Je vergeet Frans Duijts, zo'n ervaring is niet in geld uit te drukkenquote:Op vrijdag 9 april 2010 00:20 schreef AffenStrudel het volgende:
Bijna 40 volle euro's![]()
![]()
En dan naar jannes staan kijken. Joechei
Damnnnnquote:
Mag ik ook komenquote:Op vrijdag 9 april 2010 09:01 schreef WillFerrell het volgende:
Hier komen Frans Duijts, Peter Koelewijn en nog een onbekende Nederlandse topartiest voor nop.
Joe are kidding riiight?quote:Op vrijdag 9 april 2010 09:01 schreef WillFerrell het volgende:
Hier komen Frans Duijts, Peter Koelewijn en nog een onbekende Nederlandse topartiest voor nop.
Nee, for real.quote:Op vrijdag 9 april 2010 09:02 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Mag ik ook komen?
Dan gaan we bier drinken en schreeuwen KOM VAN DAT DAK AFFFF !!!!
Gratis naar Frans Duijts? Je maakt zeker een grapje?quote:Op vrijdag 9 april 2010 09:01 schreef WillFerrell het volgende:
Komen Gea en de kids ook?quote:Op vrijdag 9 april 2010 09:03 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Gratis naar Frans Duijts? Je maakt zeker een grapje?
Gvd, ik word ook nooit serieus genomen.quote:Op vrijdag 9 april 2010 09:03 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Gratis naar Frans Duijts? Je maakt zeker een grapje?
Scheelt wel een tripje naar lingerwaard, waar dat ook moge liggenquote:Op vrijdag 9 april 2010 09:04 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Gvd, ik word ook nooit serieus genomen.
Nee, totaal de andere kant van Nederland.quote:Op vrijdag 9 april 2010 09:06 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Is dat in Den-Haag, of kom ik nu heel dom over?
Ja, dat is ongeveer mijn grootste droom. Ik kan het gewoon nog niet helemaal bevattenquote:Op vrijdag 9 april 2010 09:04 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Gvd, ik word ook nooit serieus genomen.
Vorig jaar was Tatjana hier ook.quote:Op vrijdag 9 april 2010 09:07 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ja, dat is ongeveer mijn grootste droom. Ik kan het gewoon nog niet helemaal bevatten
Was een faaloptreden, want niemand kende die meuk van d'r. Tot er één dronken mongool het podium opliep en haar ging droogneuken.quote:Op vrijdag 9 april 2010 09:08 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik zie haar vaak genoeg, ik ben haar buurman
quote:Op vrijdag 9 april 2010 09:09 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Was een faaloptreden, want niemand kende die meuk van d'r. Tot er één dronken mongool het podium opliep en haar ging droogneuken.
Wat een koningquote:Op vrijdag 9 april 2010 09:09 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Was een faaloptreden, want niemand kende die meuk van d'r. Tot er één dronken mongool het podium opliep en haar ging droogneuken.
Will toch....quote:Op vrijdag 9 april 2010 09:09 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik heb het misschien nog wel in mijn eigen collectie, maar dan moet ik even wat telefoon backups doorspitten.quote:Op vrijdag 9 april 2010 09:09 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Wat een koning!
Is daar een filmpje van ?
Doe doe doe !quote:Op vrijdag 9 april 2010 09:10 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik heb het misschien nog wel in mijn eigen collectie, maar dan moet ik even wat telefoon backups doorspitten.
Nvm dan. Zo een tegoedbon is toch niet te ruilen.quote:Op vrijdag 9 april 2010 09:11 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Doe doe doe !
Dan krijg je een kusje van WhiteTiger, aangezien je haar topic redt!
quote:Op vrijdag 9 april 2010 09:13 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Nvm dan. Zo een tegoedbon is toch niet te ruilen.
Ja lekker, en dan meteen hepatitus B oplopen zeker van die kamper. Nee dank je.quote:Op vrijdag 9 april 2010 09:11 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Doe doe doe !
Dan krijg je een kusje van WhiteTiger, aangezien je haar topic redt!
Dan mag je nog blij zijn als het daar bij blijft.quote:Op vrijdag 9 april 2010 09:19 schreef sinadO het volgende:
[..]
Ja lekker, en dan meteen hepatitus B oplopen zeker van die kamper. Nee dank je.
zodat ze kennis kan maken met jouw derde been?quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:39 schreef WillFerrell het volgende:
Ik hoop dat Marlous Oosting de derde artiest is.
hier staat het programma met wie er allemaal komen http://www.lingewaardsemeifeesten.nl/index.htmlquote:Op vrijdag 9 april 2010 10:39 schreef WillFerrell het volgende:
Ik hoop dat Marlous Oosting de derde artiest is.
Is dat programma ieder jaar van zulks hoog niveau?quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:02 schreef WhiteTiger1 het volgende:
[..]
hier staat het programma met wie er allemaal komen http://www.lingewaardsemeifeesten.nl/index.html
jaquote:Op vrijdag 9 april 2010 11:05 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Is dat programma ieder jaar van zulks hoog niveau?
dat ik er dan niet eerder ben geweestquote:
weet niet waar je vandaan kom maar het is al vrij lang hierquote:Op vrijdag 9 april 2010 11:32 schreef Pharkus het volgende:
[..]
dat ik er dan niet eerder ben geweest
niet uit de buurt, is er mogelijkheid om te kamperen in de buurt?quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:40 schreef WhiteTiger1 het volgende:
[..]
weet niet waar je vandaan kom maar het is al vrij lang hier
Nu weet ik zeker dat ik gaquote:Op vrijdag 9 april 2010 11:02 schreef WhiteTiger1 het volgende:
[..]
hier staat het programma met wie er allemaal komen http://www.lingewaardsemeifeesten.nl/index.html
Er zullen in elk geval genoeg kampers in de buurt zijn...quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:42 schreef Pharkus het volgende:
[..]
niet uit de buurt, is er mogelijkheid om te kamperen in de buurt?
er is wel een kleine camping in gendtquote:Op vrijdag 9 april 2010 11:42 schreef Pharkus het volgende:
[..]
niet uit de buurt, is er mogelijkheid om te kamperen in de buurt?
Scheelt iedere dag heen en weer rijdenquote:Op vrijdag 9 april 2010 12:13 schreef WhiteTiger1 het volgende:
[..]
er is wel een kleine camping in gendt
ja weet ik is een klein kilometer van hier dus kan gewoon op de fiets als je wilquote:Op vrijdag 9 april 2010 12:19 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Scheelt iedere dag heen en weer rijden
quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:02 schreef WhiteTiger1 het volgende:
[..]
Was het beter dan youtube?quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:43 schreef afcajos het volgende:
Ik heb Frans Duits al eens live zien optreden
weet wel dat sieneke komtquote:Op vrijdag 9 april 2010 12:45 schreef VreemdeEend het volgende:
Als Monique Smit dit jaar nou ook kwam zou ik zeker van de partij zijn
Gewoon lekker zingen, dan vergeet je het vanzelf!quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:03 schreef WhiteTiger1 het volgende:
krijg dat kutlied bijna niet uit mn kop
kan niet zo goed zingenquote:Op vrijdag 9 april 2010 13:08 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Gewoon lekker zingen, dan vergeet je het vanzelf!
Jos was op de fandag!quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:43 schreef afcajos het volgende:
Ik heb Frans Duits al eens live zien optreden
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |