketjes die er wel door heen komen, zoals die van bol.com?
Ja.quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:00 schreef BroodjePindakaas het volgende:
Pakje niet gekomen vandaag.
Edit: of wacht.. komen pakketjes die niet door de brievenbus komen onafhankelijk van pakketjes die er wel door heen komen, zoals die van bol.com?
quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:03 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Peterselieman is nog even bezig met bezorgen. Even wachten dus.
Ik ben al lang klaar. Had ik niet staan kletsen dan was ik om 15:00 al klaar geweest. Totale looptijd was vandaag 2:05 over een wijk waar 3 uren voor staat.quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:03 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Peterselieman is nog even bezig met bezorgen. Even wachten dus.
Bij ons hebben ze een standaardtijd voor elke taak. En die geld ook gewoon op de zaterdag. Ook werken er veel gewone postbodes op de zaterdag, dus als die op de zaterdag opeens meer tijd krijgen voor een wijk die ze doordeweeks ook lopen, zou dat denk ik wel een beetje oneerlijk zijn.quote:Op vrijdag 2 april 2010 16:02 schreef xxiessiexx het volgende:
Kan het trouwens zijn dat je op zaterdag meer tijd krijgt voor wijken (als zaterdagbesteller zijnde) dan doordeweeks?
Ik had ooit 3 wijken om weg te brengen en 1 wijk om voor te bereiden. Over het voorbereiden (incl. schaduwkantje) deed ik zo'n 3 kwartier en over het wegbrengen resp. anderhalf uur, een uur en een kwartier en een uur. Bij elkaar opgeteld is dat 4,5 uur. En dat terwijl de totaaltijd van het hele zooitje bij elkaar is: 10.15-15.40 uur.
Terwijl je het doordeweeks echt in die 4,5 uur af moet hebben.
Gaan ze er dan van uit dat zaterdagbestellers keilangzaam zijn ofzo?
Wtfquote:Op vrijdag 2 april 2010 16:17 schreef Viper86 het volgende:
[..]
Bij ons hebben ze een standaardtijd voor elke taak. En die geld ook gewoon op de zaterdag. Ook werken er veel gewone postbodes op de zaterdag, dus als die op de zaterdag opeens meer tijd krijgen voor een wijk die ze doordeweeks ook lopen, zou dat denk ik wel een beetje oneerlijk zijn.
Ik meende dat ze deze weken alle taken weer gaan meten, dus wie weet zit ik binnenkort de hele dag opgescheept met een teamcoach...Heb gehoord dat die dan de hele tijd achter je aan loopt en kijkt of je alles wel goed doet.
Zo hoort het.quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:45 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik ben al lang klaar. Had ik niet staan kletsen dan was ik om 15:00 al klaar geweest. Totale looptijd was vandaag 2:05 over een wijk waar 3 uren voor staat.
Veel meer tijd valt er niet te winnen.
Hahaha, Bij mij valt er op de route gelukkig ook iets af te snijden. Door een klein stukje 2 keer te lopen kan ik er voor zorgen dat ik 2 andere straten niet op en neer hoef te lopen. Win je een paar minuten meequote:Op vrijdag 2 april 2010 16:21 schreef Viper86 het volgende:
[..]
Zo hoort het.![]()
Bij mijn vaste autowijk doe ik alles ook zo efficient mogelijk. Heb een paar weken geleden mbv google earth mijn route weer een paar km. korter gemaakt, moet daarvoor wel door een dorp van een ander gebied. Maar het scheelt tenminste weer 5 tot 10 minuutjes.
Ja.quote:Op vrijdag 2 april 2010 16:20 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
WtfDat zou toch wel goed op m'n zenuwen werken
Ik manoeuvreer ook overal tussendoor met mn brommerquote:Op vrijdag 2 april 2010 16:35 schreef Viper86 het volgende:
[..]
Ja.Sowieso houd ik mij niet altijd perfect aan alle verkeersregels, dus dan doe ik opeens een stuk langer over mijn wijk, en houd er ook niet van als iemand continu over mijn schouders mee kijkt.
![]()
Hoe dan ook, wel terecht.quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:41 schreef Dionysiou het volgende:
Ik ook. Iemand bij ons doet nooit zijn helm op. Doet de ander het 1x hupsakee bekeuring.
Ik heb zo'n soort helm:quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:53 schreef Dionysiou het volgende:
Yep, maar tis wel kut.. bezorg dus zelf ook mijn post met helm. Wel herkenbaar met werkkleding gelukkig anders laat ik al die mensen onnodig een hart verzakking krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |